português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
INFRAESTRUCTURES DE TRANSPORT []
References found:
451   [Refine the search]
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 23
go to page                         


1 / 451
select
print

Bookmark and Share
La Cultura camperola de la festa. Notes d'una substitució (el cas de les terres de Ponent) / Joaquim Capdevila i Capdevila
Capdevila i Capdevila, Joaquim


En: 061377 . Festa a Catalunya : la festa com a vehicle de sociabilitat i d'expressió política : Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 1997. p. 75-102



Matèries: Tradicions populars ; Música popular ; Festes populars ; Pagesia ; Poder local ; Liberalisme ; Capitalisme ; Societat rural ; Infraestructures de transport ; Ferrocarrils ; Infraestructures de serveis ; Canals ; Església ; Associacions recreatives ; Lleure ; Mitjans de comunicació ; Noucentisme ; Catalanisme cultural
Matèries:Canal d'Urgell
Àmbit:Lleida, província
Cronologia:[1800 - 1930]
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Abadia de Montserrat; Arxiu Nacional de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Ramon Llull; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; B. Centre de Lectura de Reus; Fundació Bosch i Cardellach; Biblioteca Episcopal de Vic; Arxiu Municipal Districte Gràcia; B. Marquès d'Olivart (Les Borges Blanques); B. Comarcal Josep Finestres i Monsalvó (Cervera); B. Municipal i Comarcal Salvador Estrem i Fa (Falset); B. Comarcal Jaume Vila (Mollerussa); B. Pública Comarcal (Mora d'Ebre); B. Pere Anguera (Reus); B. Central Xavier Amorós (Reus); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); B. Pública de Tarragona; B. Mestra Maria Antònia (Torredembarra); B. Pública Maria Barbal (Tremp); B. Central Comarcal (Tàrrega); B. Pública de Vila-seca


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Projecte de canvi d'ús d'una nau industrial a un heliport a les Borges Blanques [Fitxer informàtic] / Manel Molins Martínez; professor ponent: Enric Peña Camarillas
Molins Martínez, Manel


2015
Dirigida per: Peña Camarillas, Enric. Universitat Ramon Llull. Escola Tècnica i Superior d'Arquitectura La Salle. Grau en Ciències i Tecnologies de l'Edificació, 2015
1 recurs en línia (945 p.)
Treball final de grau.


Matèries: Conversió d'edificis ; Projectes ; Instal·lacions industrials ; Infraestructures de transport
Àmbit:Borges Blanques, les
Cronologia:[2015]
Autors add.:Peña Camarillas, Enric (Dir.)
Accés: https://esecretary.salle.url.edu/zona_autentica/memoriesTFC/10195_GE_2015.pdf
Localització: Universitat Ramon Llull


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Variant de la N-II o la història interminable / Carles Guerrero, Pau Lanao, Carme Vinyoles
Guerrero, Carles


En: Revista de Girona. Girona. Any 34, núm. 131 (1988) , p. 42-53 : il. (Treball de redacció


Matèries: Xarxa viària ; Carreteres ; Obres públiques ; Infraestructures de transport
Àmbit:Girona
Cronologia:[1961 - 1988]
Autors add.:Lanao i Reverter, Pau ; Vinyoles i Casas, Carme
Accés: https://raco.cat/index.php/RevistaGirona/article/view/86682
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
El Camp d'aviació



En: Tosquija : Revista del municipi de Vilobí d'Onyar. Vilobí d'Onyar, Núm. 7 (desembre 1988), p. 6-15 : il (Dossier


Matèries: Infraestructures de transport ; Aeroports ; Impacte ambiental
Àmbit:Girona ; Vilobí d'Onyar
Cronologia:1958 - 1988
Accés: https://www.bibgirona.cat/pandora/viewer.vm?id=0000290426&page=1&search=&lang=ca&view=hemerotecaVilobi [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Carles Rahola (Girona); B. Municipal Can Roscada (Vilobí d'Onyar)


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 451
select
print

Bookmark and Share
El Gener comencen les obres de construcció de l'estació d'autobusos de Blanes : incorporarà avenços tecnològics per millorar l'atenció al viatger / Departament de Política Territorial i Obres Públiques. Servei de Premsa



Barcelona : el Departament, 2000
6 f.; 31 cm (Dossier de premsa



Matèries: Autobús ; Transport de viatgers ; Infraestructures de transport ; Obres públiques
Àmbit:Blanes
Cronologia:2000
Autors add.:Generalitat de Catalunya. Departament de Política Territorial i Obres Públiques


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 451
select
print

Bookmark and Share
Les Estacions d'autobusos s'equipen amb quioscos d'accés a Internet : l'estació de Blanes serà la primera a disposar / Departament de Política Territorial i Obres Públiques. Servei de Premsa



Barcelona : el Departament, 2001
6 f. ; 31 cm (Dossier de premsa
A la coberta: Barcelona, 19 de juny de 2001.



Matèries: Infraestructures de transport ; Internet ; Autobús
Àmbit:Blanes
Cronologia:2001
Autors add.:Generalitat de Catalunya. Departament de Política Territorial i Obres Públiques


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Estudi dels efectes socioeconòmics, urbanístics i ambientals de l'eix entre Maçanet de la Selva i Castell-Platja d'Aro [Fitxer informàtic] / Carlos Recuero Hernández ; [dirigit per: Míriam Villares i Junyent, Elisabet Roca Bosch]
Recuero Hernández, Carlos


2009
Dirigida per: Villares i Junyent, Míriam; Roca Bosch, Elisabet. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori, 2009
1 recurs electrònic
Tesina (Enginyeria de Camins, Canals i Ports).

Els atractius turístics de la Costa Brava han estat la base del seu creixement i desenvolupament econòmic en les últimes dècades. Aquest turisme però, ha provocat també un augment de la demanda d'equipaments, ja que la població estacional en els municipis costaners durant l'estiu és molt superior a la de l'hivern. Donat que gran part del turisme prové de la regió de Barcelona, històricament s'han produït retencions de transit durant aquestes èpoques de demanda turística en el corredor que connecta la Costa Brava central amb l'autopista AP-7, l'anomenat eix Maçanet de la Selva-Platja d'Aro. Amb l'objectiu de millorar aquesta situació es van realitzar obres per tal d'ampliar la capacitat d'aquest corredor. És evident que aquesta millora facilita el desplaçament entre Barcelona i la Costa Brava, amb l'impuls que això suposa per al turisme directament i per la construcció de forma indirecta a causa de les segones residències.


Matèries: Infraestructures de transport ; Carreteres ; Xarxa viària ; Impacte ambiental ; Segones residències ; Economia ; Turisme ; Urbanisme ; Medi ambient
Àmbit:Maçanet de la Selva ; Castell-Platja d'Aro ; Selva ; Baix Empordà ; Tossa de Mar
Cronologia:[2009]
Autors add.:Villares i Junyent, Míriam (Dir.) ; Roca Bosch, Elisabet (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/8461
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 451
select
print

Bookmark and Share
El Ferrocarril de las cercanías de Barcelona : desde los orígenes hasta la creación de RENFE / Lluís Ubalde
Ubalde Claver, Lluís


El Papiol : Efadós, 2020
280 p. ; 26 cm
ISBN 9788417432881



Matèries: Ferrocarrils ; Infraestructures de transport ; Urbanisme ; Estacions de ferrocarril ; Xarxa ferroviària ; Transport públic ; Transport de viatgers
Àmbit:Barcelona, província
Cronologia:[1848 - 1941]


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 451
select
print

Bookmark and Share
El Ferrocarril de la rodalia de Barcelona : des dels orígens fins la creació de RENFE / Lluís Ubalde
Ubalde Claver, Lluís


El Papiol : Efadós, 2020
280 p. ; 26 cm
ISBN 9788417432874



Matèries: Ferrocarrils ; Infraestructures de transport ; Urbanisme ; Estacions de ferrocarril ; Xarxa ferroviària ; Transport públic ; Transport de viatgers
Àmbit:Barcelona, província
Cronologia:[1848 - 1941]


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 451
select
print

Bookmark and Share
El Pas d'infraestructures tècniques lineals per la Conca de Barberà / Jordi Amorós Ros i Jaume Pàmies Pagès
Amorós i Ros, Jordi


En: 147370 1es Jornades l'home i el medi a la Conca de Barberà i les Muntanyes de Prades : 21 i 22 d'octubre de 1995, Poblet-Les Masies (Conca de Barberà). Montblanc : Centre d'Història Natural de la Conca de Barberà, 1996. p. 145-162

Bibliografia.



Matèries: Infraestructures de transport ; Carreteres ; Infraestructures de serveis ; Electrificació ; Impacte ambiental ; Medi ambient
Àmbit:Conca de Barberà
Cronologia:[1995]
Autors add.:Pàmies i Pagès, Jaume
Localització: Universitat de Lleida; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; B. Centre de Lectura de Reus; B. Pública de Tarragona; B. Pública de Lleida; B. Comarcal Josep Conangla i Fontanilles (Montblanc); B. Central Xavier Amorós (Reus)


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Projecte constructiu d'un pont a la localitat de Margalef [Fitxer informàtic] / Gerard Vallespí Català ; [dirigit per: Albert de la Fuente Antequera]
Vallespí Català, Gerard


2013
Dirigida per: Fuente Antequera, Albert de la. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Construcció, 2013
1 recurs electrònic
Projecte final de carrera.

Margalef es troba a la comarca del Priorat, província de Tarragona, i és accessible per la carretera comarcal T-713 entre les poblacions de Bellaguarda i la Bisbal de Falset. El projecte del nou pont pretén donar solució als existents problemes de maniobrabilitat que pateixen en l'actualitat els vehicles en el seu pas sobre l'actual pont que uneix les marges esquerra i dreta del riu Montsant. El pont actual, de sentit únic, i en un estat de conservació bastant afectat pel pas dels anys presenta un gir d'accés molt tancat que dificulta la circulació dels vehicles , en especial, els vehicles pesats que desenvolupen les seves activitats a la zona degut principalment a les cooperatives agrícoles especialitzades en l'oli d'oliva, les quals representen l 'unitat de negoci més important de la zona. La construcció d'un pont nou milloraria la circulació de vehicles a l'interior de la localitat de Margalef , i beneficiaria a tant la indústria agrícola i turística com també als habitants de Margalef que se'n veurien afectats positivament. El projecte actual, pretén mantenir el pont actual per donar-li un ús estrictament peatonal i desviar el trànsit motoritzat pel nou pont que es localitza aigües a baix de l'actual. D'aquesta manera es manté la connexió actual de les dues parts del poble, que uneix el casc antic del municipi amb equipaments públics importants com la piscina municipal, les pistes poliesportives i el cementiri.


Matèries: Ponts ; Infraestructures de transport ; Projectes
Àmbit:Margalef
Cronologia:[2013]
Autors add.:Fuente Antequera, Albert de la (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/20221
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Viaducte del carrilet / Jaume Perarnau Llorens
Perarnau i Llorens, Jaume


En: Dovella : revista cultural de la Catalunya Central. Manresa, núm. 127 (primavera-estiu , p. 55 : il.


Matèries: Infraestructures de transport ; Ferrocarrils de via estreta ; Ponts ; Fotografies
Àmbit:Manresa
Cronologia:[1895 - 1939]
Accés: https://raco.cat/index.php/Dovella/article/view/387709
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; B. del Casino (Manresa); Institut Ramon Muntaner


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Les Comunicacions viàries i ferroviàries al Pirineu / Jaume Font i Garolera
Font i Garolera, Jaume


En: 128223 La Comunicació al Pirineu: els espais, sistemes i experiències de comunicació al Pirineu...Cinquenes Trobades Culturals Pirinenques. Girona ; [Andorra la Vella] ; [Tremp] : Patronat Francesc Eiximenis : Govern d'Andorra : Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran, 2009. p. 125-128


Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa viària ; Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[1900 - 2008]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/340384
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; B. Comarcal del Pla de l'Estany (Banyoles); Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Municipal (La Bisbal d'Empordà); Biblioteca Pública (Cassà de la Selva); B. Ramon Grabolosa i Puigrodon (Castellfollit de la Roca); B. Víctor Català (L'Escala); B. Esterri d'Àneu; B. Fages de Climent (Figueres); B. Carles Rahola (Girona)


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Infraestructures de vies de comunicació a Andorra i la seva interconnexió transfronterera / Ramon Reguant i Aleix
Reguant i Aleix, Ramon


En: 128223 La Comunicació al Pirineu: els espais, sistemes i experiències de comunicació al Pirineu...Cinquenes Trobades Culturals Pirinenques. Girona ; [Andorra la Vella] ; [Tremp] : Patronat Francesc Eiximenis : Govern d'Andorra : Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran, 2009. p. 83-88


Matèries: Infraestructures de transport ; Transports i comunicacions
Àmbit:Andorra
Cronologia:[1930 - 2008]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/340375
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; B. Comarcal del Pla de l'Estany (Banyoles); Biblioteca de Bellver de Cerdanya; B. Municipal (La Bisbal d'Empordà); Biblioteca Pública (Cassà de la Selva); B. Ramon Grabolosa i Puigrodon (Castellfollit de la Roca); B. Víctor Català (L'Escala); B. Esterri d'Àneu; B. Fages de Climent (Figueres); B. Carles Rahola (Girona)


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
El Pirineu, un modern estil de vida / Joan Ganyet i Solé
Ganyet i Solé, Joan


En: 155381 Primeres Trobades Culturals Pirinenques : la globalització al Pirineu. Andorra : Societat Andorra de Ciències : Col·lectiu Pirineus Cultural : Institut d'Estudis Ceretans, 2005. p. 45-48


Matèries: Patrimoni natural ; Educació ambiental ; Protecció del medi ambient ; Infraestructures de transport ; Organització del treball ; Ordenació del territori
Àmbit:Pirineu
Cronologia:[2005]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadesPiri/article/view/339113
Localització: Universitat de Barcelona; B. Pública de Lleida; Biblioteca Municipal (El Pont de Suert); B. Comtat de Cerdanya (Puigcerdà); B. Comarcal Sant Agustí (La Seu d'Urgell); Biblioteca Pública de Sort


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Disseny d'un vial per connectar Llívia amb França [Fitxer informàtic] / Beatriz Cabot de Pomes ; [dirigit per: Víctor Ruiz Condez]
Cabot de Pomes, Beatriz


2013
Dirigida per: Ruiz Condez, Víctor. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica, 2013
1 recurs electrònic
Projecte final de carrera.

L'objectiu principal del projecte es la projecció d'un traçat d'una obra lineal. El projecte es localitza dintre del municipi de Llívia, a la comarca de la Cerdanya. La situació del tram treballat es una antiga carretera que connecta la part nord de Llívia amb el poble de Cereja. S'ha realitzat una millora del traçat actual i la creació d'una carretera que conecta el poble de Cereja-Llívia amb la xarxa de carreteres de França, enllaçant-la amb la Route de Fontaine Romeu (D618). D'aquesta manera podem millorar la congestió del tràfic existent i futur, així com la creació d'un nou i millor accés a la xarxa de carreteres franceses (pistes d'esquí) i a un futur camp de golf a situar a Llívia. L'aixecament del terreny s'ha realitzat mitjançant tècniques GPS i Estació Total. Primer s'han obtingut coordenades UTM de 6 bases mitjançant el mètode Estàtic i a partir d'aquestes s'han donat les coordenades a la resta d'estacions. A continuació s'ha realitzat l'aixecament topogràfic de la zona a escala 1:1000 amb la tècnica RTK (Real Time Kinematic) així com la utilització d'Estació Total per a les zones en les quals no ha sigut possible l'utilització del GPS. Una vegada obtinguda la presa de dades es realitza el corbat del terreny. Partint de la topografia es realitza el traçat actual així com la creació del nou traçat mitjançant software per obres lineals (AutoCAD i Istram Ispol). El disseny del nou traçat ha estat creat tenint en compte que es tracta d'una carretera d'alta muntanya, podria abastar l'augment futur de la densitat de tràfic, podent exercir com un accés adicional a la població des de França. Per això es va millorar i modificar el traçat de la carretera existent tenint en compte l'impacte mediambiental i respectant la normativa d'I.C- 3.1 (Ministeri de Foment, 1999) per a carreteres tipus C-40. Per últim la part de maquetació, s'ha decidit fer mitjançant el programari AutoCAD a causa del seu fàcil maneig.


Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa viària ; Carreteres ; Topografia ; Projectes
Àmbit:Llívia ; França
Cronologia:2013
Autors add.:Ruiz Condez, Victor (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/19958
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 451
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Oportunitats d'integració territorial de la connexió ferroviària dïAndorra a la línia internacional Barcelona-Puigcerdà-Toulouse [Fitxer informàtic] / M. Àngels Seuba Donaire ; [dirigit per: Pere Espelt i Lleonart]
Seuba Donaire, M. Àngels


2009
Dirigida per: Espelt i Lleonart, Pere. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori, 2009
1 recurs electrònic
Tesina.

Les altes terres del Pirineu han sofert històricament un subdesenvolupament endèmic en relació a les planes i la costa. Entorn de la frontera dels tres països -Andorra, Catalunya i França- existeix una regió de sistemes urbans amb força potencial de desenvolupament. A ponent trobem Andorra, un pol demogràfic i econòmic de primer ordre a l'àmbit del Pirineu, amb una població de prop de 85.000 habitants i una economia pròspera basada en les finances, el turisme i el comerç. A Catalunya, trobem els sistemes urbans de La Seu d'Urgell i Puigcerdà, molt menors però posseeixen un gran potencial residencial i productiu. A França, la Cerdanya francesa i la capçalera del riu Ariège no tenen nodes importants, però el riu canalitza un important corredor viari i ferroviari transpirinenc. Impulsat per l'obertura del túnel de Cadí a mitjans de la dècada de 1980, el turisme ha suposat un impuls demogràfic i econòmic amb un impacte molt positiu, però no sembla probable que la dinàmica es pugui mantenir i fins i tot es preveu una certa regressió en certs territoris: envelliment demogràfic, reducció dels mercats de treball locals, saturació de la xarxa viària. Andorra, a més, haurà d'afrontar problemes de sostenibilitat en recursos com l'aigua i el sòl urbanitzable. En front d'aquests riscos, els petits territoris pirinencs tenen una oportunitat: integrar els seus esforços en mercats de treball més amplis que els permetin millorar en els factors de desenvolupament. En aquest sentit, Andorra és essencial per assolir una massa crítica que permeti generar economies d'aglomeració, especialitzar la producció i desenvolupar les infraestructures i els serveis del transport. La tesina planteja la integració funcional dels diferents territoris d'estudi en un àmbit de transport quotidià que permet unificar un mercat de treball potencial de prop de 200.000 habitants al 2030. La proposta depèn d'un ambiciós projecte de connexió ferroviària d'Andorra a la línia internacional Barcelona-Puigcerdà-Toulouse mitjançant un túnel de vint quilòmetres. Es defineixen tècnicament els projectes d'infraestructura i els serveis del transport necessaris, així com les actuacions urbanístiques i de promoció econòmica que concorren a la integració de la regió i el seu desenvolupament territorial, com és la creació d'un pol industrial a l'estació d'interconnexió ferroviària i el planejament d'una gran aglomeració Puigcerdà - Bourg-Madame.


Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa ferroviària ; Ordenació del territori ; Urbanisme
Àmbit:Andorra ; França ; Puigcerdà
Cronologia:2009
Autors add.:Espelt i Lleonart, Pere (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/12706
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 451
select
print

Bookmark and Share
La Nueva estación de autobuses tendrá 400.000 viajeros al año / J.M.B.
Baselga, José M.


En: Diari de Tarragona, Núm. 4598 (1 de març 2000), p. 22



Matèries: Transport urbà ; Infraestructures de transport ; Autobús ; Transport públic
Àmbit:Vendrell, el
Cronologia:2000
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 451
select
print

Bookmark and Share
Efectes territorials de les grans infraestructures de transport : el cas de l'autopista A-16, tram Sitges-El Vendrell / Guillermo Barba Cuscó ; Tutor: Jordi Prat Soler
Barba Cuscó, Guillermo


2000
Dirigida per: Prat, Jordi. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2000
94 f. + annexes
Tesina. Bibliografia.



Matèries: Autopistes ; Infraestructures de transport ; Ordenació del territori
Matèries:Autopista Pau Casals
Àmbit:Vendrell, el ; Sitges
Cronologia:2000
Autors add.:Prat, Jordi (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 451
select
print

Bookmark and Share
Autopista Pau Casals : A-16 : tram Sitges-El Vendrell / Departament de Política Territorial i Obres Públiques. Servei de Premsa



Barcelona : el Departament, 1998
12 f. ; 31 cm (Dossier de premsa, 29) 
Cubelles-Vilanova i la Geltrú, 21 de maig de 1998.



Matèries: Obres públiques ; Autopistes ; Infraestructures de transport
Matèries:Autopista Pau Casals
Àmbit:Sitges ; Vendrell, el
Cronologia:1998
Autors add.:Generalitat de Catalunya. Departament de Política Territorial i Obres Públiques


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 23
go to page                         

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3