português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
PROMOCIO DE CIUTATS []
References found:
295   [Refine the search]
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 15
go to page                         


1 / 295
select
print

Bookmark and Share
L'Esdevenidor turístic de Catalunya : el I Congrés de Turisme de Catalunya, 1919 / Saida Palou Rubio
Palou Rubio, Saida


En: L'Avenç : Revista d'Història. Barcelona, núm. 461 (octubre 2019), p. 52-57 : il. (Focus

El foment turístic va tenir una significativa rellevància a la vida política i sociocultural de principis del XX. La celebració de dos congressos de turisme a Catalunya (els anys 1919 i 1921), així com la tasca realitzada per la Sociedad de Atracción de Forasteros a la ciutat de Barcelona (1908-1936), demostren la rellevància d'aquest fenomen en la història del país. La celebració dels congressos de turisme posa de manifest la vitalitat d'un sector, la seva capacitat d'organització i mobilització social i una visió certament moderna de la indústria de forasters, que en aquells moments tot just estava despertant.



Matèries: Turisme ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Associacions econòmiques ; Congressos ; Commemoració
Matèries:Societat d'Atracció de Forasters ; Congrés de Turisme de Catalunya (1r : 1919 : Barcelona)
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1919
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; B. Centre de Lectura de Reus; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, destinació turística. Un segle d'imatges i promoció pública. Saida Palou i Rubio / Dolors Vidal Casellas, Neus Crous Costa
Vidal i Casellas, Dolors


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 3 (2013) , p. 163-165 (Reseñas de publicaciones
Núm. especial: Imagen, Estética y Turismo en Tiempos Posmodernos.
Ressenya de:
- Palou i Rubio, Saida. Barcelona, destinació turística : un segle d'imatges i promoció pública / Saida Palou i Rubio. Bellacire d'Empordà : Vitel·la, 2012 (Turisme Cultural, 4)


Matèries: Ressenyes ; Turisme urbà ; Promoció de ciutats ; Política turística ; Política municipal ; Estudi antropològic
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1888 - 2010
Autors add.:Crous Costa, Neus
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11313special/PS0313_16.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Repositioning of Barcelona's Image in the Light of a Redefinition of the Urban Tourism Planning Model / Josep-Francesc Valls, Silvia Banchini, Luís Falcón, [et al.]



En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 1 (2013) , p. 89-106 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció de ciutats ; Viatges ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1995 - 2013]
Autors add.:Valls Gimenez, Joan Francesc ; Blanchini, Silvia ; Falcón Martínez, Luis
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11113/PS0113_07.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Patrimonios incómodos para la imagen que Barcelona ofrece al mundo / Ana Reventós Gil de Biedma
Reventós Gil de Biedma, Ana


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 5, núm. 3 (2007) , p. 287-305
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Patrimoni cultural ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1992 - 2007]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/5307/PS020307.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Ciudad fingida. Representaciones y memorias de la Barcelona turística / Saida Palou Rubio
Palou i Rubio, Saida


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 4, núm. 1 (2006) , p. 13-28
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Comercialització ; Viatges
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1990 - 2006]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/4106/PS020106.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Humanización de las imágenes emitidas por la publicidad de los destinos turísticos monumentales : el caso de Girona / Núria Gali Espelt
Galí Espelt, Nuria


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 3, núm. 2 (2005) , p. 273-281
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Guies turístiques ; Guies monumentals
Àmbit:Girona
Cronologia:[1800 - 2004]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/3205/PS060205.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Creació de ProValls, eina per a la promoció de Valls / Pedro García Brito
García Brito, Pedro


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 50 (2006) , p. 51-52 : il.


Matèries: Ajuntament ; Empreses mixtes ; Promoció econòmica ; Promoció de ciutats
Matèries:ProValls
Àmbit:Valls
Cronologia:1989 - 2006
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/109223/183369
Localització: B. Pública de Tarragona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Popular de Valls


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
A la orilla mar (evocación neoyorquina) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 108-109 : il. (Barcelona vista desde Nueva York
El dossier està també en català (p. 30) i anglès (p. 68).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
By the sea (an evocation from the Big Apple) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 68-69 : il. (Barcelona as seen from New York
El dossier està també en anglès (p. 30) i castellà (p. 108).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Arran de mar (evocació novaiorquesa) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 30-31 : il. (Barcelona vista des de Nova York
El dossier està també en anglès (p. 68) i castellà (p. 108).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, ¿adónde vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 104-105 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 28) i anglès (p. 66).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, where are you headed? / Miquel Puig Raposo. Economist
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 66-67 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 28) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, on vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 28-29 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 66) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Cataluña : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 102-103 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : an indispensable cobranding / Albert Castellón. Chief Executive Officer of Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 64-65 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 26) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 26-27 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
El secreto de Barcelona / Enric Vila Delclòs. Escritor. Profesor de la Facultad de Comunicación Blanquerna
Vila i Delclòs, Enric


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 100-101 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 24) i anglès (p. 62).

Una gran ciutat és la que fa créixer alguna cosa, la que és capaç de representar una causa que va més enllà del seu interès material. Barcelona podria defensar la causa del matís, de les minories que no necessiten posar bombes perquè saben anar fent sense deixar-se trepitjar. Un reducte judaïtzant al bell mig de l'Europa postmoderna.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Identitat nacional ; Independentisme
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2011 - 2013
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona's secret / Enric Vila Delclòs. Writer. Lecturer at the Blancquerns School of Communication
Vila i Delclòs, Enric


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 62-63 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 24) i castellà (p. 100).

Una gran ciutat és la que fa créixer alguna cosa, la que és capaç de representar una causa que va més enllà del seu interès material. Barcelona podria defensar la causa del matís, de les minories que no necessiten posar bombes perquè saben anar fent sense deixar-se trepitjar. Un reducte judaïtzant al bell mig de l'Europa postmoderna.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Identitat nacional ; Independentisme
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2011 - 2013
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
El secret de Barcelona / Enric Vila Delclòs. Escriptor. Professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna
Vila i Delclòs, Enric


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 24-25 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 62) i castellà (p. 100).

Una gran ciutat és la que fa créixer alguna cosa, la que és capaç de representar una causa que va més enllà del seu interès material. Barcelona podria defensar la causa del matís, de les minories que no necessiten posar bombes perquè saben anar fent sense deixar-se trepitjar. Un reducte judaïtzant al bell mig de l'Europa postmoderna.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Identitat nacional ; Independentisme
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2011 - 2013
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 295
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona inspira / Redacció



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 98-99 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 22) i anglès (p. 60).

El lema "Barcelona inspira" demana una proactivitat lligada a la creativitat, que no pressuposa tant la recepció passiva com l'impuls creatiu i la capacitat de moure els altres a fer coses.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 15
go to page                         

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3