português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
MARQUETING []
References found:
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 3
go to page          


1 / 57
select
print

Bookmark and Share
Existeix major disponibilitat a pagar pels aliments de proximitat? [Fitxer informàtic] / Abel Estany Plana
Estany Plana, Abel


2016
Universitat de Girona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, 2016
1 recurs electrònic
Treball final de grau.

L'objectiu d'aquest treball és investigar si els consumidors valoren el fet que un producte s'hagi produït en el seu entorn pròxim, independentment de la presentació, qualitat o ecologia del producte. També saber si hi ha major disponibilitat a pagar pels productes de proximitat i, en cas afirmatiu, en quina mesura.



Matèries: Aliments ; Màrqueting ; Abastament d'aliments
Àmbit:Banyoles
Cronologia:2016
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Alcanar Turisme [Fitxer informàtic] / Bernat Fibla Reverter ; [dirigit per: Beatriz Martínez Navarro]
Fibla Reverter, Bernat


2018
Dirigida per: Martínez Navarro, Beatriz. Universitat Politècnica de Catalunya, 2018
1 recurs electrònic
Treball final de grau (Economia i organització d'empreses: Màrqueting).

Creació d'una campanya de màrketing basada en vídeos per a la ciutat d'Alcanar.


Matèries: Promoció de ciutats ; Turisme ; Màrqueting ; Documents audiovisuals
Àmbit:Alcanar
Cronologia:2018
Autors add.:Martínez Navarro, Beatriz (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2117/122366


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Passarel·la sobre el Riu Ter a Torroella de Montgrí [Fitxer informàtic] / Cristina Badenas Gibrat
Badenas Gibrat, Cristina


2024
Universitat de Vic, 2024
1 recurs electrònic
Treball final de grau.


Matèries: Desenvolupament sostenible ; Màrqueting ; Productes agraris
Àmbit:Torroella de Montgrí
Cronologia:[2024]
Accés: http://hdl.handle.net/10854/7773
Localització: Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting mix del Museu Carmen Thyssen de Sant Feliu de Guíxols [Fitxer informàtic] / Irira Antúnez Cuenca ; [dirigit per: Josep Vicenç i Eres]
Antúnez Cuenca, Irira


2023
Dirigida per: Vicenç i Eres, Josep. Universitat de Girona, 2023
1 recurs electrònic
Treball final de grau (Publicitat i Relacions Públiques).


Matèries: Museus d'art ; Màrqueting
Matèries:Museu Carmen Thyssen de Sant Feliu de Guíxols
Àmbit:Sant Feliu de Guíxols
Cronologia:[2023]
Autors add.:Vicenç i Eres, Josep (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10256/23745
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Plan de marketing para el Dive Center Palamós específico para el mercado francés [Fitxer informàtic] / Guendalina Brandinelli ; [dirigit per: Jaume Marin]
Bandinelli, Guendalina


2009
Dirigida per: Marin, Jaume. Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2009
1 recurs electrònic (Treball de fi de carrera. Turisme) 
Treball final de carrera.


Matèries: Esports aquàtics ; Submarinisme ; Turisme ; Màrqueting ; Equipaments esportius
Matèries:Dive Center Palamós
Àmbit:Palamós
Cronologia:[2009]
Autors add.:Marin, Jaume (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10256/2914
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 57
select
print

Bookmark and Share
Mas Candell obertura d'un establiment hoteler en una masia / Elena Sibils Duval ; [dirigit per: Lluís Prats Planagumà]
Sibils Duval, Elena


2005
Dirigida per: Prats Planagumà, Lluís. Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2005
67 p. : il., taules, plàn. ; 30 cm (Treball de fi de carrera. Turisme) 
Treball de fi de carrera.



Matèries: Turisme ; Hotels ; Màrqueting ; Allotjaments turístics
Àmbit:Castell-Platja d'Aro
Cronologia:2005
Autors add.:Prats Planagumà, Lluís (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 57
select
print

Bookmark and Share
El Màrqueting de fa un segle / Eduad Contijoch
Contijoch i Miquel, Eduard


En: El Foradot. Montblanc, núm. 135 (abril 2023), p. 23-25 : il.



Matèries: Publicitat ; Màrqueting ; Premsa ; Programes de ràdio
Àmbit:Montblanc
Cronologia:1922 - 1923
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; UAB: Sibhil·la; B. Pública de Tarragona; Biblioteca de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 57
select
print

Bookmark and Share
Plan de marketing Erkimia, S.A. fábrica de Flix / José Antonio Llombart Corbella ; [dirigit per: Marta Díez]
Llombart Corbella, José Antonio


1995
Dirigida per: Díez, Marta. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Universitària Politècnica de Vilanova i la Geltrú, 1995
[211] f. : gràf. ; 30 cm
Treball fi de carrera. Bibliografia.



Matèries: Màrqueting ; Economia de l'empresa ; Empreses ; Indústria química
Matèries:Erkímia
Àmbit:Flix
Cronologia:[1995]
Autors add.:Díez, Marta (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Turismo catalán. Argentona : màrqueting turístic i patriòtic en temps de Primo de Rivera / Josep Puig-Pla
Puig i Pla, Josep


En: Fonts : butlletí del Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell. Argentona, núm. 89 (gener 2022), p. 5-9 : il. (Investigació històrica


Matèries: Turisme ; Promoció turística ; Dictadura de Primo de Rivera ; Màrqueting
Àmbit:Argentona
Cronologia:1927 - 1928
Accés: https://raco.cat/index.php/Fonts/article/view/408022
Localització: Institut Ramon Muntaner; Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; UAB: Sibhil·la; B. Can Manyer (Vilassar de Dalt)


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Les Estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d'Alcarràs / Sara Mir Ribas
Mir Ribas, Sara


En: Shikar : Revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià. [Lleida], núm. 9 (2022) , p. 168-173 : il. (Annex
Síntesi del Treball de Recerca que va guanyar el primer premi Manuel Camps a treballs de recerca de batxillerat re-lacionats amb el municipi d'Alcarràs. Bibliografia. Resums en català i anglès.

El neuromàrqueting és una disciplina poc coneguda que cada cop està tenint més influència i presència en l'organització dels diferents establiments comercials gràcies als avantatges que comporta, com l'augment del volum de facturació, la fidelització dels consumidors i la millora dels resultats de les empreses. És per aquest motiu que, en el present treball, hem volgut investigar si les seves estratègies també es troben presents en els hipermercats, supermercats i botigues de queviures del municipi d'Alcarràs. Uns establiments que, catalogats com a de primera necessitat i imprescindibles en aquests temps de pandèmia, també han de competir entre si i intentar cercar noves estratègies per incrementar vendes i beneficis.


Matèries: Treballs escolars ; Màrqueting ; Botigues i comerços ; Comerç
Àmbit:Alcarràs
Cronologia:[2018 - 2021]
Accés: https://raco.cat/index.php/Shikar/article/view/412280
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; Biblioteca Ramon Berenguer IV (Almenar); Biblioteca Sant Bartomeu (Alpicat); B. Pública de Lleida; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Apropem el màrqueting al petit comerç del Berguedà / Meritxell Fígols Ferrer ; tutor: Àngels Boyer Alberni
Fígols Ferrer, Meritxell


En: L'Erol : revista cultural del Berguedà. Berga. Any 41, núm. 153 (tardor 2022), p. 68-69 : il. (Tribuna jove
Resum del treball presentat a l'Institut Guillem de Berguedà.

Cal que ens adonem del gran paper que exercim com a consumidors i intentem actuar en conseqüència; si una empresa no representa els nostres valors, aleshores deixem de comprar-hi i comprem més al petit comerç.


Matèries: Treballs escolars ; Botigues i comerços ; Màrqueting ; Comerç detallista ; Consum
Àmbit:Berguedà
Cronologia:[2020 - 2022]
Autors add.:Boyer Albertni, Àngels (Dir.)
Accés: https://raco.cat/index.php/Erol/article/view/412097
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Institut Ramon Muntaner; B. Ramon Vinyes i Cluet (Berga); B. Guillem de Berguedà (Puig-reig); UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 57
select
print

Bookmark and Share
Promoció i venda d'espectacles : un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega / escrit i compilat per Toni Gonzàlez Cerveto
Gonzàlez Cerveto, Toni


[Tàrrega] : [Patronat] Fira de Teatre de Tàrrega : Institut d'Estudis Ilerdencs, 1996
99 p. ; 22 cm (La Llotja, 5) 
Text en català i castellà.
ISBN 848702985X



Matèries: Promoció cultural ; Arts escèniques ; Teatre ; Espectacles ; Màrqueting
Àmbit:Tàrrega
Cronologia:[1996]
Autors add.:Patronat Fira de Teatre al Carrer de Tàrrega ; Institut d'Estudis Ilerdencs
Localització: B. Pública de Lleida; B. Central Comarcal (Tàrrega)


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 57
select
print

Bookmark and Share
El Entorno online de las gestorias administrativas el caso de los operadores en Figueres [Fitxer informàtic] / Enric Fernández Soler ; [dirigit per: José Luis del Olmo Arriaga]
Fernández Soler, Enric


2014
Dirigida per: Olmo Arriaga, José Luis del. Universitat Abat Oliba CEU. Facultat de Ciències Socials, 2014
1 disc òptic (CD-ROM)
Treball final de màster (Màster en Gestió Administrativa). Bibliografia. Annex.



Matèries: Mitjans de comunicació ; Aplicacions informàtiques ; Digitalització ; Empreses de serveis ; Màrqueting ; Internet
Àmbit:Figueres
Cronologia:[2014]
Autors add.:Olmo Arriaga, José Luis (Dir.)


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 57
select
print

Bookmark and Share
Manual del alcalde : municipio y turismo / Jordi Serra Villalbí
Serra i Villalbi, Jordi


[Madrid] : Aserlocal, [1993]
108 p. ; 19 cm



Matèries: Administració local ; Turisme ; Promoció de ciutats ; Màrqueting ; Política turística
Àmbit:Espanya ; Sitges
Cronologia:[1993]
Localització: B. Santiago Rusiñol (Sitges)


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 57
select
print

Bookmark and Share
Els Mad Men catalans : pioners de la publicitat a Catalunya / Text de Víctor Farradellas ; amb l'assessorament de Carolina Serra
Farradellas, Víctor


En: Sàpiens. Barcelona, núm. 234 (setembre 2021), p. 62-66 : il.



Matèries: Publicitat ; Campanyes publicitàries ; Empreses ; Màrqueting ; Premsa
Matèries: Roldós i Viñolas, Rafael (1846-1918)
Matèries:Centro de Anuncios Roldós y Cia
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[1850 - 1950]
Autors add.:Serra, Carolina (Il·l.)
Localització: Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Arxiu Històric de Sabadell; Biblioteca de Catalunya; B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 57
select
print

Bookmark and Share
Posicionamiento de Lloret de Mar en la web / Estefanía Mena Martínez ; Tutor: Marcelo Royo Vela
Mena Martínez, Estefanía


2004
Dirigida per: Royo Vela, Marcelo. Universitat de Girona, 2004
150 p. : il. ; 30 cm
Treball de fi de carrera (Turisme).



Matèries: Turisme ; Promoció de ciutats ; Màrqueting ; Internet ; Webs
Àmbit:Lloret de Mar
Cronologia:2004
Autors add.:Royo Vela, Marcelo (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 57
select
print

Bookmark and Share
Promoció i comercialització dels serveis turístics a través d'internet : ponències : dimarts 14 de novembre de 2006, Melià Golf Vichy Catalán, Caldes de Malavella [Fitxer informàtic]

Jornada de turisme de les comarques de Girona (4a : 2006 : Caldes de Malavella )


Girona : Patronat de Turisme Costa Brava Girona, 2006
1 disc òptic (CD-ROM)
Versió en format PDF. Títol extret de la superfície del disc.



Matèries: Congressos ; Turisme ; Promoció de ciutats ; Comercialització ; Màrqueting ; Noves tecnologies ; Internet
Àmbit:Caldes de Malavella ; Girona, província
Cronologia:2006
Autors add.:Patronat de Turisme Costa Brava Girona
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Berguedà, Pirineus de Barcelona. La promoció turística sota la marca de la Diputació de Barcelona / Rosa Serra i Rotés
Serra i Rotés, Rosa


En: 160219 Patrimoni i turisme al Pirineu : onzenes Trobades Culturals Pirinenques. Andorra ; [La Seu d'Urgell] ; Puigcerdà : Societat Andorrana de Ciències : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ceretans, 2014. p. 55-65

Notes.


Matèries: Política turística ; Diputació provincial ; Turisme ; Màrqueting ; Excursionisme ; Turisme cultural
Matèries:Diputació de Barcelona
Àmbit:Berguedà
Cronologia:[2011 - 2014]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341272
Localització: B. Abadia de Montserrat; Universitat de Girona; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
L'Alt Urgell i la marca Pirineus / Albert Batalla i Siscar
Batalla i Siscart, Albert


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 153-154


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Alt Urgell
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341125
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 57
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Marca Pirineus o Pirineisme? / Claude Benet i Mas
Benet i Mas, Claude


En: 136267 La Marca Pirineus : vuitenes Trobades Culturals Pirinenques. [Andorra la Vella] ; Lleida ; Tremp : Govern d'Andorra :Institut d'Estudis Ceretans : Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell : Institut d'Estudis Ilerdencs : [et al.], 2012. p. 149-152


Matèries: Turisme ; Màrqueting
Àmbit:Pirineu ; Andorra
Cronologia:[2011]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/341124
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la; Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Esterri d'Àneu; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Joan Vinyoli (Santa Coloma de Farners); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort; B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 3
go to page          

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3