português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
PROMOCIO DE CIUTATS []
References found:
299   [Refine the search]
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 15
go to page                         


1 / 299
select
print

Bookmark and Share
Posicionamiento de Lloret de Mar en la web / Estefanía Mena Martínez ; Tutor: Marcelo Royo Vela
Mena Martínez, Estefanía


2004
Dirigida per: Royo Vela, Marcelo. Universitat de Girona, 2004
150 p. : il. ; 30 cm
Treball de fi de carrera (Turisme).



Matèries: Turisme ; Promoció de ciutats ; Màrqueting ; Internet ; Webs
Àmbit:Lloret de Mar
Cronologia:2004
Autors add.:Royo Vela, Marcelo (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 299
select
print

Bookmark and Share
¿Cómo se promociona Lloret de Mar en el exterior? / Marta Cárdenas Rey ; Directora: Glòria Ferrer
Cárdenas Rey, Marta


1998
Dirigida per: Ferrer Viader, Glòria. Universitat de Girona. Escola Oficial de Turisme de Catalunya, 1998
2 vols. : il., taules, gràf. ; 30 cm
Treball de fi de carrera (Turisme).



Matèries: Turisme ; Política turística ; Promoció de ciutats
Àmbit:Lloret de Mar
Cronologia:1998
Autors add.:Ferrer Viader, Glòria (Dir.)
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 299
select
print

Bookmark and Share
Promoció i comercialització dels serveis turístics a través d'internet : ponències : dimarts 14 de novembre de 2006, Melià Golf Vichy Catalán, Caldes de Malavella [Fitxer informàtic]

Jornada de turisme de les comarques de Girona (4a : 2006 : Caldes de Malavella )


Girona : Patronat de Turisme Costa Brava Girona, 2006
1 disc òptic (CD-ROM)
Versió en format PDF. Títol extret de la superfície del disc.



Matèries: Congressos ; Turisme ; Promoció de ciutats ; Comercialització ; Màrqueting ; Noves tecnologies ; Internet
Àmbit:Caldes de Malavella ; Girona, província
Cronologia:2006
Autors add.:Patronat de Turisme Costa Brava Girona
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 299
select
print

Bookmark and Share
Barcelonismes : els barcelonismes potencien Catalunya / Xavier Bru de Sala
Bru de Sala i Castells, Xavier


Barcelona : Tibidabo Edicions, SA, 2019
326 p. ; 21 cm
ISBN 9788491179924

Com s'ho ha fet Barcelona per esdevenir una de les ciutats més ben valorades del món? Amb una combinació d'entusiasme i esperit rebel, amb més cop de rauxa que de seny, multiplicant voluntats per no veure's disminuïda entre els dos estats que l'han volgut dominar. Quasi sempre a contracorrent, sempre vençuda però mai sotmesa, Barcelona ha sabut aixecar-se i guanyar pes i posicions en les circumstàncies més adverses. Qui ha fet tan gran Barcelona? Els catalans. Gràcies a l'esforç de tot un país, Barcelona ha pres rellevància universal. Gràcies al pes de Barcelona, Catalunya i la seva llengua són un cas únic de persistència de nació sense estat. Barcelona i Catalunya són un magnífic tàndem amb un repte colossal: convertir la capital en referent del món global, amb llum i veu pròpia en la xarxa de les grans ciutats del segle XXI. Ha tornat a arribar l'hora de sumar per Barcelona, que és la fórmula infal·lible de projectar i defensar Catalunya. (Editorial).



Matèries: Capitalitat ; Promoció de ciutats
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2019]
Localització: B. Can Casacuberta (Badalona); B. Lloreda (Badalona); B.P. Esteve Paluzie (Barberà del Vallès); B. Sant Pau i Santa Creu (Ciutat Vella-Barcelona); B. de la Sagrada Família (Eixample-Barcelona); B. Jaume Fuster (Gràcia-Barcelona); B. Vallcarca i els Penitents-M. Antonieta Cot i Miralpeix (Gràcia); B. El Carmel-Juan Marsé (Horta-Guinardó-Barcelona); B. Miquel Llongueras (Les Corts-Barcelona); B. Francesc Candel (Sants-Montjuïc-Barcelona); B. Joan Maragall (Sarrià-Sant Gervasi-Barcelona); B. Marc Vilalba (Cardedeu); B. Can Sumarro (l'Hospitalet de Llobregat); B. Can Pedrals (Granollers); B. Antonio Martín (El Prat de Llobregat); B. Vapor Badia (Sabadell); B. Santiago Rusiñol (Sitges); B. de Sant Adrià de Besòs; B. de Sant Andreu de Llavaneres; B. Jordi Rubió i Balaguer (Sant Boi de Llobregat); Biblioteca Gabriel Ferrater (Sant Cugat del Vallès); B. Torras i Bages (Vilafranca del Penedès)


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 299
select
print

Bookmark and Share
L'Esdevenidor turístic de Catalunya : el I Congrés de Turisme de Catalunya, 1919 / Saida Palou Rubio
Palou i Rubio, Saida


En: L'Avenç : Revista d'Història. Barcelona, núm. 461 (octubre 2019), p. 52-57 : il. (Focus

El foment turístic va tenir una significativa rellevància a la vida política i sociocultural de principis del XX. La celebració de dos congressos de turisme a Catalunya (els anys 1919 i 1921), així com la tasca realitzada per la Sociedad de Atracción de Forasteros a la ciutat de Barcelona (1908-1936), demostren la rellevància d'aquest fenomen en la història del país. La celebració dels congressos de turisme posa de manifest la vitalitat d'un sector, la seva capacitat d'organització i mobilització social i una visió certament moderna de la indústria de forasters, que en aquells moments tot just estava despertant.



Matèries: Turisme ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Associacions econòmiques ; Congressos ; Commemoració
Matèries:Societat d'Atracció de Forasters ; Congrés de Turisme de Catalunya (1r : 1919 : Barcelona)
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1919
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; B. Centre de Lectura de Reus; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, destinació turística. Un segle d'imatges i promoció pública. Saida Palou i Rubio / Dolors Vidal Casellas, Neus Crous Costa
Vidal i Casellas, Dolors


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 3 (2013) , p. 163-165 (Reseñas de publicaciones
Núm. especial: Imagen, Estética y Turismo en Tiempos Posmodernos.
Ressenya de:
- Palou i Rubio, Saida. Barcelona, destinació turística : un segle d'imatges i promoció pública / Saida Palou i Rubio. Bellacire d'Empordà : Vitel·la, 2012 (Turisme Cultural, 4)


Matèries: Ressenyes ; Turisme urbà ; Promoció de ciutats ; Política turística ; Política municipal ; Estudi antropològic
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1888 - 2010
Autors add.:Crous Costa, Neus
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11313special/PS0313_16.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Repositioning of Barcelona's Image in the Light of a Redefinition of the Urban Tourism Planning Model / Josep-Francesc Valls, Silvia Banchini, Luís Falcón, [et al.]



En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 1 (2013) , p. 89-106 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció de ciutats ; Viatges ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1995 - 2013]
Autors add.:Valls Gimenez, Joan Francesc ; Blanchini, Silvia ; Falcón Martínez, Luis
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11113/PS0113_07.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Patrimonios incómodos para la imagen que Barcelona ofrece al mundo / Ana Reventós Gil de Biedma
Reventós Gil de Biedma, Ana


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 5, núm. 3 (2007) , p. 287-305
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Patrimoni cultural ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1992 - 2007]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/5307/PS020307.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Ciudad fingida. Representaciones y memorias de la Barcelona turística / Saida Palou Rubio
Palou i Rubio, Saida


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 4, núm. 1 (2006) , p. 13-28
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Comercialització ; Viatges
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1990 - 2006]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/4106/PS020106.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Humanización de las imágenes emitidas por la publicidad de los destinos turísticos monumentales : el caso de Girona / Núria Gali Espelt
Galí Espelt, Nuria


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 3, núm. 2 (2005) , p. 273-281
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Guies turístiques ; Guies monumentals
Àmbit:Girona
Cronologia:[1800 - 2004]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/3205/PS060205.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Creació de ProValls, eina per a la promoció de Valls / Pedro García Brito
García Brito, Pedro


En: Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 50 (2006) , p. 51-52 : il.


Matèries: Ajuntament ; Empreses mixtes ; Promoció econòmica ; Promoció de ciutats
Matèries:ProValls
Àmbit:Valls
Cronologia:1989 - 2006
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsVilaniu/article/view/109223/183369
Localització: B. Pública de Tarragona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Biblioteca Popular de Valls


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
A la orilla mar (evocación neoyorquina) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 108-109 : il. (Barcelona vista desde Nueva York
El dossier està també en català (p. 30) i anglès (p. 68).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
By the sea (an evocation from the Big Apple) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 68-69 : il. (Barcelona as seen from New York
El dossier està també en anglès (p. 30) i castellà (p. 108).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Arran de mar (evocació novaiorquesa) / Melcion Mateu
Mateu, Melcior


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 93 (setembre 2014), p. 30-31 : il. (Barcelona vista des de Nova York
El dossier està també en anglès (p. 68) i castellà (p. 108).

El centre de Manhattan és, ja, una ciutat d'attrezzo. El Raval, un barri en destrucció. De tant posar-se guapa, Barcelona corre el mateix perill que Nova York. Pot arribar a perdre la seva personalitat provinciana a còpia de voler ser capital i metròpolis.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Barris ; Transformació urbana ; Política municipal
Àmbit:Barcelona ; New York - Estats Units d'Amèrica
Cronologia:[1900 - 2014]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm93baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, ¿adónde vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 104-105 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 28) i anglès (p. 66).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, where are you headed? / Miquel Puig Raposo. Economist
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 66-67 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 28) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, on vas? / Miquel Puig Raposo. Economista
Puig Raposo, Miquel


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 28-29 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 66) i castellà (p. 104).

Es vol consolidar Barcelona com una ciutat capdavantera a Europa. La materialització del projecte té quatre requeriments: un hinterland amb una economia potent, comunicacions amb el món, creació de ciència i tecnologia i atractiu per viure-hi. Quina és la situació en cada un d'aquests àmbits?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Economia ; Turisme ; Investigació científica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Cataluña : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 102-103 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : an indispensable cobranding / Albert Castellón. Chief Executive Officer of Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 64-65 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 26) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 299
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona-Catalunya : un "cobranding" indispensable / Albert Castellón. Director general de Cerveses Moritz
Castellón, Albert


En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 26-27 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 64) i castellà (p. 102).

Les marques són repertoris de significats, un sac on aboquem infinitat d'atributs i innombrables percepcions que s'ha anat omplint, en molts casos, durant anys o dècades. Però quan parlem de marques-país, la cosa es complica perquè el termini temporal d'aquest procés de construcció s'estén per segles. Quant temps fa que les marques Catalunya i Barcelona van començar a construir-se?


Matèries: Promoció de ciutats ; Promoció econòmica ; Comerç
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:[2013]
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 15
go to page                         

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3