português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
154902 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 1   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Cataluña : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 102-103 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3