português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
INFRAESTRUCTURES DE TRANSPORT []
Referències trobades:
392   [Refinar la cerca]
Mostrant:
1 .. 20   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 20
anar a la pàgina                         


1 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Infrastructures hidràuliques de drenatge del ferrocarril de Barcelona-Mataró-Maçanet/Massanes pel litoral / Xavier Nubiola Castellarnau
Nubiola de Castellarnau, Xavier


En: 186695 Aigua : recurs vital, social, cultural i econòmic al Maresme : XIIa Trobada d'Entitats de Recerca Local i Comarcal del Maresme, Dosrius, 5 de maig de 2018. [Mataró] : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura : Arxiu Comarcal del Maresme, 2019. p. 238-251

Bibliografia.

El ferrocarril de Mataró, inaugurat el 28 d'octubre de 1848, va ser el primer a construir ponts pel litoral per creuar les lleres de rius i rieres. Els ponts inicials de la línia es van construir íntegrament de fusta1, pel menor cost i rapidesa de construcció. Mentre que les petites obres de drenatge, es van fer en fàbrica de maó, ajuntada amb morter de calç i sorra, però sent algunes obertes, també eren cobertes de fusta2. Amb diferència, el pont de major longitud era el del riu Besòs, d'uns 334 metres, seguit pel de la riera d'Argen-tona, d'uns 116 metres. El projecte es va confiar als anglesos, l'enginyer Joseph Locke i el contractista Mackenzie & Brassey. A causa de les elevades despeses de manteniment dels ponts de fusta, el 1851 es pren la decisió de substituir-los successivament en els anys següents per fàbrica de maó i pedra, en combinació amb bigues metàl·liques de ferro al tauler. La línia es va continuar fins a l'entroncament amb el ferrocarril de Granollers, sota la direcció de l'enginyer català Joaquim Carrera Sayrol, però ja sense quasi cap obra de fusta.


Matèries: Xarxa ferroviària ; Infraestructures de transport ; Litoral ; Recursos hídrics ; Ponts ; Materials de construcció
Àmbit:Barcelona ; Mataró ; Maçanet de la Selva ; Massanes
Cronologia:[1848 - 2018]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/TrobadaMaresme/article/view/353580/444590
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Arxiu Nacional de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Una frontera permeable. Xarxes viàries i connexió comercial entre el Regne de València i la Corona de Castella durant els segles XVI i XVII / Daniel Muñoz Navarro
Muñoz Navarro, Daniel


En: 182065 Relacions mediterrànies a la Catalunya moderna ; Danti i Riu, Jaume (Ed.). Barcelona : Rafael Dalmau Editor, 2018



Matèries: Edat moderna ; Comerç ; Xarxa viària ; Infraestructures de transport
Àmbit:València, regne de ; Castella, regne de
Cronologia:[1500 - 1700]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Biblioteca Guinardó-Mercè Rodoreda (Horta-Guinardó-Barcelona); B. Roca Umbert (Granollers)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Xarxa viària principal a les Garrigues (segles XI-XVIII) / Jacinto Bonales
Bonales Cortés, Jacinto


En: 186644 Mirades : XI Trobada d'Estudiosos de les Garrigues. L'Espluga Calba, 21 d'octubre de 2017. Les Borges Blanques : Centre d'Estudis de les Garrigues, 2018. p. 301-314
 (Història



Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa viària ; Edat mitjana ; Edat moderna ; Camins ; Carreteres
Àmbit:Garrigues
Cronologia:[1100 - 1800]
Localització: Institut Ramon Muntaner


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Barcelona regional : passat i present . Rondes Barcelona : present i futur / direcció: Josep Bohigas Arnau, Juan Carlos Montiel Díez ; coordinació: Bàrbara Pons Giner (Àrea d'Anàlisi i Estratègia Urbana), Ioanna Spanou



Barcelona : Ajuntament de Barcelona : Barcelona Regional, 2019
2 vols. : il. ; 21 cm, en estoig 21 * 16 cm
Conté: 1. Barcelona regional : passat i present. 2. Rondes Barcelona : present i futur.
ISBN 9788491561996 (volum 1)
ISBN 9788491562016 (volum 2)

"El primer volum, "Barcelona Regional Passat i Present 1993-2018", presenta un relat dels vint-i-cinc anys de trajectòria de la singular Agència de Desenvolupament Urbà a través dels projectes més rellevants que han transformat la ciutat i de les persones que ho han fet possible. El segon volum, "Rondes Barcelona Present i Futur", fa una reflexió sobre les rondes de Barcelona i el seu territori fronterer, que aprofita els inevitables i inajornables canvis en la mobilitat urbana per redefinir els projectes del futur de la ciutat metropolitana". (Editorial).



Matèries: Urbanisme ; Infraestructures de transport ; Xarxa viària ; Carreteres ; Desenvolupament urbà
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1993 - 2019]
Autors add.:Bohigas Arnau, Josep (Ed.) ; Montiel Díez, Juan Carlos (Ed.) ; Pons Giner, Bárbara (Dir.) ; Spanou, Ioanna (Dir.)
Autors add.:Ajuntament de Barcelona ; Barcelona Regional
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Obras de supresión del paso a nivel y ejecución de la estructura sobre el ferrocarril de la línea Ripoll-Puigcerà en el pk 20/03 t.m. de Planoles (Girona)
Vila Esteve, Maria Teresa


2009
Dirigida per: Bachiller Saña, Adrina. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2009
1 vol
Projecte final de carrera (Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques).



Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa ferroviària ; Passos a nivell ; Projectes ; Obres públiques
Àmbit:Planoles
Cronologia:[2009]
Autors add.:Bachiller Saña, Adrina
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Els Danys de guerra al patrimoni religiós i a les infraestructures d'Osona durant la Guerra Civil (1936-1939) / Oriol Dueñas Iturbe
Dueñas i Iturbe, Oriol


En: Ausa. Vic. vol. XXVIII, núm. 181-182 (2018) , p. 729-751 : il. graf. (La Guerra civil espanyola a Osona 1936-1939
Notes a peu de pàgina. Resums en català i anglès.

La Guerra Civil espanyola provocaria milers de víctimes. A part de les baixes comptabilitzades entre els soldats i la població civil, el conflicte provocà multitud de danys materials. Aquestes destruccions es produïren per dues vies, a partir de la devastació de patrimoni eclesiàstic originada per elements revolucionaris durant els primers moments d'enfrontaments, i amb les destrosses que provocaren els enfrontaments bèl·lics: batalles, bombardejos i voladures dels darrers moments de guerra. En aquest article farem una aproximació dels danys que es produïren durant la guerra a la comarca d'Osona.


Matèries: Guerra civil espanyola ; Danys de guerra ; Esglésies ; Patrimoni històric i artístic ; Art religiós ; Infraestructures de transport
Àmbit:Osona
Cronologia:1936 - 1939
Accés: https://raco.cat/index.php/Ausa/article/view/352718
Localització: Biblioteca Episcopal de Vic; B. Joan Triadú (Vic); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; B. Municipal de Manlleu BBVA; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Torelló (Torelló); B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Girona; B. Caterina Figueras (Tona); B. Bac de Roda (Roda de Ter); B. Antoni Pladevall i Font (Taradell); B. Marquès de Remisa (Sant Hipòlit de Voltregà)


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Projecte d'urbanització del sector III a Cervera, Lleida. Construcció de pas inferior a la via ferria [Fitxer informàtic] / Joan Bergadà Cuñe ; [dirigit per:] Carles Labraña de Miguel
Bergadà Cuñe, Joan


2015
Dirigida per: Labraña de Miguel, Carles. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori, 2015
1 recurs electrònic
Projecte final de carrera (Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona).


Matèries: Infraestructures de transport ; Xarxa viària ; Construcció ; Projectes
Àmbit:Cervera
Cronologia:[2015]
Autors add.:Labraña de Miguel, Carles (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2099.1/26600
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Los Servicios de cercanías en Madrid y Barcelona. Una visión histórica / Rafael Barquín Gil, Miguel Muñoz Rubio
Barquín Gil, Rafael


En: Historia contemporánea. Bilbao, núm. 59 (2019) , p. 91-125
Notes a peu de pàgina. Bibliografia i fonts. Títol i resum en castellà i anglès.

Aquest treball traça una breu història comparada del transport ferroviari de rodalia de Madrid i Barcelona, des dels seus començaments durant la dictadura de Franco fins a 2015. La justificació de l'estudi radica que les dues ciutats absorbeixen la immensa major part d'aquests serveis; però també en què les diferències en les inversions realitzades han estat i són un argument polític rellevant que qüestiona el paper de l'Administració Central com a gestor de les infraestructures de transport. La veritat és que Madrid i Barcelona són, des de la perspectiva del transport periurbà, ciutats amb problemes molt diferents, que a més partien de situacions històriques no comparables. D'aquí la necessitat de realitzar una anàlisi històrica i geogràfica que sobrepassi les limitacions imposades per l'ús d'eines econòmiques. La principal conclusió és que entre Madrid i Barcelona hi ha hagut un procés de convergència en la dotació de serveis de transport.


Matèries: Xarxa ferroviària ; Ferrocarrils ; Empreses de serveis ; Transport ferroviari ; Transport de viatgers ; Infraestructures de transport ; Administració pública ; Política del transport
Matèries:RENFE ; Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Àmbit:Barcelona ; Catalunya ; Madrid
Cronologia:1939 - 2015
Autors add.:Muñoz Rubio, Miguel
Accés: http://www.ehu.eus/ojs/index.php/HC/article/view/18765
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Projecte constructiu del pàrcking de vehicles pesats i millora dels seus accessos en el T.M. de Guissona [Fitxer informàtic] / Jordi Solé Llordés ; [dirigit per: Climent Molins Borrell]
Solé Llordés, Jordi


2009
Dirigida per: Molins Borrell, Climent. Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, 2009
1 disc òptic (CD-ROM)
Projecte final de carrera (Enginyeria de Camins, Canals i Ports).



Matèries: Aparcaments ; Infraestructures de transport
Àmbit:Guissona
Cronologia:[2009]
Autors add.:Molins Borrell, Climent (Dir.)
Localització: Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Cable de Cardona a Súria / Albert Fàbrega i Enfedaque
Fàbrega i Enfedaque, Albert


En: Dovella : revista cultural de la Catalunya Central. Manresa, núm. 124 (tardor-hivern 2018), p. 50-57 : il. (Història
Notes. Referències bibliogràfiques.


Matèries: Explotacions mineres ; Transport de mercaderies ; Infraestructures de transport
Àmbit:Cardona ; Súria
Cronologia:1929 - 1969
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Dovella/article/view/350633
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; B. del Casino (Manresa); Institut Ramon Muntaner


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Els Túnels del ferrocarril transpirinec Ripoll-Puigcerdà i la Tor de Querol / Josep Clara i Resplandis
Clara i Resplandis, Josep


En: Annals del Centre d'Estudis Comarcals del Ripollès. Ripoll. 2015-2016 (novembre 2017), p. 339-347 : il. (Aportacions a l'estudi del patrimoni industrial del Ripollès. Comunicacions) 
Resums en català i anglès.


Matèries: Patrimoni cultural ; Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Infraestructures de transport ; Túnels
Àmbit:Ripoll ; Puigcerdà ; Tor de Querol, la - França
Cronologia:1919 - 1929; 2017
Accés: https://www.raco.cat/index.php/AnnalsCER/article/view/338764
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya; B. Carles Rahola (Girona); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Municipal (Campdevànol); Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Patrimoni ferroviari de l'Ajuntament de Ripoll / Agustí Dalmau i Font
Dalmau i Font, Agustí


En: Annals del Centre d'Estudis Comarcals del Ripollès. Ripoll. 2015-2016 (novembre 2017), p. 349-355 : il. (Aportacions a l'estudi del patrimoni industrial del Ripollès. Comunicacions) 
Resums en català i anglès.


Matèries: Patrimoni cultural ; Patrimoni municipal ; Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Infraestructures de transport ; Ubanisme
Matèries:Ajuntament de Ripoll
Àmbit:Ripoll
Cronologia:1880 - 2017
Accés: https://www.raco.cat/index.php/AnnalsCER/article/view/338766
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya; B. Carles Rahola (Girona); B. Lambert Mata (Ripoll); B. Municipal (Campdevànol); Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Les obres al Port de Tarragona durant la postguerra (1939-1952). Reconstrucció i eixamplament en temps difícils / Sergio Serrano López
Serrano López, Sergio


Tarragona : Autoritat Portuària de Tarragona : Drudis i Virgili editors, 2018
301 p. : il. ; 30 cm (Saturnino Bellido, 9) 
VII Premi d'Investigació Port de Tarragona.

L'obra versa sobre la reconstrucció de la infraestructura portuària necessària després de la destrucció soferta pels bombardejos de la Guerra Civil. Van caldre molts esforços i inversions per a redreçar el port i el treball d'en Sergi Serrano ens els descriu acuradament.



Matèries: Guerra civil espanyola ; Danys de guerra ; Bombardeigs aeris ; Degradació i destrucció ; Postguerra ; Primer franquisme ; Franquisme ; Obres públiques ; Infraestructures de transport ; Ports
Matèries:Port de Tarragona
Àmbit:Tarragona
Cronologia:1939 - 1952
Autors add.:Autoritat Portuària de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Canal Navegable de Reus a Salou / Escrit per Meritxell Gisbert Traveria
Gisbert Traveria, Meritxell


En: Revista del Centre de Lectura de Reus. Reus. Novena època (1r trimestre 2016), 1 fitxer html, 23 p. : il.
Notes a peu de pàgina. Fonts i bibliografia. Inclou annexos.

Aquest treball te l'objectiu d'analitzar el projecte del Canal Navegable de Reus a Salou. Aquesta infraestructura, que va ser molt reclamada pels reusencs des de finals del segle XVIII, la volien construir per facilitar l'exportació de les seves produccions a altres països del món i l'importació de matèries primeres. A continuació, es presenta el marc geogràfic i històric del canal i els tres projectes que es van dur a terme, el primer dels quals va ser obra de Joan Soler i Faneca. La relació que hi havia entre Reus i Salou ha estat objecte de diverses recerques (Sardà, 1926; Parreu i Alberich, 1975; Andreu, 1986; Morell Torrademé, 1990).


Matèries: Infraestructures de transport ; Canals ; Navegació ; Transport de mercaderies ; Comerç ; Projectes ; Obres públiques ; Fonts documentals
Matèries: Soler i Faneca, Joan ; Toullot, Francesc ; López, Francesc
Àmbit:Reus ; Salou
Cronologia:[1751 - 1806]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/RevistaCLR/article/view/307078
https://www.centrelectura.cat/revistadigital/?p=1237


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Inaugurada la Central Integrada de Mercaderies de Tortosa



En: Ebre : setmanari independent de les Terres de l'Ebre. Tortosa, Núm. 767 (1 jul. 1993), p. 8



Matèries: Infraestructures de transport ; Transport de mercaderies
Àmbit:Tortosa
Cronologia:1993
Localització: B. Pública de Tarragona; Biblioteca Marcel·lí Domingo (Tortosa)


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Infraestructures a la perifèria de la perifèria : una visió de llarg termini (1720-2010) / Germà Bel
Bel i Queralt, Germà


En: 134693 III Congrés d'Història d'Alcanar : Alcanar, 1, 2 i 3 de desembre de 2010. Alcanar : Ajuntament d'Alcanar, 2011. p. 237-254
 (Ponències

Aquest treball analitza la política d'infraestructures espanyoles des de principis de 1700: La construcció de carreteres en el segle XVIII, la creació de ferrocarrils i la seua expansió en el XIX; l'expansió d'autopistes al segle XX, i el desenvolupament de l'alta velocitat ferroviària en el segle XXI. L'anàlisi revela un patró a llarg termini: la política d'infraestructures a Espanya no s'ha regit per les exigències del comerç i l'activitat econòmica, sinó més aviat pel desig de centralitzar el transport al voltant de la capital política del país. Atès que el comerç ha estat incapaç de sostenir el desenvolupament d'aquesta política, la regulació i els subsidis del pressupost nacional han estat regularment utilitzats per decidir les prioritats en matèria de creació d'infraestructura i per finançar el desenvolupament, manteniment i funcionament de les xarxes. Una de les conseqüències sistemàtiques d'aquesta política de llarg termini ha estat la postergació del desenvolupament de les connexions no radials a Espanya, entre les quals la més important és el corredor mediterrani. Només molt esporàdicament, quan ha estat imprescindible el pagament per usuaris, aquest corredor ha tingut un paper protagonista. Aquest patró perjudica la productivitat i benestar dels territoris del Mediterrani, i dels de tot Espanya, tret de Madrid i el seu hinterland immediat.



Matèries: Infraestructures de transport ; Plans d'infraestructures ; Xarxa viària ; Xarxa ferroviària
Àmbit:Catalunya ; Espanya
Cronologia:1720 - 2010
Localització: Universitat Rovira i Virgili; Institut Ramon Muntaner


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Camins de terra 1865-2015. Camins de ferro. 150 anys del ferrocarril a l'Hospitalet de l'Infant / [coordinació: Joaquim Nolla Gasulla]



Hospitalet de l'Infant : Centre d'Estudis de l'Hospitalet de l'Infant, 2017
207 p. : il.
Bibliografia. Annexos. A la coberta: 150 anys del ferrocarril a l'Hospitalet de l'Infant.
ISBN 9788490346938

Publicació realitzada per un equip de redacció del Centre d'Estudis de l'Hos pitalet de l'Infant que analitza els 150 anys de l'arribada del ferrocarril a la població, en concret el tram Tortosa-Tarragona de la línia Almansa-València-Tarra gona. Es mostren nombroses imatges i plànols, s'expliquen les diferents infraestructures ferroviàries que es van anar construint a la vila i al terme municipal de l'Hospitalet de l'Infant, i es comenten els diferents aspectes econòmics i socials del ferrocarril en relació amb la vila, com també els canvis socials que s'han anat concretant al llarg d'aquests anys (PLECS).



Matèries: Commemoració ; Ferrocarrils ; Xarxa ferroviària ; Empreses ; Infraestructures de transport ; Transport ferroviari ; Obrers ; Demografia ; Economia
Àmbit:Hospitalet de l'Infant, l' - Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Cronologia:1865 - 2015
Autors add.:Nolla Gasulla, Joaquim (Dir.)
Autors add.:Centre d'Estudis de l'Hospitalet de l'Infant
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Lleida; B. Infant Pere (Hospitalet de l'Infant); B. Municipal (Móra la Nova); B. Pere Anguera (Reus); B. Central Xavier Amorós (Reus); B. Antoni Gaudí (Riudoms); B. Pública (La Selva del Camp); B. Pública de Tarragona; B. Jaume Jardí i Gil (Vandellòs); Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Influencia del ferrocarril en l'urbanisme del Maresme / Xavier Nubiola de Castellarnau
Nubiola de Castellarnau, Xavier


En: 176121 El Desenvolupament urbanístic dels pobles del Maresme. XI Trobada d'Entitats de Recerca Local i Comarcal del Maresme, Vilassar de Mar, 6 de maig de 2017. Vilassar de Mar : Centre d'Estudis Vilassarencs, 2018. p. 237-249


El tren té molt a veure amb el paisatge, urbanisme, demografia i economia del Maresme. A inicis del segle XX la companyia MZA va decidir fer grans inversions per millorar la qualitat del servei. Va construir grans i modernes estacions de passatgers i va separar les zones del servei de passatgers i de mercaderies, destinant les antigues estacions a la càrrega i descàrrega. Va instal·lar la doble via i renovar el balast i carrils, junt amb moltes altres millores tècniques en seguretat, comunicacions i maquinària. L'electrificació va arribar amb el tren i va contribuir a la modernització dels sistemes de producció. El tren de la costa va ser en el primer terç de segle un transport ràpid, freqüent, còmode i segur, al nivell de la modernitat europea. Un cas que mostra que el ferrocarril, tractat amb projecció de futur, és un factor dinamitzador del territori .


Matèries: Urbanisme ; Xarxa ferroviària ; Ferrocarrils ; Infraestructures de transport ; Estacions de ferrocarril ; Electrificació ; Transport ferroviari
Àmbit:Maresme
Cronologia:[1848 - 1936]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/TrobadaMaresme/article/view/335659/426472
Localització: Arxiu Nacional de Catalunya; B. Pare Fidel Fita (Arenys de Mar); B. Ilturo (Cabrera de Mar); B. de Cabrils; B. Can Milans (Caldes d'Estrac); B. Can Salvador de la Plaça (Callella); B. Gual i Pujadas (Canet de Mar); B. La Cooperativa (Malgrat de Mar); B. Tirant Lo Blanc (Montgat); B. Enric Miralles (Palafolls); Biblioteca Jaume Perich i Escala (Premià de Dalt); B. de Sant Andreu de Llavaneres; B. Pública (Sant Pol de Mar); B. La Muntala (Sant Vicenç de Montalt); B. Can Llaurador (Teià); B. Can Baratau (Tiana); B. Popular (Tordera); Biblioteca Ernest Lluch i Martín (Vilassar de Mar); Institut Ramon Muntaner; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 392
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Els Transports / Guillem Lluch, coordinació; Oriol Mercadal, Martí Solé, Marcel Fité, [et al.]



En: Cadí Pedraforca. Cassà de la Selva, núm. 23 (tardor-hivern 2017), p. 31-71 : il. (Dossier


Matèries: Transport de viatgers ; Transport de mercaderies ; Vehicles ; Transportistes ; Ferrocarrils ; Transport terrestre ; Transport fluvial ; Infraestructures de transport
Àmbit:Alt Urgell ; Cerdanya ; Berguedà ; Solsonès
Cronologia:[1800 - 2017]
Autors add.:Lluch, Guillem (Dir.) ; Mercadal i Fernández, Oriol ; Solé i Irla, Martí ; Fité, Marcel
Accés: https://goo.gl/d3xN7f [Exemplar complet (accés restringit)]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; B. Sala de Lectura Miquel Pairolé (Quart); B. Municipal (La Bisbal d'Empordà); B. Ramon Bordas i Estragués (Castelló d'Empúries)


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 392
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Communauté de Travail des Pyrénées : 5em [sic] session plénière : Sort-Rialp (Pallars Sobirà)

(5a : 1988 : Sort-Rialp )


Barcelona : [Comunitat de Treball dels Pirineus], 1988
52 p., 2 map. pleg. : il. ; 30 cm
Ponències, conclusions i acords de la sessió plenària.
ISBN 8439309759



Matèries: Informes ; Transports i comunicacions ; Infraestructures de transport ; Turisme ; Medi ambient ; Integració europea
Matèries:FEDER ; Comunitat de Treball dels Pirineus
Àmbit:Pirineu ; Sort ; Rialp
Cronologia:1988
Localització: Biblioteca de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 20
anar a la pàgina                         

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3