português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
POLITICA DEL TRANSPORT []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 20   en el formato [Estandar]
página 1 de 4
ir a la página            


1 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
The trans-Pyrenean railways in the mid-nineteenth century (1844-1885). Between wish and reality / Carlos Larrinaga
Larrinaga, Carlos


En: Revista de Historia Industrial. Vol. 27, No. 72 (2018)

Considerando la relevancia de las comunicaciones fronterizas de un país con sus vecinos, en este artículo nos proponemos analizar los distintos proyectos de conexión ferroviaria franco- española a mediados del siglo XIX. En concreto, estaríamos hablando de los ferrocarriles transpirenaicos, que fueron objeto de numerosos estudios, de muchos debates políticos y periodísticos y de muy pocas realizaciones. Las comarcas próximas a los Pirineos sostuvieron la necesidad de construir más líneas férreas que las de Irún y Portbou, pues estas dejaban un amplio espacio sin cubrir. Sin embargo, semejantes anhelos chocaron con la oposición de una buena parte del Ejército español y la falta de interés real de la Administración central, de las compañías ferroviarias y de la propia Francia. Además, habría que añadir los elevados costes y las posibles pérdidas de explotación. Esto explica la tardanza en celebrarse una conferencia internacional entre ambos países para tratar de este asunto.



Matèries: Xarxa ferroviària ; Ferrocarrils ; Política del transport
Àmbit:Pirineu ; Espanya ; França
Cronologia:1844 - 1855
Localització:


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Generalitat i la nova empresa concessionària milloraran el transport de viatgers per carretera a la comarca del Garraf



Barcelona : el Departament, 2000
3 f. ; 31 cm (Dossier de premsa, 251) 
A la coberta: Arbúcies, 31 de març de 2000.



Matèries: Empreses ; Política del transport ; Transport de viatgers
Àmbit:Garraf
Cronologia:2000
Autors add.:Generalitat de Catalunya. Departament de Política Territorial i Obres Públiques


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla local de seguretat viària de Cubelles [Fitxer informàtic] / Ingeniería de Tráfico per a: Servei Català de Trànsit, Ajuntament de Cubelles ; amb el suport de l'equip tècnic d'INTRA



Barcelona : Ingeniería de Tráfico S.L, 2013
1 recurs en línia (149 p.)


Matèries: Seguretat viària ; Política del transport ; Trànsit ; Educació vial
Àmbit:Cubelles
Cronologia:[2013]
Autors add.:Ajuntament de Cubelles ; Generalitat de Catalunya. Servei Català de Trànsit ; Ingeniería de Tráfico S.L
Accés: http://www.cubelles.cat/files/doc7059/plsv-cubelles.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Les Comunicacions terrestres del Camp de Tarragona. Estadis i protagonistes de la seva modernització (1770-1868) / Agustí Agramunt Bayerri
Agramunt Bayerri, Agustí


En: 193974 Història, societat i activitat al Camp de Tarragona a l'edat moderna i contemporània. Reus : Edicions del Centre de Lectura : Arola Editors, 2019. p. 124-152

Bibliografia.



Matèries: Xarxa viària ; Carreteres ; Urbanisme ; Obres públiques ; Diputació provincial ; Política del transport ; Infraestructures de transport ; Transports i comunicacions
Matèries:Diputació de Tarragona
Àmbit:Camp de Tarragona
Cronologia:1770 - 1868
Localització: B. Abadia de Montserrat; Universitat Autònoma de Barcelona; B. Centre de Lectura de Reus; Biblioteca-Museu Víctor Balaguer (Vilanova i la Geltrú); B. Central Xavier Amorós (Reus); Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Territori i ferrocarrils : la prolongació de la línia de Blanes a Lloret



Barcelona : Societat Catalana d'Ordenació del Territori, 1994
71 p. : gràf. ; 24 cm
Ponències de la jornada "El tren de rodalies fins a Blanes i Lloret". Textos en català i castellà.
ISBN 8472832651



Matèries: Ordenació del territori ; Congressos ; Ferrocarrils ; Política del transport
Àmbit:Blanes ; Lloret de Mar
Cronologia:[1994]
Autors add.:Societat Catalana d'Ordenació del Territori
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; B. Centre de Lectura de Reus


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Ferrocarril Transpirinenc. Evolució i propostes de futur [Fitxer informàtic] / Jordi Domènech i Surinyach ; [dirigit per: Adrina Bachiller Saña]
Domènech i Surinyach, Jordi


2015
Dirigida per: Bachiller Saña, Adrina. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental, 2015
1 recurs electrònic
Projecte final de màster (Màster universitari en Logística, Transport i Mobilitat).

Aquest treball té com objecte d'estudi la línia ferroviària de Barcelona a Puigcerdà, conegut com el ferrocarril Transpirinenc. Es tracta d'una línia construïda en dues etapes, entre els anys 1884 i 1925. La línia original, de Barcelona a Sant Joan de les Abadesses, va ser construïda amb l'objectiu de transportar mineral com a font d'energia per a la indústria barcelonesa i vallesana. El segon tram, pròpiament el Transpirinenc, de Ripoll Puigcerdà, va ser planificat com a nexe de connexió ferroviària entre Espanya i França. L'evolució de la línia va patir molts alts i baixos al llarg del segle XX, i va entrar en una decadència crònica a partir de la segona meitat. La seva funció de transport de mercaderies va anar minvant, fins desaparèixer pràcticament a l'actualitat. La seva internacionalitat mai s'ha concebut com a tal, ni s'ha posat a la pràctica. Davant els temors i rumors de la seva clausura, sobretot en el tram més septentrional, ha anat patint una manca d'inversió i consideració lligada a un descens de la demanda, que alhora n'ha justificat la falta d'atenció per deficitària. Durant les últimes dècades s'ha optat per tipificar-la amb un estatus especial per fer-la encaixar dins la xarxa de Rodalies de la Generalitat i gestionar-la de forma personalitzada. Val a dir que en l'última dècada i mitja s'hi han fet inversions importants, però que, únicament, han servit per dignificar-la i fer front a les pèssimes condicions en les que es trobava a principis de segle XXI. L'objectiu d'aquest treball és aprofundir en l'evolució de la línia i el seu estat actual, així com analitzar les inversions previstes, i explorar alternatives de futur i opcions que en rendibilitzin la seva existència com a infraestructura de valor pel territori i la societat.


Matèries: Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Política del transport
Matèries:Ferrocarril Transpirinenc
Àmbit:Pirineu ; Espanya ; França ; Barcelona ; Puigcerdà ; Ripoll ; Sant Joan de les Abadesses
Cronologia:[1884 - 2015]
Autors add.:Bachiller Saña, Adrina (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2117/86805
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Los Servicios de cercanías en Madrid y Barcelona. Una visión histórica / Rafael Barquín Gil, Miguel Muñoz Rubio
Barquín Gil, Rafael


En: Historia contemporánea. Bilbao, núm. 59 (2019) , p. 91-125
Notes a peu de pàgina. Bibliografia i fonts. Títol i resum en castellà i anglès.

Aquest treball traça una breu història comparada del transport ferroviari de rodalia de Madrid i Barcelona, des dels seus començaments durant la dictadura de Franco fins a 2015. La justificació de l'estudi radica que les dues ciutats absorbeixen la immensa major part d'aquests serveis; però també en què les diferències en les inversions realitzades han estat i són un argument polític rellevant que qüestiona el paper de l'Administració Central com a gestor de les infraestructures de transport. La veritat és que Madrid i Barcelona són, des de la perspectiva del transport periurbà, ciutats amb problemes molt diferents, que a més partien de situacions històriques no comparables. D'aquí la necessitat de realitzar una anàlisi històrica i geogràfica que sobrepassi les limitacions imposades per l'ús d'eines econòmiques. La principal conclusió és que entre Madrid i Barcelona hi ha hagut un procés de convergència en la dotació de serveis de transport.


Matèries: Xarxa ferroviària ; Ferrocarrils ; Empreses de serveis ; Transport ferroviari ; Transport de viatgers ; Infraestructures de transport ; Administració pública ; Política del transport
Matèries:RENFE ; Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Àmbit:Barcelona ; Catalunya ; Madrid
Cronologia:1939 - 2015
Autors add.:Muñoz Rubio, Miguel
Accés: http://www.ehu.eus/ojs/index.php/HC/article/view/18765
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Dubtosa rendibilitat del ferrocarril / Genís Barnosell
Barnosell i Jordà, Genís


En: L'Avenç : Revista d'Història. Barcelona, núm. 426 (setembre 2016), p. 54-56 : il. (Mirador. Història) 
Ressenya de:
- Pascual i Domènech, Pere. El Ferrocarril a Catalunya (1848-1935) : una història de la seva explotació / Pere Pascual i Domènech. Vic : Eumo, 2016

L'historiador Pere Pascual, després d'una llarga dedicació al tema, publica una història d'un segle de ferrocarril a Catalunya, des dels inicis fins a la guerra civil. L'obra constitueix una anàlisi exhaustiva de l'explotació de les línies i de la rendibilitat dels capitals invertits.



Matèries: Ressenyes ; Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Empreses ; Política del transport
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1848 - 1935
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; B. Centre de Lectura de Reus; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Urbanisme i la mobilitat com a eines per la transformació de les nostres ciutats / Marc Folch Manzanares
Folch Manzanares, Marc


En: Quaderns d'estudi : Centre d'Estudis de l'Hospitalet. L'Hospitalet de Llobregat, núm. 29 (desembre 2015), p. 35-46


Matèries: Urbanisme ; Transport públic ; Política del transport ; Transformació urbana ; Contaminació ; Trànsit ; Mobilitat territorial
Àmbit:Hospitalet de Llobregat, l' ; Barcelona, àrea metropolitana
Cronologia:[2015]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsCELH/article/view/314388/404502
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Autònoma de Barcelona; Centre d'Estudis de l'Hospitalet de Llobregat; Biblioteca Central Tecla Sala (l'Hospitalet de Llobregat); B. Josep Janés (l'Hospitalet de Llobregat); UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
El Ferrocarril a Catalunya (1848-1935) : una història de la seva explotació / Pere Pascual i Domènech
Pascual i Domènech, Pere


Vic : Eumo, 2016
2 vols. (509, 491 p. ; 16, 16 p. de làm.) : gràf., taules, fot. ; 26 cm + 1 disc òptic (CD-ROM) (12 cm)
Referències bibliogràfiques. Conté: 1. De les primeres línies a la incertesa del rendiment - 2. De la plenitud a la crisi.
ISBN 9788497665551 (o.c.)
ISBN 9788497665568 (vol. 1)
ISBN 9788497665575 (vol. 2)

Aquesta obra analitza el procés d'explotació dels ferrocarrils catalans de via ampla entre 1848 -data d'entrada en funcionament del tren de la costa per Mataró- i 1935 -just abans de l'esclat de la Guerra Civil i la posterior nacionalització de la xarxa ferroviària que va dur a terme Franco. L'autor estudia l'evolució del tràfic de passatgers i de càrrega i dels seus rendiments; descriu els ingressos i les despeses (costos de combustible, tracció, tallers, via i obres, explotació i telègraf) i dóna compte de l'evolució dels coeficients d'explotació; per últim, precisa els resultats financers obtinguts. L'obra es divideix en dos volums. El primer conté dos grans apartats: L'època de les expectatives defraudades aborda el període d'explotació de les primeres línies, entre 1848 i 1862 i Els anys d'incertesa descriu la incògnita sobre el rendiment de les grans línies arran de les primeres fusions, en els anys que van de 1862 a 1877. (Editorial).



Matèries: Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Empreses ; Política del transport
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1848 - 1935


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La línia 9 del metro de Barcelona / Kevin Pérez Morro
Pérez Morro, Kevin


En: Finestrelles. Barcelona, núm. 13 (2005) , p. 261-264 (Premis i accèssits als primer i segon "Premi Juvenil Martí Pous i Serra"


Matèries: Treballs escolars ; Transport públic ; Obres públiques ; Metro ; Infraestructures de transport ; Política del transport ; Xarxa ferroviària ; Inversió pública
Àmbit:Barcelona ; Santa Coloma de Gramenet ; Badalona ; Hospitalet de Llobregat, l' ; Prat de Llobregat, el
Cronologia:[1921 - 2002]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Finestrelles/article/view/214667/294235
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Lleida; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La configuració de la xarxa de transports urbans a Barcelona : societat, tecnologia i política / Ferran Armengol Ferrer
Armengol i Ferrer, Ferran


En: Barcelona quaderns d'història. Barcelona, núm. 18 (2012) , p. 245-275 : il. (La Ciutat en Xarxa. Ponències, I) 
Número monogràfic: Presència i lligams territorials de Barcelona. Vint segles de vida urbana. Notes a peu de pàgina.


Matèries: Transport públic ; Transport urbà ; Transport de viatgers ; Política del transport ; Ajuntament ; Infraestructures de transport ; Tramvia ; Metro ; Autobús
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1850 - 1960]
Autors add.:Congrès d'Història de Barcelona (11 : 2009 : Barcelona )
Accés: http://www.raco.cat/index.php/BCNQuadernsHistoria/article/view/261841/359832
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Politècnica de Catalunya; UAB: Humanitats (Hemeroteca); UAB: Ciències Socials; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; UB: Filosofia, Geografia i Història; Arxiu Històric de Sabadell; Fundació Bosch i Cardellach


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Ecomobilitat a Sitges : anàlisi de la situació actual i propostes de millora [Fitxer informàtic] / Ana Estaña Lozano, Elena García Fernández, Carles Gastón Echeverría, [et al.] ; [directors: Joan Rieradevall, Jordi Garcia i Orellana, Martí Boada, [et al.]]
Estaña Lozano, Ana


Dirigida per: Rieradevall, Joan; Garcia, Jordi; Boada, Martí. Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències, 2012
1 recurs electrònic (124 p.)
Treball de recerca (bachelorThesis).

La mobilitat urbana és una de les temàtiques més importants a les ciutats ja que convergeixen diversos aspectes a nivell social i ambiental. El present article es centra en el sistema de mobilitat de la ciutat de Sitges tot avaluant l'estat de la xarxa viària, el parc de vehicles, els sistemes de transport i els serveis bàsics actuals. En l'anàlisi socioambiental de les variables d'aquest àmbit, s'han detectat una sèrie de problemes com ara una distribució no equitativa dels serveis bàsics, desigualtat en la distribució de carrers vianalitzats i carrils bici i manca d'homogeneïtat en la distribució de pàrquings. Els resultats obtinguts permeten proposar una sèrie de millores en busca d'una mobilitat més sostenible. Millorar les parades de bus que no tenen sistema de marquesina per a protegir-les del fred i el sol, augmentar potencialment el carril bici desplegant-lo per carrers que no en tenen, desenvolupar campanyes per a fomentar l'ús de la bici i augmentar la presència de carrers d'exclusiu ús per a vianants.


Matèries: Transport urbà ; Medi ambient ; Política del transport ; Desenvolupament sostenible ; Xarxa viària ; Ecologia
Àmbit:Sitges
Cronologia:[2012]
Autors add.:García Fernández, Elena ; Gastón Echeverría, Carles ; Rieradevall, Joan (Dir.) ; Garcia i Orellana, Jordi (Dir.) ; Boada i Juncà, Martí (Dir.)
Accés: http://ddd.uab.cat/record/90032


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Fronteras y ferrocarriles : génesis, toma de decisión y construcción de los carriles transpirenaicos (1844-1929) / Esther Vidal i Raich
Vidal i Raich, Esther


Lleida : Universitat de Lleida. Servei de Publicacions, DL 1999
221 p. : gràf., map. ; 24 cm (Espai/Temps, 39) 
Adaptació de la tesi doctoral de l'autora, presentada a la UB el 1994. Bibliografia.
ISBN 8484090272

El propòsit del treball de recerca és estudiar el pes dels factors polítics i estratègics en el desenvolupament dels ferrocarrils internacionals espanyols a través dels Pirineus. La investigació s'emmarcaria, per tant, en el camp de la geografia política dels transports.



Matèries: Ferrocarrils ; Frontera ; Xarxa ferroviària ; Política del transport ; Medi geogràfic ; Muntanyes
Àmbit:Pirineu ; Catalunya ; Espanya
Cronologia:1844 - 1929
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Decret de 14 de novembre de 1868 i els inicis del tramvia a Barcelona: entre la desregulació i el centralisme / Ferran Armengol i Ferrer
Armengol i Ferrer, Ferran


En: Barcelona quaderns d'història. Barcelona, núm. 14 (2008) , p. 265-277
Notes.


Matèries: Política del transport ; Tramvia ; Transport públic ; Transport de viatgers ; Organització del transport ; Transports i comunicacions ; Ajuntament
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1868 - 1878
Accés: http://www.raco.cat/index.php/BCNQuadernsHistoria/article/view/128471/218968
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Politècnica de Catalunya; UAB: Humanitats (Hemeroteca); UAB: Ciències Socials; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; UB: Filosofia, Geografia i Història; Arxiu Històric de Sabadell; Fundació Bosch i Cardellach


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla director de la bicicleta de Santa Perpètua de Mogoda [Fitxer informàtic] / Alba Sanuy Puche
Sanuy Puche, Alba


Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències, 2008
Un fitxer electrònic
Treball de recerca.

El Pla Director de la Bicicleta de Santa Perpètua pretén, no tan sols oferir unes condicions òptimes per a l'ús de la bicicleta com a mitjà de transport al municipi, sinó promocionar el seu paper com a element revitalitzador de la vida als carrers de la població.


Matèries: Medi ambient ; Política municipal ; Política del transport ; Carrils bici ; Vies urbanes
Àmbit:Santa Perpètua de Mogoda
Cronologia:[2008]
Accés: http://hdl.handle.net/2072/12817


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Planificació de serveis de transport a la demanda en el Pallars Jussà / autor: Neus Burgués Coma ; tutor: Miquel Estrada-Romeu
Burgués Coma, Neus


Dirigida per: Estrada-Romeu, Miquel. UPC. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2008
113 p. : il., col. ; 30 cm
Tesina.



Matèries: Política del transport ; Transports i comunicacions
Àmbit:Pallars Jussà
Cronologia:[2008]
Autors add.:Estrada Romeu, Miquel Àngel (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Planificació de l'aeroport corporatiu de Barcelona [Fitxer informàtic] / Guillem Tudela Debrigode ; tutor: José Ignacio Galán Herranz
Tudela Debrigode, Guillem


Dirigida per: Galán Herranz, José Ignacio. UPC. Escola Politècnica Superior de Castelldefels. Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació, 2009
1 Cd-Rom
Projecte fi de carrera.


Matèries: Aeroports ; Política del transport ; Aeronàutica
Àmbit:Barcelona ; Prat de Llobregat, el
Cronologia:[2009]
Autors add.:Galán Herranz, José Ignacio (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/8119
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 77
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Nous serveis de transport i el futur de Vilafranca del Penedès / Jordi Gallart i Cañís ; tutor: Àlvar Garola i Crespo
Gallart i Canals, Jordi


Dirigida per: Garola i Crespo, Àlvar. UPC. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2009
179 p. : il. col., gràf. ; 30 cm
Tesina elaborada al Departament d'Infraestructura de Transport i del Territori. Intensificació Transports. Referències bibliogràfiques.



Matèries: Tren d'alta velocitat ; Política del transport ; Infraestructures de transport ; Estudi prospectiu
Àmbit:Vilafranca del Penedès
Cronologia:[2009]
Autors add.:Garola Crespo, Àlvar (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 77
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Desvío de la carretera GI-5131 [Fitxer informàtic] / Daniel Palomares Tormo, Alberto Llorens Valls ; tutors: Ignacio del Corral, Ana Tapia
Palomares Tormo, Daniel


Dirigida per: Corral, Ignacio del. UPC. Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, 2009
1 disc òptic (CD-ROM)
Projecte final de carrera d'Enginyeria Tècnica en Topografia.


Matèries: Topografia ; Projectes ; Carreteres ; Política del transport
Àmbit:Girona, província
Cronologia:[2009]
Autors add.:Corral Manuel de Villena, Ignacio del (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/7355
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 4
ir a la página            

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3