português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
PROMOCIO ECONOMICA []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 20   en el formato [Estandar]
página 1 de 6
ir a la página                


1 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Estudi de la oferta i la demanda de serveis empresarials a Vilanova i la Geltrú / ressenya de Cèsar Rodríguez i Solà
Rodríguez i Solà, Cèsar


En: Gran Penedès. Vilafranca del Penedès, núm. 59 (maig 1998), p. 37 (Bibliografia penedesenca
Ressenya de:
. Estudi de la oferta i la demanda de serveis empresarials a Vilanova i la Geltrú : Promoció Industrial Vilanova, 1997



Matèries: Ressenyes ; Sector serveis ; Economia ; Estudi prospectiu ; Empreses ; Promoció econòmica
Àmbit:Vilanova i la Geltrú
Cronologia:[1997]
Localització: Biblioteca-Arxiu de l'Institut d'Estudis Penedesencs; Institut Ramon Muntaner; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Terra Baixa (El Vendrell); B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Potenciar l'activitat comercial a Berga / Ainna Escobet ; tutora: M. Antònia Soler
Escobet, Anna


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 36, núm. 133 (tardor 2017), p. 66-67 : il. (Tribuna jove
Resum del treball de recerca de batxillerat. Escola Xarxa.


Matèries: Treballs escolars ; Botigues i comerços ; Mercats municipals ; Promoció econòmica
Àmbit:Berga
Cronologia:[2017]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/335536
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Creació de ProValls, eina per a la promoció de Valls / Pedro García Brito
García Brito, Pedro


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 50 (2006) , p. 51-52 : il.


Matèries: Ajuntament ; Empreses mixtes ; Promoció econòmica ; Promoció de ciutats
Matèries:ProValls
Àmbit:Valls
Cronologia:1989 - 2006
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/109223/183369
Localització: B. Pública de Tarragona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Popular de Valls


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, ¿adónde vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 104-105 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 28) i anglès (p. 66).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, where are you headed? / Miquel Puig Raposo. Economist
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 66-67 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 28) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, on vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 28-29 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 66) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Cataluña : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 102-103 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : an indispensable cobranding / Albert Castellón. Chief Executive Officer of Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 64-65 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 26) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 119
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 26-27 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona, ciudad de futuro / Director: Antoni Coll Gilabert ; coordinación: Francesc Basco Gracià ; [Emilio Fontela, Eric Morand, Josep Puig i Torné ; et al.]



Tarragona : Promicsa, 1990
46 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 31 de març de 1990.



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona
Cronologia:1990
Autors add.:Coll i Gilabert, Antoni (Dir.) ; Basco Gracià, Francesc (Dir.) ; Fontela Montes, Emilio ; Morand, Eric ; Puig i Torné, Josep
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : Un lloc a Europa, un lugar en Europa, a place in Europa



Tarragona : Diputació de Tarragona, DL 2001
1 carpeta : il. ; 33 cm
Inclou resum dels principals indicadors econòmics de la província. Text en català, castellà i anglès.



Matèries: Sectors econòmics ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics
Àmbit:Tarragona, província
Cronologia:2001
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : un desenvolupament equilibrat : II Trobada empresarial de l'Economia del Sud de Catalunya

Trobada Empresarial de l'Economia del Sud de Catalunya (2a : 1998 : Tarragona )


Tarragona : Diputació de Tarragona, DL 1999
15 p. ; 30 p (SAM Revista. Suplement, 1) 



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona ; Tarragona, província
Cronologia:1998
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : testimoni del passat amb projecció de futur / [Alejandro Bermúdez, Enric Hernàndez, Joan Armengol ; et al.]
Bermúdez Medel, Alejandro


Barcelona : Diari Avui, 1991
30 p. : il. ; 30 cm
Suplement de: Diari Avui aparegut el mes d'abril 1991.



Matèries: Indicadors econòmics ; Promoció econòmica ; Vida cultural
Àmbit:Tarragona
Cronologia:1991
Autors add.:Hernàndez, Enric ; Armengol, Joan
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tarragona : Opció de futur per a la inversió = Opción de futuro para la inversión



[Tarragona : Diputació de Tarragona, 1992]
[20] p. : il. ; 29 cm



Matèries: Indicadors econòmics ; Promoció econòmica
Àmbit:Tarragona, província
Cronologia:1992
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Salou, ciutat de futur



Salou : Ajuntament de Salou. Àrea de Promoció Econòmica, DL 2000
56 p. : il., map. ; 34 cm



Matèries: Indicadors econòmics ; Creixement econòmic ; Promoció econòmica
Àmbit:Salou
Cronologia:2000
Localització: B. Pública Municipal de Salou


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Revisió del Pla estratègic de Cambrils : hivern de 1994



[Cambrils] : [s.n.], [1994]
[100] p. : gràf. ; 30 cm



Matèries: Turisme ; Política econòmica ; Promoció econòmica
Matèries:Ajuntament de Cambrils
Àmbit:Cambrils
Cronologia:1994
Localització: B. Municipal (Cambrils)


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur : La ciutat cap al segle XXI



Tarragona : Diari de Tarragona, 1999
40 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 27 de novembre de 1999.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:1999
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur : El futuro pasa por sus manos / [Ivan Rodon, Joan Morales ; et al.]



Tarragona : Diari de Tarragona, 2006
24 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 30 de novembre de 2006.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:2006
Autors add.:Rodón, Iván ; Morales, Joan
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur



Tarragona : Diari de Tarragona, 1998
56 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 21 de novembre de 1998.



Matèries: Urbanisme ; Promoció econòmica ; Indicadors econòmics ; Economia
Àmbit:Reus
Cronologia:1998
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 119
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Reus futur



Tarragona : Diari de Tarragona, 2002
32 p. : il. ; 42 cm
Suplement de: Diari de Tarragona del dia 26 de novembre de 2002.



Matèries: Urbanisme ; Indicadors econòmics ; Economia ; Promoció econòmica
Àmbit:Reus
Cronologia:2002
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 6
ir a la página                

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3