português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
ENSENYAMENT SUPERIOR []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 20   en el formato [Estandar]
página 1 de 47
ir a la página                         


1 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents de la Universitat Autònoma de Barcelona. 20 anys d'un exitós projecte de formació universitària / Joan Pérez i Ventayol
Pérez i Ventayol, Joan


En: Sesmond : Butlletí del Servei d'Arxiu Municipal de Lloret de Mar. Lloret de Mar, núm. 22 (juny 2023), p. 1-2


Matèries: Ensenyament superior ; Escoles universitàries ; Arxivística ; Arxivers ; Commemoració
Matèries:Escola d'Arxivística i Gestió de Documents de la UAB : ESAGED
Àmbit:Bellaterra - Cerdanyola del Vallès ; Catalunya
Cronologia:2002 - 2023
Accés: https://www.lloret.cat/seccions/arxiu-municipal/fitxers/sesmond/butlletisesmond2023-01-esaged.pdf
https://www.lloret.cat/seccions/arxiu-municipal/fitxers/sesmond/sesmond-22-corregit-definitiu.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; B. Carles Rahola (Girona); B. Municipal de Lloret de Mar


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Universitat i territori / Josep M. Grau Pujol
Grau i Pujol, Josep M. Tomàs


En: Lo Floc : revista del Centre d'Estudis Riudomencs Arnau de Palomar. Riudoms. Any XLIII, núm. 242 (octubre-desembre 2022), p. 28-29 (Finestra a l'actualitat


Matèries: Ensenyament superior ; Universitats
Àmbit:Tarragona, província
Cronologia:1956 - 2022
Accés: https://raco.cat/index.php/LoFloc/article/view/423111
Localització: Biblioteca de Catalunya; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; B. Pública de Tarragona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Josep Maria Delgado Ribas



En: Butlletí de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives. Barcelona, núm. 20 (desembre 2022), p. 19-20 : il (Entrevista


Matèries: Entrevistes ; Historiadors ; Historiografia ; Professors ; Ensenyament superior ; Investigació científica
Matèries: Delgado i Ribas, Josep Maria
Àmbit:Catalunya ; Espanya ; Filipines
Cronologia:2022
Accés: https://www.upf.edu/documents/7951176/8365374/Butlleti20_Web.pdf/339111e4-f766-39f6-2900-63fec85ef1c6?t=1674648365630 [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Recreació històrica de la Guerra Civil espanyola i formació universitària / Laura Martíinez Jiménez, Gemma Sebares Valle
Martínez Jiménez, Laura


En: Ebre 38. Revista Internacional de la Guerra Civil. 1936-1939. Barcelona, núm. 13 (2023) , p. 227-238 : il. (Patrimoni, didàctica i recreació
Bibliografia. Resums en català i anglès.

La recreació històrica, el re-enactment, és una activitat que té projecció en els espais formals i no formals d'ensenyament aprenentatge. A la Universitat de Barcelona s'han desenvolupat diverses experiències per promocionar la recreació històrica que han considerat, entre altres períodes, el de la Guerra Civil espanyola. De manera congruent a les pràctiques desenvolupades en altres països europeus, les activitats de recreació han obviat qualsevol recreació vinculada al feixisme i s'han centrat en l'entorn civil i militar republicà. Les estratègies desenvolupades s'han centrat en els estudiants del grau de mestre d'educació primària i els del màster de gestió del patrimoni i museologia. L'objectiu en tots dos casos ha estat el de preparar futurs professionals de l'entorn de la didàctica i la comunicació historicoarqueològica (en aules o museus) a considerar les possibilitats de la recreació històrica per aproximar un tema tan complex, i socialment tan sensible com és el de la Guerra Civil espanyola.


Matèries: Guerra civil espanyola ; Metodologia didàctica ; Ensenyament superior ; Ensenyament de la història ; Universitats
Matèries:Universitat de Barcelona
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1936 - 1939; 2023
Autors add.:Sebares Valle, Gemma
Accés: https://raco.cat/index.php/Ebre/article/view/423334
https://revistes.ub.edu/index.php/ebre38/article/view/44921
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Vella universitat / Frederic Suñer Casadevall
Suñer i Casadevall, Frederic


En: Revista de Palafrugell. Palafrugell. Segona època, núm. 218 (desembre 2011), p. 27 : il. (Palafrugell retrospectiu


Matèries: Memòries ; Ensenyament superior ; Universitats
Àmbit:Palafrugell
Cronologia:1948 - 1955
Accés: https://pandora.palafrugell.cat/viewer.vm?id=0000061442 [exemplar complet]
Localització: B. Popular (Palafrugell)


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 933
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Francesc X. Domingo Romera : Entrevista al Gerent de l'IEV i del Consorci Pro-Universitari Alt Camp-Conca de Barberà
Pons Herrero, Anna


En: Cultura. Valls. Segona època, [Any LXX], Núm. 586 (setembre 1998), p. 8-13-



Matèries: Entrevistes ; Ensenyament superior ; Consorcis ; Centres d'estudis locals ; Personal directiu
Matèries:Institut d'Estudis Vallencs
Àmbit:Valls ; Alt Camp ; Conca de Barberà
Cronologia:[1998]
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 933
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Formació i orientació professional al Grau d'Antropologia : reflexió sobre una experiència d'innovació docent / Sílvia Carrasco Pons, Isidoro Ruiz Haro
Carrasco i Pons, Sílvia


En: Perifèria: revista de recerca i formació en antropologia. Bellaterra. Vol. 28, núm. 1 (2023) , p. 166-167



Matèries: Universitats ; Ensenyament superior ; Antropologia
Matèries:Universitat Autònoma de Barcelona
Àmbit:Bellaterra - Cerdanyola del Vallès
Cronologia:2022 - 2023
Autors add.:Ruiz Haro, Isidoro


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Estudi de Gramàtica de Montblanc (ss. XIII-XV) / Jaume Felip Sánchez
Felip i Sánchez, Jaume


En: Espitllera : Revista d'informació montblanquina. Montblanc. Segona època, Núm. 109 (novembre-desembre 1996), p. 29-31
Notes.


Matèries: Baixa edat mitjana ; Centres d'ensenyament ; Ensenyament superior
Àmbit:Montblanc
Cronologia:[1293 - 1500]
Accés: https://xacpremsa.cultura.gencat.cat/pandora/viewer.vm?id=0000623540 [exemplar complet]
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Integració dels processos de despoblament al Pirineu en el pla d'estudis del grau d'Arqueologia de la UAB / Núria Martínez Jiménez, Arnau Navarro López del Castillo, Arnau Brosa Planella, Òscar Jané Checa



En: Ibix : publicació biennal de cultura. Ripoll. 2a època, núm. 11 (2020) , p. 413-424
Notes. Resum en català i anglès.

Dins el marc de l'assignatura d'Època Moderna i Contemporània del grau d'Arqueologia de la UAB, es va considerar la possibilitat d'oferir als estudiants uns instruments per tal d'abordar la disciplina d'una manera diferent. En aquest sentit, s'ha volgut plantejar una metodologia basada en un apartat teòric i un altre de pràctic que permetés desenvolupar i adquirir tant coneixements com eines relacionades amb l'assignatura de manera molt interdisciplinar. Per això, s'ha contemplat el projecte amb un rerefons d'estudi històric, però amb una aplicabilitat arqueològica i amb una mirada des de l'àmbit de la geografia, l'antropologia i altres disciplines. La finalitat del projecte és aconseguir una millor comprensió del període analitzat a partir d'estudis pràctics i sobre el territori, amb la motivació doble de: moure's i desenvolupar-se a escala local i, alhora, aconseguir una projecció de la feina feta, ja sigui formant part d'un projecte més ampli sobre el tema o bé donant difusió al treball. En aquest treball s'apleguen les consideracions docents i també d'alguns dels estudiants que, ja amb una perspectiva més sòlida, exposen la seva experiència.


Matèries: Ensenyament superior ; Universitats ; Arqueologia ; Programes d'estudi ; Edat moderna ; Edat contemporània ; Pobles abandonats ; Despoblament ; Metodologia històrica ; Arees de muntanya
Matèries:Universitat Autònoma de Barcelona
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2019]
Autors add.:Martínez Jiménez, Núria ; Navarro López del Castillo, Arnau ; Brosa Planella, Arnau ; Jané i Checa, Òscar
Autors add.:Col·loqui d'Estudis Transpirinencs (11è : 2019 : La Seu d'Urgell )
Accés: https://raco.cat/index.php/AnnalsCER/article/view/414109
Localització: Biblioteca de Catalunya; Institut Ramon Muntaner; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; UAB: Humanitats (Hemeroteca)


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Una Redefinición necesaria : cómo explicar Història de la Catalunya actual en el mundo presente = A Necessary Redefinition: How to explain today the current history of Catalonia = Una redefinició necessària: Com explicar Història de la Catalunya actual al món present / Arnau González i Vilalta
Gonzàlez i Vilalta, Arnau


En: Tiempo devorado : revista de historia actual. Bellaterra. Vol. 8, núm. 1 (2023) , p. 5-35 (Articles
Número mongràfic: Història per impartir. Catalunya i Espanya, 1979-2019. Bibliografia. Resums en castellà, català i anglès.

Aquest article, en forma d'assaig, reflexiona sobre quina podria ser la programació d'una hipotètica assignatura d'Història de la Catalunya actual (1980-2020) al si del debat sobre la presència de la Història Actual als graus universitaris. Més enllà d'ordenar cronològicament les dècades o els fets, l'article debat la pròpia història de Catalunya i la seva interacció i inclusió necessària en els marcs espanyol i europeu per poder transmetre la traducció dels darrers quaranta anys mundials a través del prisma català. S'endinsa en opcions com la fusió d'assignatures d'Història Contemporània, la politització del debat, a més de plantejar una programació que situi l'estudiant en el moment de canvi d'era global present, però també en un escenari català ple d'incerteses amb relació a l'anàlisi historiogràfic que, amb matisos, s'ha produït a l'últim segle.


Matèries: Història ; Ensenyament de la història ; Ensenyament superior ; Programes d'estudi ; Historiadors ; Historiografia
Àmbit:Catalunya
Cronologia:0000 - 2020; 1980 - 2020
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8926865
https://doi.org/10.5565/rev/tdevorado.185
https://ddd.uab.cat/record/273432


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Concebir el presente : apuntes para una asignatura en construcción = Concebre el present : Apunts per una assignatura en construcció = Conceiving the present : Notes for a subject under construction / Paola Lo Cascio
Lo Cascio, Paola


En: Tiempo devorado : revista de historia actual. Bellaterra. Vol. 8, núm. 1 (2023) , p. 35-52 (Articles
Número mongràfic: Història per impartir. Catalunya i Espanya, 1979-2019. Notes a peu de pàgina. Bibliografia. Resums en castellà, català i anglès.

En aquest article es duu a terme una reflexió entorn de la transmissió del coneixement del passat més recent d'Espanya en el marc de l'ensenyament universitari de grau. Arrencant des d'unes consideracions inicials en mèrit a la consolidació de les recerques d'història del temps present i a la dificultat de plasmar els seus resultats en propostes docents, s'esbossen les característiques principals d'una possible assignatura que tracti els continguts vinculats a l'experiència política, social, econòmica i cultural d'Espanya des de 1978 i fins als nostres dies. Una primera part de l'article està dedicada als continguts i l'estructura de l'assignatura (que inclou una reflexió entorn de la periodització i als relats públics sobre l'etapa considerada), mentre que una segona part examina els recursos i avança propostes de dinàmiques docents. Una última part es dedica, finalment, a una reflexió entorn de les competències vinculades a una assignatura d'aquestes característiques i als possibles mecanismes d'avaluació dels continguts. També es proporciona uns recursos bibliogràfics (en la seva gran part d'accés obert) considerats útils per a tractar els continguts de l'assignatura.


Matèries: Transició democràtica ; Epoca democràtica actual ; Ensenyament de la història ; Ensenyament secundari ; Ensenyament superior ; Programes d'estudi ; Historiadors ; Historiografia
Àmbit:Catalunya ; Espanya
Cronologia:1978 - 2019
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8926867
https://doi.org/10.5565/rev/tdevorado.187
https://ddd.uab.cat/record/273443


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
¿El Huevo o la gallina? : las disyuntivas de la Historia Actual en la Enseñanza Secundaria = L'ou o la gallina? : les disjuntives de la Història Actual a l'Ensenyament Secundari = Chicken-and-Eggs Dilemma : The embarrassments of Current History in Spanish GCE / David Martínez Fiol
Martínez Fiol, David


En: Tiempo devorado : revista de historia actual. Bellaterra. Vol. 8, núm. 1 (2023) , p. 53-71 (Articles
Número mongràfic: Història per impartir. Catalunya i Espanya, 1979-2019. Notes a peu de pàgina. Bibliografia. Resums en castellà, català i anglès.

Les pàgines següents són una reflexió sobre com s'hauria d'abordar en el marc universitari la docència d'una o diverses matèries que exposessin i interpretessin la Història de Catalunya i d'Espanya del període 1976-2022. De fet, aquest punt de partida és mediatitzat per la polèmica següent: els historiadors ens hem d'atrevir a analitzar la història actual o estrictament presentista, o si aquesta és patrimoni dels periodistes? Si donem per bona aquesta premissa, els historiadors estem donant, erròniament és clar, que el present no és història i, per tant, no forma part del nostre ministeri corporatiu. Així, el present més immediat només serà història d'aquí a 50 anys? 25? La veritat és que tampoc hi ha un referent idoni sobre això. Diríem que no hi ha un paràmetre científic/matemàtic que ens permeti establir que a partir d'un nombre determinat d'anys és el barem ideal per començar a analitzar períodes històrics. Tota aquesta reflexió mediatitzada pel debat sorgit arran del Reial Decret de 2022 del currículum de 2n de Batxillerat.


Matèries: Transició democràtica ; Epoca democràtica actual ; Ensenyament de la història ; Ensenyament secundari ; Ensenyament superior ; Programes d'estudi ; Historiadors ; Historiografia
Àmbit:Catalunya ; Espanya
Cronologia:1976 - 2019
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8926864
https://doi.org/10.5565/rev/tdevorado.184
https://ddd.uab.cat/record/273441


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
The Basque and Catalan questions since 1980 : Teaching Nationalism and Conflict in Spain = La qüestió basca i catalana des de 1980 : ensenyant sobre nacionalisme i conflicte a Espanya = La cuestión vasca y catalana desde 1980 : enseñando sobre nacionalismo y conflicto en España / Andrew Dowling
Dowling, Andrew


En: Tiempo devorado : revista de historia actual. Bellaterra. Vol. 8, núm. 1 (2023) , p. 72-91 (Articles
Número mongràfic: Història per impartir. Catalunya i Espanya, 1979-2019. Notes a peu de pàgina. Bibliografia. Resums en anglès, català i castellà.


Matèries: Epoca democràtica actual ; Identitat nacional ; Nacionalisme ; Vida política ; Moviments socials ; Ensenyament de la història ; Ensenyament superior
Àmbit:Regne Unit ; Catalunya ; País Basc ; Espanya
Cronologia:1980 - 2019
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8926866
https://doi.org/10.5565/rev/tdevorado.186
https://ddd.uab.cat/record/273442


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Una Escola de mestres / Antoni Bardavio
Bardavío i Novi, Antoni


En: Gausac. Sant Cugat del Vallès, núm. 54 (2021) , p. 166-167 (Ressenyes
Ressenya de:
. L'Escola de Mestres de Sant Cugat (1972-1992) : una mirada coral. Bellaterra : Servei de Publicacions UAB, 2020


Matèries: Ressenyes ; Centres d'ensenyament ; Escoles de mestres ; Ensenyament superior
Matèries:Escola de mestres de Sant Cugat
Àmbit:Sant Cugat del Vallès
Cronologia:1972 - 1992
Accés: https://raco.cat/index.php/GAUSAC/article/view/406219
Localització: Biblioteca Gabriel Ferrater (Sant Cugat del Vallès); Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat Pompeu Fabra; UAB: Sibhil·la; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
10 anys de la UdG. Una mirada externa



En: Revista de Girona. Girona. Any 47, núm. 209 (novembre-desembre 2001), p. 54-83 : il. (Dossier


Matèries: Ensenyament superior ; Centres d'ensenyament ; Universitats ; Commemoració
Matèries:Universitat de Girona
Àmbit:Girona
Cronologia:1991 - 2001
Accés: https://raco.cat/index.php/RevistaGirona/article/view/112127 [presentació]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Institut Ramon Muntaner; Universitat Autònoma de Barcelona; B. Abadia de Montserrat; Universitat de Barcelona; Biblioteca Borja (URL); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Els Ensenyaments artístics a les comarques gironines



En: Revista de Girona. Girona. Any 47, núm. 208 (setembre-octubre 2001), p. 54-91 : il. (Dossier

Conté: Els ensenyaments artístics: una mirada a través de la formació del professorat / Roser Juanola i Terradellas ; Els ensenyaments artístics postobligatoris / Joan Vallès ; El dibuix i els ensenyaments artístics a l'Escola Normal de Girona / Marisa Mercadal ; Olot: d'escola de dibuix a facultat universitària / Joan Sala ; Net.art, una nova experiència creativa / Joan Vallès ; L'educació artística, de l'herència històrica fins avui / Montserrat Planella ; Història de l'art sense història i sense art? / Francesc Serés.


Matèries: Ensenyament de les arts ; Ensenyament professional ; Ensenyament superior ; Belles arts ; Dibuix
Àmbit:Girona, província
Cronologia:2001
Accés: https://raco.cat/index.php/RevistaGirona/article/view/112083 [presentació]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Institut Ramon Muntaner; Universitat Autònoma de Barcelona; B. Abadia de Montserrat; Universitat de Barcelona; Biblioteca Borja (URL); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Eloy Martín Corrales



En: Butlletí de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives. Barcelona, núm. 19 (setembre 2021), p. 25-28 : il (Entrevista


Matèries: Entrevistes ; Historiadors ; Historiografia ; Professors ; Ensenyament superior ; Investigació científica
Matèries: Martín Corrales, Eloy
Àmbit:Catalunya ; Espanya
Cronologia:2021
Accés: https://www.upf.edu/documents/7951176/8365374/Butlleti19_web.pdf/92d12425-7bc7-4965-9aaf-c3d7dd57c84e [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Josep Maria Salrach



En: Butlletí de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives. Barcelona, núm. 18 (setembre 2020), p. 22-24 : il (Entrevista


Matèries: Entrevistes ; Historiadors ; Historiografia ; Professors ; Ensenyament superior ; Investigació científica ; Edat mitjana
Matèries: Salrach i Marés, Josep Maria (1945-....)
Àmbit:Llinars del Vallès ; Catalunya
Cronologia:1945 - 2020
Accés: https://www.upf.edu/documents/7951176/8365374/Butlleti18.web.v2.pdf/a877ad83-396f-4608-0d31-c8d69331845e [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Borja de Riquer



En: Butlletí de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives. Barcelona, núm. 15 (setembre 2015), p. 23-24 : il (Entrevista


Matèries: Entrevistes ; Historiadors ; Historiografia ; Professors ; Ensenyament superior ; Investigació científica ; Edat contemporània
Matèries: Riquer i Permanyer, Borja de (1945-....)
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1945 - 2015
Accés: https://www.upf.edu/documents/7951176/8365374/Butlleti15.web.pdf/e6234d1a-d247-4c5e-69ca-e0460bd8003a [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 933
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Josep Maria Salrach



En: Butlletí de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens Vives. Barcelona, núm. 14 (juliol 2014), p. 22-24 : il (Entrevista


Matèries: Entrevistes ; Historiadors ; Historiografia ; Professors ; Ensenyament superior ; Investigació científica ; Edat mitjana
Matèries: Salrach i Marés, Josep Maria (1945-....)
Àmbit:Llinars del Vallès ; Catalunya
Cronologia:1945 - 2014
Accés: https://www.upf.edu/documents/7951176/8365374/Butlleti14_digital.pdf/e63b45ee-7f4b-7c7c-45c1-3a2ea263526f [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 47
ir a la página                         

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3