Les Estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d'Alcarràs / Sara Mir Ribas
Mir Ribas, SaraEn:
Shikar : Revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià. [Lleida], núm. 9 (2022) , p. 168-173 : il. (
Annex)
Síntesi del Treball de Recerca que va guanyar el primer premi Manuel Camps a treballs de recerca de batxillerat re-lacionats amb el municipi d'Alcarràs. Bibliografia. Resums en català i anglès.
El neuromàrqueting és una disciplina poc coneguda que cada cop està tenint més influència i presència en l'organització dels diferents establiments comercials gràcies als avantatges que comporta, com l'augment del volum de facturació, la fidelització dels consumidors i la millora dels resultats de les empreses. És per aquest motiu que, en el present treball, hem volgut investigar si les seves estratègies també es troben presents en els hipermercats, supermercats i botigues de queviures del municipi d'Alcarràs. Uns establiments que, catalogats com a de primera necessitat i imprescindibles en aquests temps de pandèmia, també han de competir entre si i intentar cercar noves estratègies per incrementar vendes i beneficis.