português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
TURISME URBA []
References found:
Showing:
1 .. 20   in format [Default]
page 1 of 2
go to page        


1 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Vecinos en peligro de extinción. Turismo urbano, movimientos sociales y exclusión socioespacial en Barcelona / José A. Mansilla López
Mansilla López, José Antonio


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 16, núm. 2 (2018) , p. 279-296 : graf.
Bibliografia i notes. Resums en castellà i anglès.

El present article persegueix, mitjançant una aproximació etnogràfica a un moviment de contestació feia la turistificació en el Poblenou, Barcelona, dos objectius principals. D'una banda, contribuir a emmarcar les accions dels moviments socials en els contextos urbans dins de la consideració que la ciutat forma part fonamental de l'esfera productiva en les societats capitalistes. I, d'altra banda, mitjançant un acostament a la realitat d'aquest antany barri obrer, qüestionar que malgrat l'aparició de dinàmiques cada vegada més consolidades de desplaçament *socioespacial, aquestes no són degudes únicament al fenomen turístic sinó, més aviat, a una sèrie de projectes de transformació urbanística desenvolupats a l'àrea des de fa dècades. El resultat de la recerca ha estat possible gràcies a un treball de camp de gairebé un any entorn de la Plataforma Veïnal #EnsPlantem: Veïns en Perill d'Extinció.


Matèries: Turisme urbà ; Incidencia del turisme ; Urbanisme ; Habitatge ; Conflictivitat social ; Moviments socials ; Associacions reivindicatives ; Estudi antropològic
Àmbit:Poblenou - Barcelona
Cronologia:2016 - 2017
Accés: http://www.pasosonline.org/es/articulos/1153-x-55


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Turismo y economía colaborativa : el caso de los recorridos gratuitos a pie en Barcelona / María del Pilar Leal Londoño, F. Xavier Medina
Leal Londoño, María del Pilar


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 41 (Enero-junio) , p. 323-367
Bibliografia. Resum en castellà i anglès. També disponible (en pdf) una versió resumida de 3 pàgines en anglès.

El turisme ha patit un profund canvi estretament vinculat amb ús accelerat d'Internet i les xarxes. En aquest marc, el concepte de visites guiades gratuïtes, sense cap càrrec s'està fent cada vegada més popular a tota Europa. El present article analitza des d'un enfocament exploratori i partint dels principis de la geografia econòmica evolutiva, les empreses de recorreguts gratuïts a peu en el marc de l'economia col·laborativa a Barcelona. Aquest enfocament permet entendre aquest emergent mercat col·laboratiu i com impacta en la relació entre les empreses, els turistes i la destinació.


Matèries: Turisme urba ; Empreses de serveis ; Condicions de treball ; Economia ; Sector informal
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2016 - 2018
Autors add.:Medina, F. Xavier
Accés: http://dx.doi.org/10.6018/turismo.41.327051
http://revistas.um.es/turismo/article/view/327051/228901 [Versió en anglès]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Has implementing an ecolabel increased sustainable tourism in Barcelona? / Rocío Arenado Rodríguez, Ana García López, José L. Jiménez Caballero
Arenado Rodríguez, Rocío


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 40 (Julio-Diciembre) , p. 93-134
Bibliografia. Inclou apèndix. Resum en castellà i anglès. També disponible (en pdf) una versió resumida de 4 pàgines en castellà.

L'objectiu principal d'aquest estudi és detectar si la implementació d'una eco-etiqueta en destinacions turístiques amb un model SDM, incrementa la seva sostenibilitat. Per a aquesta investigació, s'han posat en pràctica tres mesures a Barcelona: (1) entrevistes amb agents locals clau (DMOs), per comprovar la seva acceptació i implicació en el projecte de certificació; (2) la posada en pràctica de dues accions rellevants per a l'estudi: (a) contrastar els criteris de la eco-etiqueta objecte d'estudi amb els criteris del GSTC (2016), (b) comprovar si la eco etiqueta s'adequa a l'estudi de Font (2001) sobre les mateixes. Finalment, com a tercera mesura (3), es planteja una discussió per conèixer si els mitjans de comunicació i la població local perceben la ciutat com turísticament sostenible. Els resultats estableixen que tant Barcelona Tourism Board com els agents claus mostren preocupació, interès i compromís enfront de la sostenibilitat turística. I respecte a la ecoetiqueta, pot comprovar-se que és fiable, doncs s'adapta a les exigències tant del model de Font (2001) com als criteris del GSTC. No obstant això, la població local mostra una clara insatisfacció i malestar amb el volum de turistes que visita a la ciutat. Aquesta sembla no entendre d'etiquetes, però sí d'impactes negatius del turisme en les seves vides. La principal limitació de l'estudi és que solament ha estat analitzat el cas de Barcelona. Mentre que la seva contribució més interessant és la posada en pràctica de conceptes àmpliament acceptats, però que en general s'estudien més de forma teòrica que sobre les destinacions turístiques.


Matèries: Turisme urbà ; Política turística ; Política municipal ; Desenvolupament sostenible ; Incidència del turisme ; Certificats de qualitat
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2010 - 2015
Autors add.:García Lòpez, Ana ; Jiménez Caballero, José L.
Accés: http://dx.doi.org/10.6018/turismo.40.309631
http://revistas.um.es/turismo/article/view/309631/219811 [Versió en anglès]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Análisis del comportamiento del turista de negocios en Barcelona / Jorge Moll de Alba Cabot, Lluis Prats, Lluís Coromina
Moll de Alba Cabot, Jorge


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 15, núm. 2 (2017) , p. 419-435 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.

Aquest article analitza el comportament dels turistes de negocis de la ciutat de Barcelona. S'estudia l'efecte de la durada de l'estada en les relacions de la motivació, la satisfacció, la imatge, la repetitividad i la recomanació. El model teòric proposat es basa en la literatura, planteja 9 hipòtesi de treball i aporta coneixement sobre els efectes de la durada de l'estada sobre la destinació. La metodologia utilitzada són els models d'equacions estructurals, i l'ús de l'anàlisi multigrup. La mostra usada són 2976 turistes de negoci que pernocten a Barcelona. Els resultats suggereixen que els turistes professionals de curta i llarga estada es comporten de manera diferent, així com que la majoria d'hipòtesi són acceptades amb diferent grau d'intensitat. També permeten proposar implicacions i suggeriments en l'àmbit de les polítiques turístiques, estratègies de gestió i futures línies de recerca.


Matèries: Turisme urbà ; Viatges ; Dades estadístiques ; Enquestes
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2013
Autors add.:Prats, Lluís ; Coromina Soler, Lluís
Accés: http://www.pasosonline.org/es/lectores/ultimo-numero/1061-1


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Análisis de los perfiles de corta y larga duración de los turistas de ocio de Barcelona / Jorge Moll de Alba, Lluís Prats, Lluís Coromina
Moll de Alba Cabot, Jorge


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 39 (Enero - Junio) , p. 343-366
Bibliografia. Resum en castellà i anglès. També disponible (en pdf) una versió resumida de l'article en anglès.

Aquest article analitza l'efecte de la durada de l'estada en relació als conceptes de motivació, satisfacció, imatge, repetitividad i recomanació. El model teòric es basa en la literatura i utilitza una metodologia d'equacions estructurals a través d'una anàlisi multigrup. La grandària de la mostra és de 10,953 enquestes a turistes. Els resultats confirmen la majoria de les hipòtesis. Per exemple, la imatge té un efecte en la repetitividad, recomanació i satisfacció. A més, es troben diferències en els efectes de les variables segons els turistes de short i long break.


Matèries: Turisme urbà ; Dades estadístiques ; Enquestes ; Característiques demogràfiques ; Composició socioeconòmica
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2009 - 2011
Autors add.:Prats, Lluís ; Coromina Soler, Lluís
Accés: http://hdl.handle.net/10201/53216
http://revistas.um.es/turismo/article/view/290591/212451 [Versió en anglès]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Imagen turística de Barcelona a través de las películas internacionales / Eugeni Osácar Marzal
Osácar Marzal, Eugeni


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 14, núm. 4 (2016) , p. 843-858
Bibliografia. Notes. Resums en castellà i anglès.

El món audiovisual i, com a conseqüència, les imatges, constitueixen un element clau del desenvolupament social, cultural i econòmic de les societats del segle XXI. Els espais reals transformats en localitzacions audiovisuals produeixen una influència, conscient o inconscient, que indueix a incorporar a l'imaginari personal de cadascun els llocs on es desenvolupen les seves produccions preferides. Aquest article és un dels últims resultats de la línia de recerca que duu a terme l'autor sobre turisme i cinema. L'objectiu principal és identificar, analitzar i valorar els espais reals de Barcelona que apareixen en les pel·lícules internacionals i comparar les seves similituds i diferències amb la imatge turística de Barcelona. El resultats s'han obtingut a partir d'una metodologia mixta: l'analític-descriptiva, pròpia de l'anàlisi de les produccions cinematogràfiques, i la hipotètic-deductiva vinculada al desenvolupament del concepte d'imatge, al costat de mètodes comparatius. Com a principal conclusió de l'estudi es pot remarcar la imatge positiva de Barcelona que transmeten majoritàriament les pel·lícules internacionals i que, a més, coincideix amb els principals atributs i valors del posicionament de la ciutat.


Matèries: Turisme cultural ; Turisme urbà ; Promoció turística ; Cinema ; Pel·lícules de cinema ; Documents audiovisuals
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1992 - 2016]
Accés: http://wwww.pasosonline.org/Publicados/14416/PS416_05.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Huella de San Ignacio de Loyola en Manresa, ¿otra oportunidad perdida para el turismo religioso? / Joan Carles Llurdés i Coit
Llurdés i Coit, Joan Carles


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 14, núm. 4 (2016) , p. 1041-1056
Referències bibliogràfiques. Resums en castellà i anglès.

Els intents de la ciutat de Manresa per aconseguir un millor posicionament turístic no han fructificat i segueix estancada en un estadi de desenvolupament turístic poc consolidat. L'última iniciativa plantejada pel seu ajuntament (projecte "Manresa 2022") pretén recuperar la figura de Sant Ignacio de Loyola aprofitant que en aquest any se celebrarà el V centenari de l'estada d'aquest personatge a la ciutat i que va anar aquí on va tenir les seves experiències místiques. No obstant això, a pesar que Manresa és centre de pelegrinatge de jesuïtes, això no s'ha traduït en un moviment turístic significatiu. En aquest text s'aborden les dificultats per fer que el turisme religiós es converteixi en un veritable motor econòmic i també en un instrument que contribueixi a la revitalització del patrimoni i regeneració de certs espais urbans.


Matèries: Turisme cultural ; Turisme urbà ; Promoció turística ; Sants ; Devoció als sants ; Patrimoni cultural ; Projectes
Matèries: Ignasi de Loiola, Sant (1491-1556)
Àmbit:Manresa
Cronologia:[2016]: 2022
Accés: http://wwww.pasosonline.org/Publicados/14416/PS416_17.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Regulación del acceso al Park Güell. Un análisis de la controversia desde el giro relacional híbrido / Albert Arias Sans
Arias Sans, Albert


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 14, núm. 3 (2016) , p. 631-643
Special Issue: Public action and tourism policy. Bibliografia i notes. Resums en castellà i anglès.

L'article analitza la controvèrsia entorn de la regulació de l'accés al Park Güell de Barcelona a través del dispositiu metodològic de la Teoria de l'Actor-Xarxa. Aquesta aproximació facilita l'anàlisi d'escenaris incerts on es posen en dubte la representativitat dels portaveus tant polítics com a tècnics. L'aproximació des del gir relacional híbrid comporta desbordar i multiplicar els marcs preestablerts de l'acció política, ampliar l'ecologia de les pràctiques que componen la realitat en joc; i desplaçar i descentrar l'objecte polític del turisme.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Incidència del turisme ; Patrimoni cultural ; Parcs i jardins ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2013 - 2016
Accés: httphttp://wwww.pasosonline.org/Publicados/14316/PS316_05.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Anverso y reverso en la gestión de un evento cultural : el Forum de las Culturas 2004. Barcelona, España / Anaida Meléndez U
Meléndez U, Anaida


En: Estudios y perspectivas en turismo. Buenos Aires (Argentina). Vol. 15, núm. 3 (Julio 2006), p. 258-269 (Documentos Especiales
Referències bibliogràfiques. Resums en castellà i anglès.

En aquest treball s'analitza la transcendència que pot tenir la gestió cultural d'un esdeveniment, prenent el cas del Forum 2004 a Barcelona, Espanya. Amb base a una recerca documental i estratègies d'observació utilitzant el mètode qualitatiu s'explica el procés d'intervencions realitzades a un sector urbà de Barcelona, Espanya, per realitzar un esdeveniment que, encara que va tenir finalitats diferents, van incidir a la zona i en el turisme cultural urbà.


Matèries: Esdeveniments culturals ; Fòrum Universal de les Cultures 2004 ; Gestió cultural ; Urbanisme ; Turisme cultural ; Turisme urbà
Àmbit:Barcelona ; Espanya
Cronologia:2004
Accés: http://www.estudiosenturismo.com.ar/search/PDF/v15n3a04.pdf
Localització: Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Anàlisi del perfil turístic de Sant Cugat del Vallès [Fitxer informàtic] / autor: Pol Sala Font ; director: Josep Maria Llop
Sala Font, Pol


Lleida : Universitat de Lleida, 2015
Dirigida per: Llop, Josep M.. Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia, 2015
1 recurs electrònic (Treballs de final de grau : UDL. Turisme
Treball final de grau. (Grau en Turisme). Bibliografia.


Matèries: Turisme ; Turisme urbà
Àmbit:Sant Cugat del Vallès
Cronologia:[2015]
Autors add.:Llop, Josep M. (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10459.1/49249
Localització: Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Barcelona, destinació turística. Un segle d'imatges i promoció pública. Saida Palou i Rubio / Dolors Vidal Casellas, Neus Crous Costa
Vidal i Casellas, Dolors


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 3 (2013) , p. 163-165 (Reseñas de publicaciones
Núm. especial: Imagen, Estética y Turismo en Tiempos Posmodernos.
Ressenya de:
- Palou i Rubio, Saida. Barcelona, destinació turística : un segle d'imatges i promoció pública / Saida Palou i Rubio. Bellacire d'Empordà : Vitel·la, 2012 (Turisme Cultural, 4)


Matèries: Ressenyes ; Turisme urbà ; Promoció de ciutats ; Política turística ; Política municipal ; Estudi antropològic
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1888 - 2010
Autors add.:Crous Costa, Neus
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11313special/PS0313_16.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Repositioning of Barcelona's Image in the Light of a Redefinition of the Urban Tourism Planning Model / Josep-Francesc Valls, Silvia Banchini, Luís Falcón, [et al.]



En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 11, núm. 1 (2013) , p. 89-106 : il.
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció de ciutats ; Viatges ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1995 - 2013]
Autors add.:Valls Gimenez, Joan Francesc ; Blanchini, Silvia ; Falcón Martínez, Luis
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/11113/PS0113_07.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Diversificación del destino turístico a través del turismo gastronómico : el caso de Vilanova i la Geltrú (Barcelona) / María del Pilar Leal Londoño
Leal Londoño, María del Pilar


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 9, núm. 1 (2011) , p. 15-24 : il.
Referències bibliogràfiques. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Política turística ; Patrimoni cultural ; Costums alimentaris
Àmbit:Vilanova i La Geltrú
Cronologia:[2000 - 2010]
Autors add.:Congreso de la AECIT : Asociación de Expertos Científicos en Turismo (15è : 2010 : Tenerife )
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/9111/PS0111_02.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Reflexión sobre el impacto de los museos tarraconenses en el turismo. Alternativa al producto de sol y playa / Sara Mestre Batet
Mestre Batet, Sara


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 8, núm. 1 (2008) , p. 93-90
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Museus ; Patrimoni cultural
Àmbit:Tarragona
Cronologia:[2000 - 2010]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/8110/PS0110_7.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Modeling tourist itineraries in heritage cities : routes around the Old District of Girona / José Antonio Donaire, Núria Galí
Donaire, José Antonio


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 6, núm. 3 (2008) , p. 435-449
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Patrimoni cultural ; Casc antic ; Investigació científica
Àmbit:Girona
Cronologia:[2008]
Autors add.:Galí Espelt, Nuria
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/6308/PS0308_4.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Patrimonios incómodos para la imagen que Barcelona ofrece al mundo / Ana Reventós Gil de Biedma
Reventós Gil de Biedma, Ana


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 5, núm. 3 (2007) , p. 287-305
Bibliografia. Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Patrimoni cultural ; Política turística
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1992 - 2007]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/5307/PS020307.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Ciudad fingida. Representaciones y memorias de la Barcelona turística / Saida Palou Rubio
Palou i Rubio, Saida


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 4, núm. 1 (2006) , p. 13-28
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Comercialització ; Viatges
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1990 - 2006]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/4106/PS020106.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Humanización de las imágenes emitidas por la publicidad de los destinos turísticos monumentales : el caso de Girona / Núria Gali Espelt
Galí Espelt, Nuria


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 3, núm. 2 (2005) , p. 273-281
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Promoció turística ; Promoció de ciutats ; Guies turístiques ; Guies monumentals
Àmbit:Girona
Cronologia:[1800 - 2004]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/3205/PS060205.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Sitges (Catalunya) y el carnaval gay : el turismo y sus nuevos peregrinajes / José Juan Lacaba
Lacaba, José Juan


En: Pasos : revista de turismo y patrimonio cultural. San Cristóbal de La Laguna. Vol. 2, núm. 1 (2004) , p. 111-124
Resums en castellà i anglès.


Matèries: Turisme urbà ; Festes populars ; Lleure ; Carnestoltes ; Homosexualitat
Àmbit:Sitges
Cronologia:[1975 - 2004]
Accés: http://www.pasosonline.org/Publicados/2104/PS090104.pdf


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 24
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Nuevos planteamientos y nuevas motivaciones en la elección de destinos de turismo cultural-urbano homosexual : el Festival Circuit de Barcelona / el Festival Circuit de Barcelona
Prat Forga, Josep Maria


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 33 (Enero - Junio) , p. 311-344 : il. gràf.
Bibliografia. Resum en castellà i anglès.

Una de les ofertes del turisme urbà pansa per potenciar el seu turisme cultural i d'oci. Amb el turisme homosexual es presenta un conjunt de productes d'oci, recreatius i culturals per satisfer la demanda d'un col·lectiu amb unes particularitats soci-demogràfiques i econòmiques singulars. Aquí s'analitza el Festival Circuit de Barcelona, a partir d'una enquesta per conèixer els motius de la seva elecció, concloent-se que aquesta decisió, a més del perfil soci-demogràfic del turista, també obeeix a la interacció de diversos factors afectius i pragmàtics, les qualitats, oferta i imatge de la destinació i el consum de noves experiències.


Matèries: Turisme urbà ; Turisme cultural ; Festivals de música ; Crisi econòmica ; Homosexualitat
Matèries:Festival Circuit Barcelona
Àmbit:Barcelona
Cronologia:2005 - 2012
Accés: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4650235
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 2
go to page        

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3