português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
PROMOCIO ECONOMICA []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 20   en el formato [Estandar]
página 1 de 6
ir a la página                


1 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Comerç de Valls (1979-2019) : 40 anys fent comerç amb la ciutat / Àngel Gasol Señorón
Gasol Señorón, Àngel


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 76 (novembre 2019), p. 75-102 : il.
Resums en català i anglès.

Comerç de Valls commemora aquest any els seus 40 anys d'existència amb ganes d'afrontar els reptes i les oportunitats que han de vindre. Per això recordem el paper que ha tingut i exercit no tan sols dins l'àmbit comercial, sinó en l'evolució de la ciutat. Ara, i si es mira al futur mentre es recorda ota la feina feta al llarg del temps, Comerç de Valls fa memòria en paral·lel als canvis d'hàbits d'una població que ho vol tot fàcil i a l'instant, en què es produeix ungir que sembla imparable cap a les grans superfícies i el comerç digital mentre el nucli històric i tradicionalment comercial de la ciutat sembla abocat a l'oblit i la desaparició.


Matèries: Comerç ; Promoció econòmica ; Associacions empresarials ; Botigues i comerços ; Commemoració
Matèries:Comerç de Valls
Àmbit:Valls
Cronologia:1979 - 2019
Accés: https://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/365315
Localització: Biblioteca de Catalunya; Biblioteca Popular de Valls; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Estudi de la oferta i la demanda de serveis empresarials a Vilanova i la Geltrú / ressenya de Cèsar Rodríguez i Solà
Rodríguez i Solà, Cèsar


En: Gran Penedès. Vilafranca del Penedès, núm. 59 (maig 1998), p. 37 (Bibliografia penedesenca
Ressenya de:
. Estudi de la oferta i la demanda de serveis empresarials a Vilanova i la Geltrú : Promoció Industrial Vilanova, 1997



Matèries: Ressenyes ; Sector serveis ; Economia ; Estudi prospectiu ; Empreses ; Promoció econòmica
Àmbit:Vilanova i la Geltrú
Cronologia:[1997]
Localització: Biblioteca-Arxiu de l'Institut d'Estudis Penedesencs; Institut Ramon Muntaner; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Terra Baixa (El Vendrell); B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Potenciar l'activitat comercial a Berga / Ainna Escobet ; tutora: M. Antònia Soler
Escobet, Anna


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 36, núm. 133 (tardor 2017), p. 66-67 : il. (Tribuna jove
Resum del treball de recerca de batxillerat. Escola Xarxa.


Matèries: Treballs escolars ; Botigues i comerços ; Mercats municipals ; Promoció econòmica
Àmbit:Berga
Cronologia:[2017]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/335536
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Creació de ProValls, eina per a la promoció de Valls / Pedro García Brito
García Brito, Pedro


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 50 (2006) , p. 51-52 : il.


Matèries: Ajuntament ; Empreses mixtes ; Promoció econòmica ; Promoció de ciutats
Matèries:ProValls
Àmbit:Valls
Cronologia:1989 - 2006
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/109223/183369
Localització: B. Pública de Tarragona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Popular de Valls


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, ¿adónde vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 104-105 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 28) i anglès (p. 66).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, where are you headed? / Miquel Puig Raposo. Economist
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 66-67 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 28) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, on vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 28-29 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 66) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Cataluña : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 102-103 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : an indispensable cobranding / Albert Castellón. Chief Executive Officer of Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 64-65 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 26) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 120
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 26-27 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona, ciudad de futuro / Director: Antoni Coll Gilabert ; coordinación: Francesc Basco Gracià ; [Emilio Fontela, Eric Morand, Josep Puig i Torné ; et al.]



Tarragona : Promicsa, 1990
46 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 31 de març de 1990.



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona
Cronologia:1990
Autors add.:Coll i Gilabert, Antoni (Dir.) ; Basco Gracià, Francesc (Dir.) ; Fontela Montes, Emilio ; Morand, Eric ; Puig i Torné, Josep
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : Un lloc a Europa, un lugar en Europa, a place in Europa



Tarragona : Diputació de Tarragona, DL 2001
1 carpeta : il. ; 33 cm
Inclou resum dels principals indicadors econòmics de la província. Text en català, castellà i anglès.



Matèries: Sectors econòmics ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics
Àmbit:Tarragona, província
Cronologia:2001
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : un desenvolupament equilibrat : II Trobada empresarial de l'Economia del Sud de Catalunya

Trobada Empresarial de l'Economia del Sud de Catalunya (2a : 1998 : Tarragona )


Tarragona : Diputació de Tarragona, DL 1999
15 p. ; 30 p (SAM Revista. Suplement, 1) 



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona ; Tarragona, província
Cronologia:1998
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : testimoni del passat amb projecció de futur / [Alejandro Bermúdez, Enric Hernàndez, Joan Armengol ; et al.]
Bermúdez Medel, Alejandro


Barcelona : Diari Avui, 1991
30 p. : il. ; 30 cm
Suplement de: Diari Avui aparegut el mes d'abril 1991.



Matèries: Indicadors econòmics ; Promoció econòmica ; Vida cultural
Àmbit:Tarragona
Cronologia:1991
Autors add.:Hernàndez, Enric ; Armengol, Joan
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : Opció de futur per a la inversió = Opción de futuro para la inversión



[Tarragona : Diputació de Tarragona, 1992]
[20] p. : il. ; 29 cm



Matèries: Indicadors econòmics ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona, província
Cronologia:1992
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Salou, ciutat de futur



Salou : Ajuntament de Salou. Àrea de Promoció Econòmica, DL 2000
56 p. : il., map. ; 34 cm



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Salou
Cronologia:2000
Localització: B. Pública Municipal de Salou


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Revisió del Pla estratègic de Cambrils : hivern de 1994



[Cambrils] : [s.n.], [1994]
[100] p. : gràf. ; 30 cm



Matèries: Turisme ; Política econòmica ; Promoció econòmica
Matèries:Ajuntament de Cambrils
Àmbit:Cambrils
Cronologia:1994
Localització: B. Municipal (Cambrils)


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur : La ciutat cap al segle XXI



Tarragona : Diari de Tarragona, 1999
40 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 27 de novembre de 1999.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:1999
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur : El futuro pasa por sus manos / [Ivan Rodon, Joan Morales ; et al.]



Tarragona : Diari de Tarragona, 2006
24 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 30 de novembre de 2006.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:2006
Autors add.:Rodón, Iván ; Morales, Joan
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 120
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur



Tarragona : Diari de Tarragona, 1998
56 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 21 de novembre de 1998.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:1998
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 6
ir a la página                

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3