português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
MARQUETING []
References found:
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 2
go to page        


1 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Berguedà, Pirineus de Barcelona. La promoció turística sota la marca de la Diputació de Barcelona / Rosa Serra i Rotés
Serra i Rotés, Rosa


En: 160219 Patrimoni i turisme al Pirineu : onzenes Trobades Culturals Pirinenques. Andorra ; [La Seu d'Urgell] ; Puigcerdà : Societat Andorrana de Ciències : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ceretans, 2014. p. 55-65

Notes.


Matèries: Política turística ; Diputació provincial ; Turisme ; Màrqueting ; Excursionisme ; Turisme cultural
Matèries:Diputació de Barcelona
Àmbit:Berguedà
Cronologia:[2011 - 2014]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341272
Localització: B. Abadia de Montserrat; Universitat de Girona; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
L'Alt Urgell i la marca Pirineus / Albert Batalla i Siscar
Batalla i Siscart, Albert


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 153-154


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Alt Urgell
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341125
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Marca Pirineus o Pirineisme? / Claude Benet i Mas
Benet i Mas, Claude


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 149-152


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu ; Andorra
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341124
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Planificació estratègica del turisme sostenible en la marca Pirineus / Jael Pozo i Lozano
Pozo i Lozano, Jael


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 133-144


Matèries: Turisme ; Crisi econòmica ; Desenvolupament sostenible ; Política turística ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2009 - 2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341122
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Pirineus. Marca, signe distintiu, denominació d'origen, indicació geogràfica, de procedència? On situar-ho / Josep Carbonell i Gimeno
Carbonell i Gimeno, Josep


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 107-108


Matèries: Toponímia ; Economia ; Cultura ; Medi geogràfic ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341116
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Andorra el país dels Pirineus. Marca i destinació turística / Jordi Daban i Alsina
Daban i Alsina, Jordi


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 63-68


Matèries: Turisme ; Política turística ; Promoció turística ; Màrqueting
Àmbit:Andorra
Cronologia:[2010 - 2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341102
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 39
select
print

Bookmark and Share
Business plan : proyecto de viabilidad de la creación de un indoor pàdel en Puigcerdà [Fitxer informàtic] / Álex Cosin Camps ; dirigido por Fede Prats
Cosin Camps, Álex


2014
Dirigida per: Prats Salmurri, Federico. Universitat Abat Oliba CEU. Facultat de Ciències Socials. Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, 2014
1 disc òptic (CD-ROM)
Treball final de carrera. Notes. Bibliografia. Annex.



Matèries: Empreses ; Esport ; Esports de raqueta ; Màrqueting ; Finances de l'empresa
Àmbit:Puigcerdà
Cronologia:[2014]
Autors add.:Prats Salmurri, Federico (Dir.)
Localització: Universitat Abat Oliba


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Fronda, licors artesans / Núria Arrill Solsona ; tutora: Olga Bahí Barniol
Angrill Solsona, Núria


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 38, núm. 141-142 (tardor-hivern 2019), p. 167 (Tribuna jove
Resum del treball de recerca. Institut de Puig Reig.


Matèries: Treballs escolars ; Licors i aiguardents ; Indústria alimentària ; Projectes ; Màrqueting
Àmbit:Puig-reig ; Berguedà
Cronologia:[2017]
Autors add.:Bahí Barniol, Olga (Dir)
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/366364
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 39
select
print

Bookmark and Share
La Noguera es reinventa : traspàs llibreria "La Noguera" (Balaguer) / Andrea Giovannoli, Ana Gómez, Nuara López, Karen Parrales, María José Piñeiros ; [dirigit per: Lluís Agustí]



2014
Dirigida per: Agustí Ruiz, Lluís. Universitat de Barcelona, Facultat de Biblioteconomia i Documentació, 2014
49, [16 f.] : il. col. ; 30 cm
Postgrau Escola de Llibreria, curs 2013-2014. Relligat en espiral. Bibliografia.



Matèries: Llibreters ; Botigues i comerços ; Màrqueting
Matèries:Llibreria La Noguera de Balaguer
Àmbit:Balaguer
Cronologia:[2014]
Autors add.:Giovannoli, Andrea ; Gómez, Ana ; López, Nuara ; Parrales, Karen ; Piñeiros, María José ; Agustí Ruiz, Lluís (Dir.)
Localització: Universitat de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Smoking, fent un bon paper / text: redacció Eix



En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 7 (juny 2019), p. 60-63 : il. (La marca

La indústria paperera té una llarga tradició a Catalunya, i l'especialitat del paper de fumar hi té un lloc destacat. Amb 3 segles d'història, Miquel y Costas és una empresa catalana amb projecció internacional.


Matèries: Indústria paperera ; Empreses familiars ; Industrialització ; Màrqueting ; Publicitat ; Comercialització
Matèries:Miquel y Costas ; Smoking
Àmbit:Capellades
Cronologia:1752 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/revista-eix/eix-7/
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Cadí, la cooperativa / text: Carles Gascón Chopo
Gascón Chopo, Carles


En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 6 (jnovembre 2018), p. 58-61 : il. (La marca
Resums en castellà i anglès.

Un pageset rialler ha simbolitzat durant dècades un projecte econòmic profundament renovador, que ha marcat la trajectòria de centenars de famílies del Pirineu.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Aliments ; Publicitat ; Màrqueting ; Cooperatives
Matèries:Cooperativa Lletera del Cadí
Àmbit:Sei d'Urgell, la ; Catalunya
Cronologia:1915 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/assets/uploads/publications/eix-6.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Danone, de Barcelona al món / text: Redacció ; fotos: Danone



En: Eix : cultura industrial, tècnica i científica. [Terrassa]. núm. 5 (juny 2018), p. 60-63 : il. (La Marca
Resums en castellà i anglès.

Un segle enrere, el Pirineu era un territori aïllat i empobrit. Les companyies d'explotació hidroelèctrica van obrir carreteres, van generar moviment econòmic i van revolucionar l'alta muntanya. Els museus del Pallars narren aquella transformació cabdal.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Aliments ; Comercialització ; Publicitat ; Màrqueting ; Comerciants
Matèries: Carasso, Isaac (1874-1939)
Matèries:Danone
Àmbit:Salònica - Grècia ; Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1919 - 2018
Accés: https://mnactec.cat/assets/uploads/publications/eix-51.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Central de Terrassa; Centre de Documentació i Museu Tèxtil de Terrassa; B. Carles Rahola (Girona); B. Pública de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting de l'alberg de Berga / Oriol Segura Ambrós
Segura Ambrós, Oriol


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 37, núm. 138 (hivern 2018), p. 70-72 : il. (Tribuna Jove
Resum del treball de recerca Institut Pere Fontdevila de Gironella.


Matèries: Treballs escolars ; Albergs ; Màrqueting
Matèries:Alberg de Berga, SL
Àmbit:Berga
Cronologia:2018
Autors add.:Camprubí Badia, Martí (Dir.)
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Erol/article/view/348953
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig)


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Portar el festival a l'èxit [Fitxer informàtic] / Smrutishree Saló Bartoli ; [dirigit per: Natàlia Quilez Cepero]
Saló Bartoli*cSmrutishree


2017
Dirigida per: Quílez Cepero, Natàlia. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Universitària Politècnica de Mataró, 2017
1 recurs en línia
Treball final Grau (Grau en Mitjans Audiovisuals).

Creació d'una nova imatge del Festival Gollut de Ribes de Freser, ja que es va iniciar amb un concurs de disseny fa quatre anys. L'autora del projecte forma part de l'organització del festival i per tant ha pogut apreciar la importància de tenir una bona imatge corporativa per arribar a l'èxit del festival. A través de softwares d'edició s'ha creat un disseny de logotip, cartell, samarreta i trofeu.


Matèries: Festivals de cinema ; Publicitat ; Màrqueting ; Disseny
Matèries:Festival Gollut de Ribes de Freser
Àmbit:Ribes de Freser
Cronologia:[2017]
Autors add.:Quílez Cepero, Natàlia (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2117/113598
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
El Barrio Gótico de Barcelona : planificación del pasado e imagen de marca [Fitxer informàtic] / Agustín Cócola Gant ; director: Joan Molet i Petit
Cócola Gant, Agustín


Barcelona : Universitat de Barcelona, 2010
Dirigida per: Molet i Petit, Joan. Universitat de Barcelona. Departament d'Història de l'Art, 2010
1 recurs electrònic
Bibliografia.
ISBN 9788469410844


Matèries: Turisme cultural ; Tesis doctorals ; Urbanisme ; Patrimoni històric i artístic ; Restauració i conservació ; Nacionalisme ; Màrqueting ; Barris
Àmbit:Barri Gòtic - Barcelona
Cronologia:[0000 - 2010]
Autors add.:Molet i Petit, Joan (Dir.)
Accés: http://www.tdx.cat/TDX-0119111-122923/
Localització: Universitat de Barcelona; TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 39
select
print

Bookmark and Share
El Barrio Gótico de Barcelona : planificación del pasado e imagen de marca / Agustín Cócola Gant
Cócola Gant, Agustín


Barcelona : Edicions Madroño, DL 2011
257, [2] p. : il. ; 23 cm
Aquest treball és l'adaptació de la tesi doctoral de l'autor i del mateix nom presentada al Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona el mes de novembre de 2010. Referències bibliogràfiques.
ISBN 9788461507191



Matèries: Turisme cultural ; Urbanisme ; Patrimoni històric i artístic ; Barris ; Restauració i conservació ; Nacionalisme ; Màrqueting
Àmbit:Barri Gòtic - Barcelona
Cronologia:[0000 - 2010]
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Museu d'Història de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
L'Evolució dels models de turisme litoral: el Regne Unit, la Costa Brava i Cuba / Lluís Mundet i Cerdán; dirigida per Rosa Maria Fraguell i Sansbelló
Mundet i Cerdan, Lluís


Dirigida per: Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria. Universitat de Girona. Departament de Geografia, Història i Història de l'Art, 1998
XIV, 424 p. : il. ; 30 cm
Text mecanoscrit. Bibliografia. Inclou índex.

La tesi es centra en una anàlisi prèvia de les implicacions de la teoria del cicle de vida aplicada a les destinacions turístiques pel geògraf canadenc Richard W. Butler (1982) i en un estudi del significat de l'aparició del postmodernisme i les seves repercussions en el turisme, a la vegada que es resegueix la història que ha fet possible l'aparició del turisme massificat de sol i platja. Tot això és la base teòrica imprescindible per poder estudiar empíricament les destinacions de Saltburn (Regne Unit), l'Estartit (Costa Brava) i Cayo Coco (Cuba), utilitzant el cicle de vida per escriure la seva història i veure les polítiques de desenvolupament i regeneració turística que s'han seguit i si aquestes es poden qualificar de postfordistes. La principal conclusió és que el concepte del cicle de vida es limita a ser una eina de diagnòstic a posteriori. El cicle de vida, com a instrument prescriptiu, no serveix. Es específic per a cada destinació, amb unes etapes i punts d'inflexió que només es poden establir en restrospectiva. El cicle de vida és una eina descriptiva molt útil per entendre l'evolució de les destinacions turístiques i els seus mercats, però vigilant de no caure en falses exploracions o perillosos determinismes.


Matèries: Tesis doctorals ; Turisme ; Litoral ; Màrqueting ; Política turística
Àmbit:Saltburn - Gran Bretanya ; Estartit, l' - Torroella de Montgrí ; Costa Brava ; Cayo Coco - Cuba
Cronologia:[1850 - 1998]
Autors add.:Fraguell i Sansbelló, Rosa Maria (Dir.)
Accés: http://www.tdx.cesca.es/TDX-1025107-130656
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
La Implantació del iogurt a Catalunya (1907-1927) / Jordi Viader
Viader i Riera, Jordi


En: HMIC : història moderna i contemporània. Bellaterra, núm. 8 (2010) , p. 214-231 : il. (Miscel·lània
Fonts. Notes. Resum en anglès, català i castellà.

El treball explica el procés d'implantació del iogurt a Catalunya, des de la seva introducció per Raimon Colomer el 1907 fins a la primera popularització que el nou producte va aconseguir mitjan els anys vint. S'ha seguit el rastre de les primeres empreses elaborades de iogurt, Lleteria Colomer, Granja Soldevila i Unión de Granjas Catalanas a través de les inscripcions a la Oficina Española de Patentes y Marcas i de les seves insercions publicitàries en diaris i revistes. Així com la influència posterior d'empreses especialitzades com Danone, o de productes làctics en general com S.A. Letona i Productos Marinette.


Matèries: Indústria lletera ; Indústria alimentària ; Bestiar boví ; Costums alimentaris ; Alimentació humana ; Aliments ; Nutrició ; Publicitat ; Comercialització ; Màrqueting
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1907 - 1927
Accés: http://webs2002.uab.es/hmic/2010/HMIC2010.pdf
http://www.raco.cat/index.php/HMiC/article/view/186947/243583


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting: El Santuari dels Àngels [Fitxer informàtic] / Brígida Roig Martínez, Raquel Camprubí Subirana
Roig Martínez, Brígida


Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2008
1 fitxer electrònic
Treball de recerca.

L'objectiu principal és realitzar un acurat Pla de Màrqueting del Santuari dels Àngels. S'estudiarà l'empresa i els productes que ofereix, i la competència i el mercat en general. La finalitat és definir els diferents productes que ofereix el Santuari per tal de poder segmentar el públic objectiu al qual es dirigeixen i, així, poder establir eines de comunicació específiques per a cadascun d'ells que permetin que el Santuari es situï en una posició competitiva en el mercat.


Matèries: Màrqueting ; Turisme ; Turisme cultural ; Santuaris
Matèries:Santuari dels Angels de Sant Martí Vell
Àmbit:Sant Martí Vell ; Gavarres, serra de les ; Gironès
Cronologia:[2008]
Autors add.:Camprubí Subirana, Raquel
Accés: http://hdl.handle.net/10256/1505
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 39
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Instrumentos de marketing aplicados a la compra de productos ecológicos: un caso de estudio entre Barcelona, España y La Paz, México [Fitxer informàtic] / Lizbeth Salgado Beltrán ; director
Salgado Beltrán, Lizbeth


Barcelona : Universitat de Barcelona, 2009
Dirigida per: Subirà Lobera, Esther; Beltrán Morales, Luis Felipe. Universitat de Barcelona. Departament d'Economia i Organització d'Empreses, 2009
Un fitxer electrònic
Programa de doctorat de Investigación y Técnicas de Mercado, bienni 2004-2006. Bibliografia.
ISBN 9788469232026


Matèries: Tesis doctorals ; Màrqueting ; Comerç just ; Consum
Àmbit:Barcelona ; Paz, la - Mèxic
Cronologia:[2009]
Autors add.:Subirà Lobera, Esther (Dir.) ; Beltrán Morales, Luis Felipe (Dir.)
Accés: Http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0513109-105808/
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 2
go to page        

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3