português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
MARQUETING []
Referències trobades:
30   [Refinar la cerca]
Mostrant:
1 .. 20   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        


1 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Smoking, fent un bon paper / text: redacció Eix



En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 7 (juny 2019), p. 60-63 : il. (La marca

La indústria paperera té una llarga tradició a Catalunya, i l'especialitat del paper de fumar hi té un lloc destacat. Amb 3 segles d'història, Miquel y Costas és una empresa catalana amb projecció internacional.


Matèries: Indústria paperera ; Empreses familiars ; Industrialització ; Màrqueting ; Publicitat ; Comercialització
Matèries:Miquel y Costas ; Smoking
Àmbit:Capellades
Cronologia:1752 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/revista-eix/eix-7/
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Cadí, la cooperativa / text: Carles Gascón Chopo
Gascón Chopo, Carles


En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 6 (jnovembre 2018), p. 58-61 : il. (La marca
Resums en castellà i anglès.

Un pageset rialler ha simbolitzat durant dècades un projecte econòmic profundament renovador, que ha marcat la trajectòria de centenars de famílies del Pirineu.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Aliments ; Publicitat ; Màrqueting ; Cooperatives
Matèries:Cooperativa Lletera del Cadí
Àmbit:Sei d'Urgell, la ; Catalunya
Cronologia:1915 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/assets/uploads/publications/eix-6.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Danone, de Barcelona al món / text: Redacció ; fotos: Danone



En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 5 (juny 2018), p. 60-63 : il. (La Marca
Resums en castellà i anglès.

Un segle enrere, el Pirineu era un territori aïllat i empobrit. Les companyies d'explotació hidroelèctrica van obrir carreteres, van generar moviment econòmic i van revolucionar l'alta muntanya. Els museus del Pallars narren aquella transformació cabdal.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Aliments ; Comercialització ; Publicitat ; Màrqueting ; Comerciants
Matèries: Carasso, Isaac (1874-1939)
Matèries:Danone
Àmbit:Salònica - Grècia ; Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1919 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/assets/uploads/publications/eix-51.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting de l'alberg de Berga / Oriol Segura Ambrós
Segura Ambrós, Oriol


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 37, núm. 138 (hivern 2018), p. 70-72 : il. (Tribuna Jove
Resum del treball de recerca Institut Pere Fontdevila de Gironella.


Matèries: Treballs escolars ; Albergs ; Màrqueting
Matèries:Alberg de Berga, SL
Àmbit:Berga
Cronologia:2018
Autors add.:Camprubí Badia, Martí (Dir.)
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/348953
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Portar el festival a l'èxit [Fitxer informàtic] / Smrutishree Saló Bartoli ; [dirigit per: Natàlia Quilez Cepero]
Saló Bartoli*cSmrutishree


2017
Dirigida per: Quílez Cepero, Natàlia. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Universitària Politècnica de Mataró, 2017
1 recurs en línia
Treball final Grau (Grau en Mitjans Audiovisuals).

Creació d'una nova imatge del Festival Gollut de Ribes de Freser, ja que es va iniciar amb un concurs de disseny fa quatre anys. L'autora del projecte forma part de l'organització del festival i per tant ha pogut apreciar la importància de tenir una bona imatge corporativa per arribar a l'èxit del festival. A través de softwares d'edició s'ha creat un disseny de logotip, cartell, samarreta i trofeu.


Matèries: Festivals de cinema ; Publicitat ; Màrqueting ; Disseny
Matèries:Festival Gollut de Ribes de Freser
Àmbit:Ribes de Freser
Cronologia:[2017]
Autors add.:Quílez Cepero, Natàlia (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2117/113598
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Barrio Gótico de Barcelona : planificación del pasado e imagen de marca [Fitxer informàtic] / Agustín Cócola Gant ; director: Joan Molet i Petit
Cócola Gant, Agustín


Barcelona : Universitat de Barcelona, 2010
Dirigida per: Molet i Petit, Joan. Universitat de Barcelona. Departament d'Història de l'Art, 2010
1 recurs electrònic
Bibliografia.
ISBN 9788469410844


Matèries: Turisme cultural ; Tesis doctorals ; Urbanisme ; Patrimoni històric i artístic ; Restauració i conservació ; Nacionalisme ; Màrqueting ; Barris
Àmbit:Barri Gòtic - Barcelona
Cronologia:[0000 - 2010]
Autors add.:Molet i Petit, Joan (Dir.)
Accés: http://www.tdx.cat/TDX-0119111-122923/
Localització: Universitat de Barcelona; TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
El Barrio Gótico de Barcelona : planificación del pasado e imagen de marca / Agustín Cócola Gant
Cócola Gant, Agustín


Barcelona : Edicions Madroño, DL 2011
257, [2] p. : il. ; 23 cm
Aquest treball és l'adaptació de la tesi doctoral de l'autor i del mateix nom presentada al Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona el mes de novembre de 2010. Referències bibliogràfiques.
ISBN 9788461507191



Matèries: Turisme cultural ; Urbanisme ; Patrimoni històric i artístic ; Barris ; Restauració i conservació ; Nacionalisme ; Màrqueting
Àmbit:Barri Gòtic - Barcelona
Cronologia:[0000 - 2010]
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Museu d'Història de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Evolució dels models de turisme litoral: el Regne Unit, la Costa Brava i Cuba / Lluís Mundet i Cerdán; dirigida per Rosa Maria Fraguell i Sansbelló
Mundet i Cerdan, Lluís


Dirigida per: Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria. Universitat de Girona. Departament de Geografia, Història i Història de l'Art, 1998
XIV, 424 p. : il. ; 30 cm
Text mecanoscrit. Bibliografia. Inclou índex.

La tesi es centra en una anàlisi prèvia de les implicacions de la teoria del cicle de vida aplicada a les destinacions turístiques pel geògraf canadenc Richard W. Butler (1982) i en un estudi del significat de l'aparició del postmodernisme i les seves repercussions en el turisme, a la vegada que es resegueix la història que ha fet possible l'aparició del turisme massificat de sol i platja. Tot això és la base teòrica imprescindible per poder estudiar empíricament les destinacions de Saltburn (Regne Unit), l'Estartit (Costa Brava) i Cayo Coco (Cuba), utilitzant el cicle de vida per escriure la seva història i veure les polítiques de desenvolupament i regeneració turística que s'han seguit i si aquestes es poden qualificar de postfordistes. La principal conclusió és que el concepte del cicle de vida es limita a ser una eina de diagnòstic a posteriori. El cicle de vida, com a instrument prescriptiu, no serveix. Es específic per a cada destinació, amb unes etapes i punts d'inflexió que només es poden establir en restrospectiva. El cicle de vida és una eina descriptiva molt útil per entendre l'evolució de les destinacions turístiques i els seus mercats, però vigilant de no caure en falses exploracions o perillosos determinismes.


Matèries: Tesis doctorals ; Turisme ; Litoral ; Màrqueting ; Política turística
Àmbit:Saltburn - Gran Bretanya ; Estartit, l' - Torroella de Montgrí ; Costa Brava ; Cayo Coco - Cuba
Cronologia:[1850 - 1998]
Autors add.:Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria (Dir.)
Accés: http://www.tdx.cesca.es/TDX-1025107-130656
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
La Implantació del iogurt a Catalunya (1907-1927) / Jordi Viader
Viader i Riera, Jordi


En: HMIC : història moderna i contemporània. Bellaterra, núm. 8 (2010) , p. 214-231 : il. (Miscel·lània
Fonts. Notes. Resum en anglès, català i castellà.

El treball explica el procés d'implantació del iogurt a Catalunya, des de la seva introducció per Raimon Colomer el 1907 fins a la primera popularització que el nou producte va aconseguir mitjan els anys vint. S'ha seguit el rastre de les primeres empreses elaborades de iogurt, Lleteria Colomer, Granja Soldevila i Unión de Granjas Catalanas a través de les inscripcions a la Oficina Española de Patentes y Marcas i de les seves insercions publicitàries en diaris i revistes. Així com la influència posterior d'empreses especialitzades com Danone, o de productes làctics en general com S.A. Letona i Productos Marinette.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Bestiar boví ; Costums alimentaris ; Alimentació humana ; Aliments ; Nutrició ; Publicitat ; Comercialització ; Màrqueting
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1907 - 1927
Accés: http://webs2002.uab.es/hmic/2010/HMIC2010.pdf
http://www.raco.cat/index.php/HMiC/article/view/186947/243583


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting: El Santuari dels Àngels [Fitxer informàtic] / Brígida Roig Martínez, Raquel Camprubí Subirana
Roig Martínez, Brígida


Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2008
1 fitxer electrònic
Treball de recerca.

L'objectiu principal és realitzar un acurat Pla de Màrqueting del Santuari dels Àngels. S'estudiarà l'empresa i els productes que ofereix, i la competència i el mercat en general. La finalitat és definir els diferents productes que ofereix el Santuari per tal de poder segmentar el públic objectiu al qual es dirigeixen i, així, poder establir eines de comunicació específiques per a cadascun d'ells que permetin que el Santuari es situï en una posició competitiva en el mercat.


Matèries: Màrqueting ; Turisme ; Turisme cultural ; Santuaris
Matèries:Santuari dels Angels de Sant Martí Vell
Àmbit:Sant Martí Vell ; Gavarres, serra de les ; Gironès
Cronologia:[2008]
Autors add.:Camprubí Subirana, Raquel
Accés: http://hdl.handle.net/10256/1505
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Instrumentos de marketing aplicados a la compra de productos ecológicos: un caso de estudio entre Barcelona, España y La Paz, México [Fitxer informàtic] / Lizbeth Salgado Beltrán ; director
Salgado Beltrán, Lizbeth


Barcelona : Universitat de Barcelona, 2009
Dirigida per: Subirà Lobera, Esther; Beltrán Morales, Luis Felipe. Universitat de Barcelona. Departament d'Economia i Organització d'Empreses, 2009
Un fitxer electrònic
Programa de doctorat de Investigación y Técnicas de Mercado, bienni 2004-2006. Bibliografia.
ISBN 9788469232026


Matèries: Tesis doctorals ; Màrqueting ; Comerç just ; Consum
Àmbit:Barcelona ; Paz, la - Mèxic
Cronologia:[2009]
Autors add.:Subirà Lobera, Esther (Dir.) ; Beltrán Morales, Luis Felipe (Dir.)
Accés: Http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0513109-105808/
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Evolució dels models de turisme litoral: el Regne Unit, la Costa Brava i Cuba [Fitxer informàtic] / Lluís Mundet i Cerdán; dirigida per Rosa Maria Fraguell i Sansbelló
Mundet i Cerdan, Lluís


[Girona] : Universitat de Girona, DL 2007
Dirigida per: Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria. Universitat de Girona. Departament de Geografia, Història i Història de l'Art, 1998
1 fitxer electrònic
Bibliografia. Inclou índex.
ISBN 978-84-690-9500-3

La tesi es centra en una anàlisi prèvia de les implicacions de la teoria del cicle de vida aplicada a les destinacions turístiques pel geògraf canadenc Richard W. Butler (1982) i en un estudi del significat de l'aparició del postmodernisme i les seves repercussions en el turisme, a la vegada que es resegueix la història que ha fet possible l'aparició del turisme massificat de sol i platja. Tot això és la base teòrica imprescindible per poder estudiar empíricament les destinacions de Saltburn (Regne Unit), l'Estartit (Costa Brava) i Cayo Coco (Cuba), utilitzant el cicle de vida per escriure la seva història i veure les polítiques de desenvolupament i regeneració turística que s'han seguit i si aquestes es poden qualificar de postfordistes. La principal conclusió és que el concepte del cicle de vida es limita a ser una eina de diagnòstic a posteriori. El cicle de vida, com a instrument prescriptiu, no serveix. Es específic per a cada destinació, amb unes etapes i punts d'inflexió que només es poden establir en restrospectiva. El cicle de vida és una eina descriptiva molt útil per entendre l'evolució de les destinacions turístiques i els seus mercats, però vigilant de no caure en falses exploracions o perillosos determinismes.


Matèries: Tesis doctorals ; Turisme ; Litoral ; Màrqueting ; Política turística
Àmbit:Saltburn - Gran Bretanya ; Estartit, l' - Torroella de Montgrí ; Costa Brava ; Cayo Coco - Cuba
Cronologia:[1850 - 1998]
Autors add.:Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria (Dir.)
Accés: http://www.tdx.cesca.es/TDX-1025107-130656
Localització: Universitat de Girona; TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Análisis de los factores explicativos del éxito competitivo en las almazaras cooperativas catalanas / Yolanda Montegut Salla; dirigida per José Luís Gallizo Larraz
Montegut Salla, Yolanda


Dirigida per: Gallizo Larraz, José Luis. Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals, 2006
415 p. : il., gràf.
Text imprès per ordinador. Bibliografia. Inclou apèndix estadístic i documental.


Matèries: Cooperatives agràries ; Tesis doctorals ; Cooperativisme ; Indústria de l'oli ; Màrqueting ; Enquestes ; Finances
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2006]
Accés: http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0113107-133312/
Localització: Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Publicitat en campanya electoral: l'organització entre els partits polítics catalans i els professionals de la publicitat en el 16-N del 2003 / Jordi Fernàndez Cuesta; dirigida per David Roca Correa
Fernàndez Cuesta, Jordi


Dirigida per: Roca Correa, David. Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, 2005
405 p. : il. ; 26 cm + 1 disc òptic (CD-ROM)
Document llistat. Bibliografia.



Matèries: Propaganda política ; Publicitat ; Màrqueting ; Vida política ; Eleccions autonòmiques 2003 ; Tesis doctorals ; Partits polítics
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2003
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 30
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Màrqueting social com a eina de comunicació dels centres d'estudis / Marc Marín i Cifre
Marín i Cifre, Marc


En: 119134 Centres d'estudis i dinamització social. [s.l.] : Institut Ramon Muntaner, 2007. p. 47-55


Matèries: Centres d'estudis locals ; Màrqueting ; Investigació científica ; Comunicació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2006]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/EspaiDespuig/article/view/76720/99397
Localització: Arxiu Nacional de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Fundació Bosch i Cardellach; UAB: Sibhil·la; Institut Ramon Muntaner; Institut Ramon Muntaner


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Nuestras marcas / por Luis Salvans
Salvans, Lluís


En: Saphil. Tarrasa, núm. 82 (febrero 1964), p. 4-5 : il. (Nuestra historia

Descripció de l'evolució del logotip de l'empresa Saphil, des de la seva fundació fins al moment actual.



Matèries: Publicitat ; Màrqueting ; Empreses industrials ; Indústria llanera
Matèries:SAPHIL
Àmbit:Terrassa
Cronologia:1964
Localització: Biblioteca Central de Terrassa


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Expo-Vallès supera els 65 mil visitants, mentre es debat el futur firal / Claxon



En: Claxon : l'actualitat quinzenal. Terrassa, núm. 38 (del 30 d'octubre al 12 de novembre 2000), p. 4 : il. (Actualitat

L'article presenta un balanç positiu de la celebració de la fira a Terrassa.



Matèries: Política comercial ; Fires i exposicions ; Màrqueting ; Publicitat
Matèries:Expo-Vallès (11a : 2000 : Terrassa)
Àmbit:Terrassa
Cronologia:2000
Autors add.:Claxon Terrassa
Localització: Biblioteca Central de Terrassa


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Expo Vallès, a punt per obrir portes amb tota la superfície firal ocupada / Claxon



En: Claxon : l'actualitat quinzenal. Terrassa, núm. 37 (del 16 al 29 d'octubre 2000), p. 3 : il. (Actualitat

L'article presenta la fira multisectorial de Terrassa.



Matèries: Fires i exposicions ; Màrqueting ; Publicitat ; Política comercial
Matèries:Expo-Vallès (11a : 2000 : Terrassa)
Àmbit:Terrassa
Cronologia:2000
Autors add.:Claxon Terrassa
Localització: Biblioteca Central de Terrassa


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Setmana del Comerç, que comença avui, optimitzarà el consum elèctric / Claxon



En: Claxon : l'actualitat quinzenal. Terrassa, núm. 23 (del 3 al 16 d'abril 2000), p. 4 (Actualitat

Crònica dels actes que s'han organitzat en motiu de la Setmana del Comerç.



Matèries: Política comercial ; Màrqueting ; Sector serveis
Matèries:Caixa de Terrassa ; Setmana del Comerç Comarcal (19a : 2000 : Terrassa)
Àmbit:Terrassa ; Vallès Occidental
Cronologia:2000
Autors add.:Claxon Terrassa
Localització: Biblioteca Central de Terrassa


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 30
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Campanya de promoció del Comerç Comarcal: Nadal del 1992 / Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Terrassa



En: Butlletí de la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Terrassa. Terrassa. Any 106, 1r trim., núm. 835 (1993) , p. 25-26 : il.
Resums en castellà i anglès.

En ocasió de les festes nadalenques, la Cambra de Comerç ha organitzat, un any més, la campanya de promoció del comerç comarcal consistent en el concurs d'aparadors.



Matèries: Cambres de comerç i indústria ; Botigues i comerços ; Mercats municipals ; Política comercial ; Màrqueting
Àmbit:Terrassa ; Vallès Occidental
Cronologia:1992
Autors add.:Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Terrassa
Localització: Biblioteca Central de Terrassa


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3