português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
COMUNICACIO SOCIAL []
Referències trobades:
29   [Refinar la cerca]
Mostrant:
1 .. 20   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        


1 / 29
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
El Periodisme de tuits en llibres / per Jaume Fabre
Fabre i Fornaguera, Jaume


En: Serra d'Or. Barcelona, núm. 714 (juny 2019), p. 33-35 : il. (Premsa



Matèries: Polítics ; Alcaldes ; Memòries ; Crònica ; Vida política ; Xarxes socials ; Comunicació social
Matèries: Nadal i Farreras, Joaquim (1948-....)
Àmbit:Girona ; Catalunya
Cronologia:2011 - 2013
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de Sabadell


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Gabinets de comunicació i rutines professionals a les organitzacions del tercer sector. Anàlisi comparada entre cinc entitats d'acció social arrelades a les capitals de comarca de la Catalunya Central / Berta Francàs Guillén, Xavier Ginesta Portet
Francàs Guillén, Berta


En: Ausa. Vic. vol. XXVIII, núm. 180 (2017) , p. 491-511 : il. (Miscel·lània
Bibliografia. Resums en català i anglès.

El present article analitza el funcionament de les estructures comunicatives de les organitzacionsque treballen per la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física, psíquica i/o intel·lectual a les capitals de comarca de la Catalunya Central. També estudia quin paper té la comunicació en cadascuna de les organitzacions i quina importància li atribueixen. Sobre una mostra tipològica d'entitats, s'aplica l'observació no participant i una entrevista semiestructurada a les seves responsables de comunicació. Malgrat la gran diferència quant a recursos, es constata una coincidència en "què" es comunica, però molta dispersió en "com" es fa aquesta comunicació.


Matèries: Sector serveis ; Assistència social ; Persones amb discapacitat ; Associacions humanitàries ; Fundacions ; Organitzacions no governamentals ; Comunicació social ; Política de la comunicació ; Xarxes socials
Matèries:Associació Pro Disminuïts Psíquics del Berguedà ; Fundació AMPANS de Manresa ; Associació Sant Tomàs de Vic ; Associació pro Minusvàlids de Solsona i Comarca : AMISOL ; Fundació Privada Àuria d'Igualada
Àmbit:Manresa ; Bages ; Vic ; Osona ; Igualda ; Anoia ; Solsona ; Solsonès ; Berga ; Berguedà
Cronologia:2014 - 2015
Autors add.:Ginesta i Portet, Xavier
Accés: https://raco.cat/index.php/Ausa/article/view/342316
Localització: Biblioteca Episcopal de Vic; B. Joan Triadú (Vic); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; B. Municipal de Manlleu BBVA; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Torelló (Torelló); B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Girona; B. Caterina Figueras (Tona); B. Bac de Roda (Roda de Ter); B. Antoni Pladevall i Font (Taradell); B. Marquès de Remisa (Sant Hipòlit de Voltregà)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Les Xarxes d'influència i de construcció d'Opinió Pública a Twitter. El cas del procés d'independència de Catalunya : des de l'anunci de la Llei del Referèndum fins als fets d'octubre [Fitxer informàtic] / Josep Maria Grau Masot ; [dirigida per Arantxa Capdevila]
Grau Masot, Josep Maria


[Tarragona] : Universitat Rovira i Virgili, 2019
Dirigida per: Capdevila, Arantxa. Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació, 2018
1 recurs en línia (386 p.)

Aquesta Tesi presenta una proposta metodològica quantitativa, mitjançant la qual es poden analitzar les xarxes que es formen a Twitter arrel d'un determinat succés. Al mateix temps, conté un estudi de cas empíric centrat en el procés d'independència català, del qual s'han analitzat nou successos que abarquen una finestra temporal força àmplia: Des de l'anunci de la Llei del Referèndum al juliol del 2017, fins als fets d'octubre del mateix any. El gran volum de dades obtingudes (una mostra composta per 10.798.901 tuits i retuits) amb codi elaborat amb lleguatge R, ha permès realitzar anàlisis extenses amb el programari Gephi, i s'han obtingut resultats i conclusions que permeten comprendre la formació de xarxes, i l'estructuració de la Influència comunicativa, així com la possible creació d'Opinió Pública a Twitter. Aquesta proposta metodològica, abasta tant l'anàlisi morfològica de xarxes globals com la identificació i categorització dels nodes més rellevants que les conformen: Els Influencers, els Constructors i els Ponts.


Matèries: Tesis doctorals ; Comunicació social ; Xarxes socials ; Opinió pública ; Independentisme ; Referèndum
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2017
Autors add.:Capdevila i Gómez, Arantxa (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10803/664742
Localització: Universitat Rovira i Virgili; TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Papel de la comunicación en la construcción nacional de Cataluña : Jordi Pujol y la instrumentalización política de los medios (1968-1989) = The role of communication in Catalonia's nation building : Jordi Pujol and the political instrumentalization of the media (1968-1989) / Josep Àngel Guimerà Orts
Guimerà i Orts, Josep Àngel


En: Historia y Política. Ideas, Procesos y Movimientos Sociales. Madrid, núm. 40 (Julio-Diciembre 2018), p. 363-387 (Estudios
Notes a peu de pàgina. Bibliografia. Resums en castellà i anglès.

Des de l'inici de la seva activitat política sota el franquisme i durant els vint-i-tres anys que va presidir la Generalitat de Catalunya, Jordi Pujol va mostrar un gran interès per intervenir en els mitjans de comunicació. Aquest article té per objecte descriure i interpretar les accions dutes a terme per Pujol per crear i/o controlar mitjans que li ajudessin a aconseguir els seus objectius polítics durant la seva etapa d'opositor antifranquista i els seus dues primeres legislatures com a president de la Generalitat. Per aconseguir aquests objectius es va dissenyar una estratègia de recerca qualitativa que combina fonaments teòrics de la ciència política i les ciències de la comunicació i que triangula les tècniques de l'anàlisi documental (marc legal, literatura grisa, monografies i articles científics, llibres de memòries) i les entrevistes en profunditat als protagonistes de les accions analitzades, inclòs el propi Jordi Pujol. El resultat és una recerca original que aporta llum sobre les relacions entre moviments polítics i mitjans de comunicació en un moment fundacional com la Transició espanyola. L'article mostra una clara voluntat intervencionista de Pujol sobre uns mitjans que considerava infiltrats per partits d'esquerra i hostils al nacionalisme català. Sempre va tenir una concepció instrumental del periodisme, tant per a la promoció del seu partit i idees polítiques com en el procés de (re)construcció nacional de Catalunya (projecte compartit amb altres formacions). D'acord amb els resultats obtinguts, Pujol va convertir la creació de mitjans de comunicació en un objectiu fonamental de la seva acció política.


Matèries: Nacionalisme ; Catalanisme ; Polítics ; Presidents de la Generalitat ; Comunicació social ; Generalitat de Catalunya ; Govern Pujol-CIU ; Política de comunicació ; Mitjans de comunicació ; Periodisme ; Identitat nacional ; Franquisme ; Tardofranquisme ; Transició democràtica
Matèries: Pujol i Soley, Jordi (1930-....)
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1968 - 1989
Accés: https://doi.org/10.18042/hp.40.13


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Medios, identidad nacional y exposición selectiva : predictores de preferencias mediáticas de los catalanes = Media, National Identity and Selective Exposure : Predictors of Media Preferences among the Catalan Population / Lidia Valera Ordaz
Valera Ordaz, Lidia


En: Reis : Revista española de investigaciones sociológicas. [Madrid], núm. 164 (2018) , p. 135-154
Bibliografia. El PDF inclou la versió en anglès de l'article. Títol, resum i text en castellà i anglès.

Segons la hipòtesi de l'exposició selectiva, els individus s'exposen als mitjans en funció de les seves orientacions ideològiques, buscant missatges que concordin amb les seves conviccions. Aquest article proposa expandir l'estudi de l'exposició selectiva més enllà de la divisió esquerra-dreta explorant la importància de les posicions en l'eix centro-perifèria com predictors de preferències mediàtiques mitjançant una regressió logística aplicada a les dades de l'últim estudi *postelectoral del CIS a Catalunya. Els resultats subratllen que existeix una clara segmentació de les audiències segons identitats nacionals, de manera que els ciutadans amb inclinacions nacionalistes prefereixen consumir mitjans autonòmics, i els no nacionalistes, mitjans d'abast estatal. A més, la identitat nacional s'erigeix com a factor explicatiu més important de les preferències de radi i televisió, enfront de la premsa escrita.


Matèries: Estudi sociològic ; Enquestes públiques ; Mitjans de comunicació ; Comunicació social ; Identitat nacional ; Nacionalisme ; Política
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2015
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6585975
http://www.reis.cis.es/REIS/PDF/Reis_164_081538991025282.pdf
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Las Estrategias de comunicación digital de los museos en las redes sociales. Análisis de presencia y rendimiento de los museos de arte catalanes [Fitxer informàtic] / Federica Satta ; [dirigida per: Ignacio Fiz Fernández, Antonio Salcedo Miliani]
Satta, Federica


Tarragona : Universitat Rovira i Virgili, 2018
Dirigida per: Fiz Fernández, Ignacio; Salcedo Miliani, Antonio. Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Història i Història de l'Art, 2018
1 recurs electrònic (289 p.)

Aquesta tesi doctoral té l'objectiu d'entendre de quina manera els museus catalans d'art estan aprofitant les xarxes socials per promoure, captar nou públic, fidelitzar-lo i amplificar de forma exponencial el seu radi d'acció. Després d'haver explorat, a la primera part, com els nous mitjans digitals i xarxes socials hagin influït de manera profunda en la societat contemporània, aquesta investigació ha posat el seu enfocament en l'ús de les plataformes socials per part dels museus internacionals i espanyols, representant un ampli ventall d'exemples concrets d'estratègies de comunicació. A més, en el present treball, s'ha intentat suplir l'escassetat d'estudis i anàlisis sobre el tema, i promoure un avenç en el coneixement sobre xarxes socials i museus, proporcionant una anàlisi al dia de les estratègies, presència i rendiment dels museus en les xarxes socials a Catalunya. Finalment s'han proporcionat els models d'estratègies més destacades de comunicació a través de xarxes socials, amb la finalitat de proporcionar una guia a què les institucions podrien referir-se a l'hora de posar en marxa la seva pròpia acció en els mitjans socials.


Matèries: Tesis doctorals ; Museus d'art ; Xarxes socials ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2015 - 2017]
Autors add.:Fiz Fernández, Ignacio (Dir.) ; Salcedo Miliani, Antonio (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10803/461054
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Comunicació de l'art. L'artista Maties Palau Ferré vist pel poeta Josep M. Amorós Bayer / Rosa de les Neus Marco-Palau
Marco Palau, Rosa de les Neus


En: Aplec de Treballs : revista del Centre d'Estudis de la Conca de Barberà. Montblanc, núm. 34 (2016) , p. 235-250 : il. (Història de l'art
Número Homenatge a l'Agrupament Escolta de Montblanc i a Josep M. Carreras Tarragó. Notes.


Matèries: Art contemporani ; Poesia ; Artistes ; Pintors ; Escultors ; Ceramistes ; Poetes ; Comunicació social
Matèries: Palau Ferré, Maties (1921-2000) ; Amorós i Bayer, Josep M.
Àmbit:Montblanc
Cronologia:[1970 - 2014]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Aplec/article/view/315678
Localització: B. Pública de Tarragona; B. Centre de Lectura de Reus; Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Barcelona; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 29
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Butlletins han estat la principal eina de comunicació entre associacions de veïns i associats / Jordi Sardans, Marc Serena
Sardans i Farràs, Jordi


En: El Pou de la Gallina. Manresa, núm. 195 (gener 2005), p. 8-17 : il.



Matèries: Associacions de veïns ; Butlletins ; Comunicació social
Àmbit:Manresa
Cronologia:[2005]
Autors add.:Serena, Marc
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. del Casino (Manresa); B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. Sant Valentí (Navarcles); B. Sant Fruitós de Bages; B. Cal Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada); B. d'Artès; B. Pare Ignasi Casanovas (Santpedor)


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Les Xarxes socials, cada cop més fortes / Núria Closas, Anna Font
Closas, Núria


En: El Pou de la Gallina. Manresa, núm. 256 (juliol-agost 2010), p. 14-21 : il. (El Tema del mes


Matèries: Xarxes socials ; Internet ; Comunicació social ; Relacions interpersonals
Àmbit:Manresa ; Catalunya
Cronologia:[2010]
Autors add.:Font, Anna
Accés: http://www.elpou.cat/uploads/pou-juliol-baixa.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. del Casino (Manresa); B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. Sant Valentí (Navarcles); B. Sant Fruitós de Bages; B. Cal Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada); B. d'Artès; B. Pare Ignasi Casanovas (Santpedor)


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Butlletes, fulls solts i altres menuderies : la contribució de la impremta al funcionament de la societat catalana moderna / Xevi Camprubí
Camprubí i Pla, Xevi


En: Manuscrits : revista d'història moderna. Bellaterra, núm. 34 (2016) , p. 113-114 : il. (Articles
Notes. Referències bibliogràfiques. Resums en català, castellà i anglès.

La transmissió d'idees i de coneixements a través del llibre no va ser la principal aportació de la impremta. Aquest treball pretén mostrar que la contribució més significativa de l'ús de la tipografia al desenvolupament de la societat moderna foren unes obres menors - conegudes com a menuderies- que van agilitzar el funcionament de l'administració i de les institucions, alhora que van facilitar la circulació de la informació i la governabilitat. L'estudi del cas català permet constatar que el consum de menuderies es va estendre pràcticament a tots els àmbits: polític, judicial, econòmic, militar, sanitari i eclesiàstic.


Matèries: Edat moderna ; Indústria editorial i impremta ; Edició de publicacions ; Documents textuals ; Comunicació social ; Informació pública ; Societat ; Administració pública ; Església ; Exèrcit ; Ordre públic ; Salut pública
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[1500 - 1800]
Accés: http://dx.doi.org/10.5565/rev/manuscrits.86
Localització: Biblioteca de Catalunya; Institut Ramon Muntaner; B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Rovira i Virgili; UAB: Humanitats (Hemeroteca); UAB: Sibhil·la; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Retalls de premsa / Antoni Llorens i Larrègola
Llorens i Larrègola, Antoni


En: Lo Floc : revista del Centre d'Estudis Riudomencs Arnau de Palomar. Riudoms. Any IV, núm. 33 (abril 1982), p. 7-9 (Memòries
Notes. Bibliografia. En aquest número el subtítol de la revista és: Full informatiu dels socis del Centre d'Estudis Riudomencs Arnau de Palomar.


Matèries: Comunicació social ; Vida social ; Informació pública ; Premsa local ; Premsa comarcal ; Emissores locals
Àmbit:Riudoms ; Baix Camp
Cronologia:[1900 - 1982]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/LoFloc/article/view/290290/378578
Localització: Biblioteca de Catalunya; Institut Ramon Muntaner; B. Pública de Tarragona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Mitjans de comunicació a Riudoms : de la conversa al 2.0 / Elena Domingo Basora
Domingo Basora, Elena


En: Lo Floc : revista del Centre d'Estudis Riudomencs Arnau de Palomar. Riudoms. Any XXXIII, núm. 200 (abril-juny 2012), p. 4-11 : il (Història


Matèries: Mitjans de comunicació ; Premsa local ; Comunicació social ; Internet
Àmbit:Riudoms
Cronologia:[1893 - 2012]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/LoFloc/article/view/312457/402536
Localització: Biblioteca de Catalunya; Institut Ramon Muntaner; B. Pública de Tarragona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 29
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Cristina Gallach, del "Rebombori" a les Nacions Unides / text i fotografia: Josep M. Muñoz
Muñoz i Lloret, Josep Maria


En: L'Avenç : Revista d'Història. Barcelona, núm. 430 (gener 2017), p. 16-25 : il. (L'Entrevista

Cristina Gallach (Sant Quirze de Besora, Osona, 1960) és periodista i, des de fa dos anys, Secretària General Adjunta de Comunicació i Informació Pública de les Nacions Unides. Co-fundadora d'un diari pioner de la premsa comarcal com és l'osonenc El 9 Nou l'any 1978, ben aviat el món d'Osona va quedar-li petit. Després d'una estada laboral a Barcelona, va anar, el 1984, a fer un màster de Relacions Internacionals a la Universitat de Columbia, Nova York. El 1990 iniciaria un periple internacional que encara dura: es va traslladar a Moscou com a corresponsal de l'agència EFE, on va ser testimoni de la desintegració de l'URSS; per després establir-se a Brussel·les, en un moment en plena acceleració de la integració europea. Quan el 1996 Javier Solana va ser designat secretari general de l'OTAN, va fitxar Gallach: era l'inici d'una col·laboració de catorze anys, primer com a portaveu adjunta de l'OTAN i després com a portaveu i assessora de l'Alt Representant de la Unió Europea per Afers Polítics i Política de Seguretat. El 2010 va fer de cap de comunicació de la presidència rotatòria espanyola de la UE. I el 2015 es va incorporar a l'ONU, on dirigeix un equip de més de 700 persones repartides arreu del món.



Matèries: Entrevistes ; Periodistes ; Dona ; Premsa comarcal ; Comunicació social ; Personal directiu ; Política internacional
Matèries: Gallach, Cristina (1960-....)
Matèries:Nacions Unides
Àmbit:Sant Quirze de Besora ; Catalunya ; Món
Cronologia:1960 - 2017
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; B. Centre de Lectura de Reus; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Redes sociales : la memoria de la Historia en tiempo real / Judith Argila Blanco
Argila Blanco, Judith


En: Tiempo devorado : revista de historia actual. Bellaterra. Vol. 2, núm. 3 (2015) , p. 132-138 (Entrevistes, Documents, Conceptes
Número mongràfic: Procesando el "procés" : sobra la ola independentista catalana.

Nous estudis mostren com mitjançant tècniques combinades d'anàlisis de xarxes i de mineria de dades (especialment en Twitter, que ofereix dades obertes) és possible identificar climes d'opinió dins de col·lectius d'individus immersos en processos històrics contemporanis.


Matèries: Política ; Eleccions ; Comportament electoral ; Fonts d'informació ; Xarxes socials ; Mètodes d'investigació ; Comunicació social ; Opinió pública
Àmbit:Catalunya ; Món
Cronologia:[2002 - 2015]
Accés: http://ddd.uab.cat/record/145155


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Anna Perarnau, premsa i comunicació de la Sagrada Família / Anna Perarnau
Perarnau, Anna


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 31, núm. 111 (primavera 2012), p. 18-19 : il (Dossier. Gaudí, La Sagrada Família i el Berguedà


Matèries: Temples ; Comunicació social ; Premsa ; Promoció cultural ; Encarregats ; Dona
Matèries: Perarnau, Anna (1976-....)
Matèries:Temple de la Sagrada Família de Barcelona
Àmbit:Berga ; Barcelonès
Cronologia:2001 - 2012
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/257108/350148
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El weblog com a nou mitjà de comunicació online / Enric Gil i Garcia
Gil i Garcia, Enric


En: Campsentelles. Sant Fost de Campsentelles, núm. 7 (2004) , p. 77-89 : il. (Història i societat
Notes.


Matèries: Centres d'estudis locals ; Comunicació social ; Internet ; Webs
Matèries:Centre d'Estudis Santfostencs Amics de Cabanyes
Àmbit:Sant Fost de Campsentelles
Cronologia:[2004]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Campsentelles/article/view/280200/367889
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Can Pedrals (Granollers); Biblio(a)teneu (Sant Fost de Campsentelles); B. Montserrat Roig (Martorelles); Institut Ramon Muntaner; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Miquel de Moragas Spà, [et al.] (editors)



Bellaterra ; Barcelona : Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2013
376 p. ; 30 cm (Lexikon. Informes, 3) 
Bibliografia. A la part superior de la portada: Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona.

L'Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 està estructurat en quatre grans apartats. La primera part analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic), les indústries culturals editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català (polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions), a més de tractar dos aspectes clau d'aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, amb un enfocament més assagístic, acull un monogràfic sobre la gestació, l'estratègia i les aportacions de les polítiques de comunicació al Principat. La tercera part sistematitza l'estat de la recerca i els estudis de comunicació a Catalunya. I, per acabar, la quarta part recull la síntesi i conclusions de les principals aportacions d'aquesta setena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya. L'objectiu principal de l'obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país.


Matèries: Informes ; Mitjans de comunicació ; Publicitat ; Indústria cultural ; Indústria de la comunicació ; Tecnologies de la informació ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2011 - 2012
Autors add.:Moragas i Spà, Miquel de (Ed.)
Accés: http://www20.gencat.cat/docs/EADOP/Publicacions/Continguts/epubs/lexikon/InformeDeLaComunicacioACatalunya11-12.epub
http://incom.uab.cat/informe/
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Miquel de Moragas Spà, [et al.] (editors)



Bellaterra ; Barcelona : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2011
408 p. ; 30 cm (Lexikon. Informes, 2) 
Bibliografia. A la part superior de la portada: Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona.
ISBN 9772014277006


Matèries: Informes ; Mitjans de comunicació ; Publicitat ; Indústria cultural ; Indústria de la comunicació ; Tecnologies de la informació ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2009 - 2010
Autors add.:Moragas i Spà, Miquel de (Ed.)
Accés: http://www20.gencat.cat/docs/EADOP/Publicacions/Continguts/epubs/lexikon/InformeDeLaComunicacioACatalunya09-10.epub
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 29
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008 / Miquel de Moragas Spà, [et al.] (editors)



Bellaterra ; Barcelona : Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2009
400 p. : gràf., taules, map. ; 30 cm (Lexikon. Informes, 1) 
Bibliografia. A la part superior de la portada: Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona.
ISBN 9788439380634


Matèries: Informes ; Mitjans de comunicació ; Publicitat ; Indústria cultural ; Indústria de la comunicació ; Tecnologies de la informació ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2007 - 2008
Autors add.:Moragas i Spà, Miquel de (Ed.)
Accés: http://www20.gencat.cat/docs/EADOP/Publicacions/Continguts/epubs/lexikon/InformeComunicacioCatalunya07-08.epub
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 29
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Miquel de Moragas Spà, Isabel Fernández Alonso, José Joaquín Blasco Gil, [et al.] (editors) ; Laura Bergés, Montse Bonet, Salvador Cardús i Ros, [et al.]



Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions : [etc.], 2007
347 p. : gràf. ; 30 cm
Bibliografia. A la part superior de la portada: Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona.
ISBN 9788449025037



Matèries: Informes ; Mitjans de comunicació ; Publicitat ; Tecnologies de la informació ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2005 - 2006
Autors add.:Moragas i Spà, Miquel de (Ed.) ; Fernández Alonso, Isabel (Ed.) ; Blasco Gil, José Joaquín (Ed.) ; Bergés Saura, Laura ; Cardús i Ros, Salvador ; Bonet, Montse
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3