português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
MARQUETING []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 20   en el formato [Estandar]
página 1 de 3
ir a la página          


1 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Plan de marketing para el Dive Center Palamós específico para el mercado francés [Fitxer informàtic] / Guendalina Brandinelli ; [dirigit per: Jaume Marin]
Bandinelli, Guendalina


2009
Dirigida per: Marin, Jaume. Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2009
1 recurs electrònic (Treball de fi de carrera. Turisme) 
Treball final de carrera.


Matèries: Esports aquàtics ; Submarinisme ; Turisme ; Màrqueting ; Equipaments esportius
Matèries:Dive Center Palamós
Àmbit:Palamós
Cronologia:[2009]
Autors add.:Marin, Jaume (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10256/2914
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Mas Candell obertura d'un establiment hoteler en una masia / Elena Sibils Duval ; [dirigit per: Lluís Prats Planagumà]
Sibils Duval, Elena


2005
Dirigida per: Prats Planagumà, Lluís. Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2005
67 p. : il., taules, plàn. ; 30 cm (Treball de fi de carrera. Turisme) 
Treball de fi de carrera.



Matèries: Turisme ; Hotels ; Màrqueting ; Allotjaments turístics
Àmbit:Castell-Platja d'Aro
Cronologia:2005
Autors add.:Prats Planagumà, Lluís (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
El Màrqueting de fa un segle / Eduad Contijoch
Contijoch i Miquel, Eduard


En: El Foradot. Montblanc, núm. 135 (abril 2023), p. 23-25 : il.



Matèries: Publicitat ; Màrqueting ; Premsa ; Programes de ràdio
Àmbit:Montblanc
Cronologia:1922 - 1923
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; UAB: Sibhil·la; B. Pública de Tarragona; Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Plan de marketing Erkimia, S.A. fábrica de Flix / José Antonio Llombart Corbella ; [dirigit per: Marta Díez]
Llombart Corbella, José Antonio


1995
Dirigida per: Díez, Marta. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Universitària Politècnica de Vilanova i la Geltrú, 1995
[211] f. : gràf. ; 30 cm
Treball fi de carrera. Bibliografia.



Matèries: Màrqueting ; Economia de l'empresa ; Empreses ; Indústria química
Matèries:Erkímia
Àmbit:Flix
Cronologia:[1995]
Autors add.:Díez, Marta (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Turismo catalán. Argentona : màrqueting turístic i patriòtic en temps de Primo de Rivera / Josep Puig-Pla
Puig i Pla, Josep


En: Fonts : butlletí del Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell. Argentona, núm. 89 (gener 2022), p. 5-9 : il. (Investigació històrica


Matèries: Turisme ; Promoció turística ; Dictadura de Primo de Rivera ; Màrqueting
Àmbit:Argentona
Cronologia:1927 - 1928
Accés: https://raco.cat/index.php/Fonts/article/view/408022
Localització: Institut Ramon Muntaner; Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; UAB: Sibhil·la; B. Can Manyer (Vilassar de Dalt)


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Les Estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d'Alcarràs / Sara Mir Ribas
Mir Ribas, Sara


En: Shikar : Revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià. [Lleida], núm. 9 (2022) , p. 168-173 : il. (Annex
Síntesi del Treball de Recerca que va guanyar el primer premi Manuel Camps a treballs de recerca de batxillerat re-lacionats amb el municipi d'Alcarràs. Bibliografia. Resums en català i anglès.

El neuromàrqueting és una disciplina poc coneguda que cada cop està tenint més influència i presència en l'organització dels diferents establiments comercials gràcies als avantatges que comporta, com l'augment del volum de facturació, la fidelització dels consumidors i la millora dels resultats de les empreses. És per aquest motiu que, en el present treball, hem volgut investigar si les seves estratègies també es troben presents en els hipermercats, supermercats i botigues de queviures del municipi d'Alcarràs. Uns establiments que, catalogats com a de primera necessitat i imprescindibles en aquests temps de pandèmia, també han de competir entre si i intentar cercar noves estratègies per incrementar vendes i beneficis.


Matèries: Treballs escolars ; Màrqueting ; Botigues i comerços ; Comerç
Àmbit:Alcarràs
Cronologia:[2018 - 2021]
Accés: https://raco.cat/index.php/Shikar/article/view/412280
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; Biblioteca Ramon Berenguer IV (Almenar); Biblioteca Sant Bartomeu (Alpicat); B. Pública de Lleida; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Apropem el màrqueting al petit comerç del Berguedà / Meritxell Fígols Ferrer ; tutor: Àngels Boyer Alberni
Fígols Ferrer, Meritxell


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 41, núm. 153 (tardor 2022), p. 68-69 : il. (Tribuna jove
Resum del treball presentat a l'Institut Guillem de Berguedà.

Cal que ens adonem del gran paper que exercim com a consumidors i intentem actuar en conseqüència; si una empresa no representa els nostres valors, aleshores deixem de comprar-hi i comprem més al petit comerç.


Matèries: Treballs escolars ; Botigues i comerços ; Màrqueting ; Comerç detallista ; Consum
Àmbit:Berguedà
Cronologia:[2020 - 2022]
Autors add.:Boyer Albertni, Àngels (Dir.)
Accés: https://raco.cat/index.php/Erol/article/view/412097
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig); UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Promoció i venda d'espectacles : un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega / escrit i compilat per Toni Gonzàlez Cerveto
Gonzàlez Cerveto, Toni


[Tàrrega] : [Patronat] Fira de Teatre de Tàrrega : Institut d'Estudis Ilerdencs, 1996
99 p. ; 22 cm (La Llotja, 5) 
Text en català i castellà.
ISBN 848702985X



Matèries: Promoció cultural ; Arts escèniques ; Teatre ; Espectacles ; Màrqueting
Àmbit:Tàrrega
Cronologia:[1996]
Autors add.:Patronat Fira de Teatre al Carrer de Tàrrega ; Institut d'Estudis Ilerdencs
Localització: B. Pública de Lleida; B. Central Comarcal (Tàrrega)


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
El Entorno online de las gestorias administrativas el caso de los operadores en Figueres [Fitxer informàtic] / Enric Fernández Soler ; [dirigit per: José Luis del Olmo Arriaga]
Fernández Soler, Enric


2014
Dirigida per: Olmo Arriaga, José Luis del. Universitat Abat Oliba CEU. Facultat de Ciències Socials, 2014
1 disc òptic (CD-ROM)
Treball final de màster (Màster en Gestió Administrativa). Bibliografia. Annex.



Matèries: Mitjans de comunicació ; Aplicacions informàtiques ; Digitalització ; Empreses de serveis ; Màrqueting ; Internet
Àmbit:Figueres
Cronologia:[2014]
Autors add.:Olmo Arriaga, José Luis (Dir.)


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Manual del alcalde : municipio y turismo / Jordi Serra Villalbí
Serra i Villalbi, Jordi


[Madrid] : Aserlocal, [1993]
108 p. ; 19 cm



Matèries: Administració local ; Turisme ; Promoció de ciutats ; Màrqueting ; Política turística
Àmbit:Espanya ; Sitges
Cronologia:[1993]
Localització: B. Santiago Rusiñol (Sitges)


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Mad Men catalans : pioners de la publicitat a Catalunya / Text de Víctor Farradellas ; amb l'assessorament de Carolina Serra
Farradellas, Víctor


En: Sàpiens. Barcelona, núm. 234 (setembre 2021), p. 62-66 : il.



Matèries: Publicitat ; Campanyes publicitàries ; Empreses ; Màrqueting ; Premsa
Matèries: Roldós i Viñolas, Rafael (1846-1918)
Matèries:Centro de Anuncios Roldós y Cia
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[1850 - 1950]
Autors add.:Serra, Carolina (Il·l.)
Localització: Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Arxiu Històric de Sabadell; Biblioteca de Catalunya; B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Posicionamiento de Lloret de Mar en la web / Estefanía Mena Martínez ; Tutor: Marcelo Royo Vela
Mena Martínez, Estefanía


2004
Dirigida per: Royo Vela, Marcelo. Universitat de Girona, 2004
150 p. : il. ; 30 cm
Treball de fi de carrera (Turisme).



Matèries: Turisme ; Promoció de ciutats ; Màrqueting ; Internet ; Webs
Àmbit:Lloret de Mar
Cronologia:2004
Autors add.:Royo Vela, Marcelo (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Promoció i comercialització dels serveis turístics a través d'internet : ponències : dimarts 14 de novembre de 2006, Melià Golf Vichy Catalán, Caldes de Malavella [Fitxer informàtic]

Jornada de turisme de les comarques de Girona (4a : 2006 : Caldes de Malavella )


Girona : Patronat de Turisme Costa Brava Girona, 2006
1 disc òptic (CD-ROM)
Versió en format PDF. Títol extret de la superfície del disc.



Matèries: Congressos ; Turisme ; Promoció de ciutats ; Comercialització ; Màrqueting ; Noves tecnologies ; Internet
Àmbit:Caldes de Malavella ; Girona, província
Cronologia:2006
Autors add.:Patronat de Turisme Costa Brava Girona
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Berguedà, Pirineus de Barcelona. La promoció turística sota la marca de la Diputació de Barcelona / Rosa Serra i Rotés
Serra i Rotés, Rosa


En: 160219 Patrimoni i turisme al Pirineu : onzenes Trobades Culturals Pirinenques. Andorra ; [La Seu d'Urgell] ; Puigcerdà : Societat Andorrana de Ciències : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ceretans, 2014. p. 55-65

Notes.


Matèries: Política turística ; Diputació provincial ; Turisme ; Màrqueting ; Excursionisme ; Turisme cultural
Matèries:Diputació de Barcelona
Àmbit:Berguedà
Cronologia:[2011 - 2014]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341272
Localització: B. Abadia de Montserrat; Universitat de Girona; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Alt Urgell i la marca Pirineus / Albert Batalla i Siscar
Batalla i Siscart, Albert


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 153-154


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Alt Urgell
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341125
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Marca Pirineus o Pirineisme? / Claude Benet i Mas
Benet i Mas, Claude


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 149-152


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu ; Andorra
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341124
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Planificació estratègica del turisme sostenible en la marca Pirineus / Jael Pozo i Lozano
Pozo i Lozano, Jael


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 133-144


Matèries: Turisme ; Crisi econòmica ; Desenvolupament sostenible ; Política turística ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2009 - 2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341122
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pirineus. Marca, signe distintiu, denominació d'origen, indicació geogràfica, de procedència? On situar-ho / Josep Carbonell i Gimeno
Carbonell i Gimeno, Josep


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 107-108


Matèries: Toponímia ; Economia ; Cultura ; Medi geogràfic ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341116
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 53
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Andorra el país dels Pirineus. Marca i destinació turística / Jordi Daban i Alsina
Daban i Alsina, Jordi


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 63-68


Matèries: Turisme ; Política turística ; Promoció turística ; Màrqueting
Àmbit:Andorra
Cronologia:[2010 - 2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341102
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 53
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Business plan : proyecto de viabilidad de la creación de un indoor pàdel en Puigcerdà [Fitxer informàtic] / Álex Cosin Camps ; dirigido por Fede Prats
Cosin Camps, Álex


2014
Dirigida per: Prats Salmurri, Federico. Universitat Abat Oliba CEU. Facultat de Ciències Socials. Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, 2014
1 disc òptic (CD-ROM)
Treball final de carrera. Notes. Bibliografia. Annex.



Matèries: Empreses ; Esport ; Esports de raqueta ; Màrqueting ; Finances de l'empresa
Àmbit:Puigcerdà
Cronologia:[2014]
Autors add.:Prats Salmurri, Federico (Dir.)
Localització: Universitat Abat Oliba


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 3
ir a la página          

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3