português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
EDUCACIO INTERCULTURAL []
Referències trobades:
36   [Refinar la cerca]
Mostrant:
1 .. 20   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        


1 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Educar en un món global : jornada de Cervera, 4 d'octubre de 2003



Barcelona : Generalitat de Catalunya, Consell Escolar de Catalunya, 2004
69 p. ; 30 cm (Documents, 13) 



Matèries: Ensenyament primari ; Educació intercultural
Àmbit:Catalunya ; Cervera
Cronologia:2003
Autors add.:Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya
Localització: Biblioteca de Catalunya; Biblioteca Pública (Cassà de la Selva)


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Versallocs : [recull de poemes] [Enregistrament sonor] / poesia dita pels alumnes de l'Aula d'Acollida de l'IES Guissona



Guissona : IES Guissona, 2007
1 disc sonor (CD) (34 min, 41 s) : estèreo
Recull de poemes en diferents llengües.



Matèries: Educació intercultural ; Poesia ; Documents sonors ; Antologies ; Infància ; Integració social
Àmbit:Guissona
Cronologia:[2007]
Autors add.:IES Guissona. Aula d'Acollida
Localització: Biblioteca Joaquim Montoy (Alcarràs); Biblioteca Joan Maluquer i Viladot (Artesa de Segre); B. Margarida de Montferrat (Balaguer); Biblioteca Municipal Isidor Cònsul (Bellpuig); B. Marquès d'Olivart (Les Borges Blanques); Biblioteca de Guissona; B. Joan Duch (Juneda); B. Pública de Lleida; B. Comarcal Jaume Vila (Mollerussa); B. Generau (Vielha); Biblioteca Joan Maluquer i Viladot (Artesa de Segre); B. Margarida de Montferrat (Balaguer); Biblioteca Municipal Isidor Cònsul (Bellpuig); B. Marquès d'Olivart (Les Borges Blanques); Biblioteca de Guissona; B. Joan Duch (Juneda); B. Pública de Lleida; B. Comarcal Jaume Vila (Mollerussa); B. Generau (Vielha)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Itineraris formatius dels alumnes d'origen immigrant després de l'escolarització obligatòria : estudi de cas : Solsona / autor: Joan Llosada Gistau ; directors: Rafael Merino Pareja, Sílvia Carrasco Pons
Llosada Gistau, Joan


2006
Dirigida per: Merino Pareja, Rafael; Carrasco Pons, Sílvia. Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, Departament de Sociologia, 2006
185 f., relligat ; 30 cm
Treball de recerca. Bibliografia.



Matèries: Població estrangera ; Immigrants ; Estudiants ; Educació intercultural ; Integració social ; Educació
Àmbit:Solsona
Cronologia:[2006]
Autors add.:Merino Pareja, Rafael (Dir.) ; Carrasco i Pons, Sílvia (Dir.)
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Itineraris formatius dels alumnes d'origen immigrant després de l'escolarització obligatòria : estudi de cas : Solsona [Fitxer informàtic] / autor: Joan Llosada Gistau ; directors: Rafael Merino Pareja, Sílvia Carrasco Pons
Llosada Gistau, Joan


2006
Dirigida per: Merino Pareja, Rafael; Carrasco Pons, Sílvia. Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, Departament de Sociologia, 2006
1 disc òptic (CD-ROM) ; 12 cm
Treball de recerca. Bibliografia.



Matèries: Població estrangera ; Immigrants ; Estudiants ; Educació intercultural ; Integració social ; Educació
Àmbit:Solsona
Cronologia:[2006]
Autors add.:Merino Pareja, Rafael (Dir.) ; Carrasco i Pons, Sílvia (Dir.)
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Viure i aprendre en un altre país : l'experiència educativa del CEIP La Monjoia de Sant Bartomeu del Grau (Osona) / Maria Cobos, M. Teresa Feu
Cobos i Jiménez, Maria


En: Jornades de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans a Vic 17 i 18 d'octubre de 2003 ; Institut d'Estudis Catalans. Secció Filològica. Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2004?. p. 129-135



Matèries: Educació intercultural ; Projectes ; Població estrangera ; Centres d'ensenyament
Matèries:CEIP La Monjoia de Sant Bartomeu del Grau
Àmbit:Sant Bartomeu del Grau
Cronologia:[2003]
Autors add.:Feu, M. Teresa
Localització: Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Societat canvia. I a l'escola, què fem? / Maria Cobos, M. Teresa Feu
Cobos i Jiménez, Maria


En: Perspectiva escolar. Barcelona, núm. 282 (febrer 2004), p. 15-23



Matèries: Educació intercultural ; Projectes ; Centres d'ensenyament ; Població estrangera
Matèries:CEIP La Monjoia de Sant Bartomeu del Grau
Àmbit:Sant Bartomeu del Grau
Cronologia:[2004]
Autors add.:Feu, M. Teresa


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Quan l'Islam truca a la porta : per una aproximació cultural als musulmans de Catalunya / Josep Manyer ; introducció de Joan Soler i Amigó
Manyer, Josep


Barcelona : Fundació Serveis de Cultura Popular : Alta Fulla, 1992
127 p. ; 24 cm (Cultura popular, 12) 
Bibliografia.
ISBN 8479000317



Matèries: Islamisme ; Musulmans ; Educació intercultural ; Cultura ; Interculturalitat ; Immigrants ; Població estrangera ; Integració social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[1992]
Autors add.:Soler i Amigó, Joan (Pr.)
Autors add.:Fundació Serveis de Cultura Popular
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Abadia de Montserrat; B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Immigrants estrangers a l'escola : desigualtat social i diversitat cultural en l'educació / Francesc Carbonell i Paris
Carbonell i Paris, Francesc


[Barcelona] : Fundació Serveis de Cultura Popular : Altafulla, 1997
158 p. : gràf. ; 24 cm (Cultura popular, 16) 
Bibliografia.
ISBN 8479000767

Desigualtat social i diversitat cultural en l'educació. Un treball que vol ajudar el lector a entendre millor el complex problema de la immigració i les seves implicacions socials, i orientar la intervenció d'un professorat que, amb la seva feina, pot contribuir a la construcció d'un futur millor per a tothom, sense exclusions.



Matèries: Immigrants ; Població estrangera ; Estudiants ; Educació intercultural ; Integració social ; Interculturalitat ; Estudi sociològic
Àmbit:Catalunya ; Europa
Cronologia:[1997]
Autors add.:Fundació Serveis de Cultura Popular
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Integració sociocultural i comunitat educativa Incorporació : tercer simposi sobre llengua, educació i immigració / Ignasi Vila, Sílvia Aznar (coords.)

Simposi Llengua, Educació i Immigració (3r : 2001 : Girona )


Girona ; Barcelona : Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació : Horsori, 2002
112 p. ; 24 cm (Quaderns per a l'anàlisi, 14) 
ISBN 848584095X

Aquest llibre recull una sèrie de reflexions i propostes entorn del paper que la comunitat educativa té i hauria de tenir en els complexos processos d'integració sociocultural dels alumnes fills de famílies immigrades.



Matèries: Congressos ; Educació intercultural ; Ensenyants ; Mestres ; Professors ; Immigrants ; Integració social ; Població estrangera
Àmbit:Girona ; Catalunya
Cronologia:[2001]
Autors add.:Vila, Ignasi (Dir.) ; Aznar, Sílvia (Dir.)
Autors add.:Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació
Localització: Universitat de Girona; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Incorporació tardana de l'alumnat estranger : segon simposi : llengua, educació i immigració / coordinadores: Sílvia Aznar, M. Rosa Terradellas

Simposi Llengua, Educació i Immigració (2n : 1987 : Girona )


Girona ; Barcelona : Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació : Horsori, 1999
129 p. ; 23 cm (Quaderns per a l'anàlisi, 12) 
ISBN 848584078X

Aquest llibre intenta aborda la problemàtica de la incorporació tardana de l'alumnat estranger des d'una prespectiva àmplia i a partir del plantejament de punts de vista diversos, amb la intenció de contribuir en la constucció d'un marc teòric referit a l'educació intercultural i multilingüe.



Matèries: Congressos ; Educació intercultural ; Llengua catalana ; Immigrants ; Integració social ; Població estrangera ; Escolarització
Àmbit:Girona ; Catalunya
Cronologia:[1998]
Autors add.:Aznar, Sílvia (Dir.) ; Terradellas, M. Rosa (Dir.)
Autors add.:Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació
Localització: Universitat de Girona; Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Primer simposi: llengua, educació i immigració / Sílvia Aznar, M. Sacramento Buesa, M. Rosa Terradellas (coord.)

Simposi Llengua, Educació i Immigració (1r : 1997 : Girona )


Girona : Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació, 1998
159 p. ; 24 cm
ISBN 8495138212

Els objectius que es pretenien amb el Primer simposi: llengua, educació i immigració eren bàsicament: crear un marc on les entitats i els organismes que treballen en aquests aspectes poguessin intercanviar informacions sobre allò que estaven fent, trobar vies per coordinar-se, qüestionar-se sobre la manera d'incidir en el coneixement de la diversitat lingüística i cultural, desvetllar l'interès per aquesta temàtica, facilitar la participació dels col·lectius d'immigrants en la vida social i cultural del nostre país, sensibilitzar la societat sobre la riquesa que comporta la diversitat i millorar la cohesió social entre tots els ciutadans i ciutadanes del nostre país.



Matèries: Congressos ; Educació intercultural ; Llengua catalana ; Immigrants ; Integració social
Àmbit:Girona ; Catalunya
Cronologia:[1997]
Autors add.:Aznar, Sílvia (Dir.) ; Buesa, M. Sacramento (Dir.) ; Terradellas, M. Rosa (Dir.)
Autors add.:Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació
Localització: Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Societats pluriculturals i educació : la interculturalitat com a resposta / Salomó Marquès (ed.), [et al.]



Girona : Servei de Publicacions de la Universitat de Girona : Ajuntament de Girona, 2001
213 p. ; 24 cm (D'humanitats, 12) 
ISBN 8484580636

El seminari Societats pluriculturals i educació: la interculturalitat com a resposta el va organitzar l'Ajuntament de Girona en col·laboració amb la Unviersitat de Girona, dins la programació de l'Aula d'Humanitats 2000-20001. Es va porta a terme del 12 de febrer al 2 d'abril de 2001 al Centre Cultural la Mercè.



Matèries: Congressos ; Educació intercultural ; Interculturalitat
Àmbit:Girona ; Catalunya
Cronologia:[2001]
Autors add.:Marquès i Sureda, Salomó (Ed.)
Localització: Universitat de Girona; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Sueños africanos para una escuela catalana / [dirección de la investigación] Teresa San Román ; [asesores de investigación] Aliou Diao, Alfa Barry, Musa Camara



Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
173 p. : il., taules; 28 cm (Documents
A la part superior de la portada: CEIBA Centre d'Estudis Internacionals de Biologia i Antropologia.
ISBN 8449023505



Matèries: Immigració ; Educació ; Població estrangera ; Estudi antropològic ; Interculturalitat ; Educació intercultural
Àmbit:Catalunya ; Africa
Cronologia:[2004]
Autors add.:San Román Espinosa, Teresa (Dir.) ; Diao, Aliou ; Barry, Alfa ; Cámara, Musa
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 36
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Els Jocs i la interculturalitat / [responsables de l'edició: Carles Barrull Perna, Elena Espuny Arasa]

Jornada Els Jocs en la Història (4a : 2011 : Berga )


[Móra la Nova] : Institut Ramon Muntaner, 2012
190 p. : il., gràf. ; 23 cm (Els Jocs en la història, 5) 
Recull de les ponències, comunicacions i pòsters presentats a la quarta jornada del programa "Els Jocs en la Història 2008-2012", celebrada el 9 de maig de 2011 a Berga. Referències bibliogràfiques.
ISBN 9788469534342

Conté:
- 136447  Molins. Cris. El joc com element inclusiu als patis escolars de Catalunya.
- 136448  Camino Vallhonrat. Xavi. El joc i l'esport com a oportunitats a l'espai.
- 136449  Hernández i Villasol. Raül. Activitats ludicoesportives juvenils en els espais.
- 136450  González. Alfons. El fet casteller i la integració de nouvinguts a Catalunya.
- 136451  Payà Rico. Andrés. El joc tradicional a la història de l'educació social contemporàni : un passeig pel patrimoni lúdic espanyol als darrers segles.
- 136452  Bantulà i Joanot. Jaume. Aproximació a la cultura lúdica des d'una perspectiva transcultural.
- 136453  Giménez. Miqui. De fora vingueren... Dues experiències de joc tradicional.
- 136454   Jocs d'abans, jocs d'ara.
- 136455  Pubill i Soler. Biel. El joc com a salconduit. Potencialitats del joc com a recurs per a la inclusió del nouvingut.
- 136456  Marín i Salamero. Maite. El joc com element inclusiu als patis escolars de Catalunya.
- 136457  Rodríguez. Lourdes. Arreu del món. També hi juguem? Projecte d'educació física realitzat a la ZER Ports-Algars.
- 136458  Rodríguez. Lourdes. Compartim jocs, els d'aquí i els d'allà. Projecte de joc tradicional a la ZER Ports-Algars.
- 136459  Galizia Amoraga. Maria. La xerranca i la interculturalitat.



Matèries: Actes de congressos ; Jocs ; Jocs infantils ; Jocs populars ; Educació en el lleure ; Educació intercultural ; Interculturalitat ; Tradicions populars
Àmbit:Berga ; Catalunya
Cronologia:[2011]
Autors add.:Barrull i Perna, Carles (Ed.) ; Espuny Arasa, Elena (Dir.)
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Institut Ramon Muntaner; Universitat de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Escolarització dels fills i filles de famílies marroquines a l'Hospitalet / Jordi Pàmies
Pàmies, Jordi


En: Quaderns d'estudi : Centre d'Estudis de l'Hospitalet. l'Hospitalet, núm. 20 (febrer 2008), p. 65-95
Monogràfic sobre "Aportacions al voltant de la immigració estrangera a l'Hospitalet". Notes. Bibliografia.


Matèries: Immigrants ; Infància ; Població estrangera ; Llengua catalana ; Educació ; Minories socials ; Escolarització ; Política educativa ; Alfabetització ; Educació intercultural
Matèries: Marroquins
Àmbit:Hospitalet de Llobregat, l'
Cronologia:[2008]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/QuadernsCELH/article/view/218838/316659
Localització: UAB: Sibhil·la; B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; UAB: Sibhil·la; Universitat Autònoma de Barcelona; Centre d'Estudis de l'Hospitalet de Llobregat; Institut Ramon Muntaner; Biblioteca Central Tecla Sala (l'Hospitalet de Llobregat); B. Josep Janés (l'Hospitalet de Llobregat)


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Educació multicultural a la realitat catalana: un debat ajornat / Sílvia Carrasco Pons
Carrasco i Pons, Sílvia


En: Revista d'Etnologia de Catalunya. [Barcelona], núm. 24 (2004) , p. 64-73 : il.
Notes. Bibliografia. Resum en català i anglès.


Matèries: Població estrangera ; Immigrants ; Integració social ; Moviments migratoris ; Estudi antropològic ; Interculturalitat ; Educació intercultural ; Sistema educatiu ; Política educativa ; Marginació social
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2004]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/RevistaEtnologia/article/view/49399/57323
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Interculturalitat, aquesta dama encadenada que ens està esperant. Trampes i oportunitats del discurs intercultural a l'escola catalana / Jordi Pascual i Saüc
Pascual i Saüc, Jordi


En: Revista d'Etnologia de Catalunya. [Barcelona], núm. 15 (1999) , p. 72-81 : il. (Dossier. L'alternativa a la globalització és la convivència
Notes. Bibliografia. Resum en català i anglès.


Matèries: Estudi antropològic ; Població estrangera ; Immigrants ; Interculturalitat ; Educació intercultural ; Vida social ; Vida cultural
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1999
Accés: http://www.raco.cat/index.php/RevistaEtnologia/article/view/48777/57161
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Immigració com a lloc de memòria nacional / Salvador Cardús i Ros
Cardús i Ros, Salvador


En: Ausa. Vic. vol. 23, núm. 159 (2007) , p. 7-13 : il.
Monogràfic: "La immigració a Osona". Notes. Resum en català i anglès.

L'article parteix d'una paradoxa: tot i que la immigració ha estat la condició necessària per a la consolidació de la personalitat i força de Catalunya com a país, hom tendeix a invisibilitzar-la i, fins i tot, a perebre-la com una amenaça per a la identitat nacional. La solució d'aquesta paradoxa passa, segons l'autor, per capgirar la situació i convertir la immigració en un lloc de memòria col·lectiu, considerant-la una cosa pròpia i, en definitiva, un origen.


Matèries: Identitat nacional ; Catalanisme ; Nacionalisme ; Immigració ; Política migratòria ; Moviments migratoris ; Interculturalitat ; Educació intercultural ; Població estrangera
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2007]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Ausa/article/view/85144/110141
Localització: Biblioteca Episcopal de Vic; B. Joan Triadú (Vic); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; B. Municipal de Manlleu BBVA; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Torelló (Torelló); B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Girona; B. Caterina Figueras (Tona); B. Bac de Roda (Roda de Ter); B. Antoni Pladevall i Font (Taradell); B. Marquès de Remisa (Sant Hipòlit de Voltregà)


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Identificació de components inclusius en alguns centres escolars d'educació infantil i primària de la comarca d'Osona [Fitxer informàtic] / Gemma Riera i Romero
Riera i Romero, Gemma


Universitat de Vic. Facultat d'Educació, 2003
1 fitxer electrònic
Treball de recerca.

El present treball -concebut com un estudi pilot per poder fer més endavant una recerca amb més envergadura- es centra en una anàlisi comparativa de pràctiques educatives en cinc centres docents de la comarca d'Osona que imparteixen les etapes de l'educació infantil i primària, amb relació a pràctiques educatives que es desenvolupen en entorns educatius inclusius. En el treball es presenten els objectius de la recerca i el marc teòric i conceptual que la fonamenta (capítol 1) amb relació als principals temes i expressions objectes de l'estudi: comprensivitat, inclusió escolar i pràctiques inclusives.


Matèries: Educació intercultural ; Centres d'ensenyament ; Ensenyament primari
Àmbit:Osona
Cronologia:[2003]
Accés: http://hdl.handle.net/2072/2244
Localització: Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 36
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Integración lingüística y cultural de los inmigrantes en España. Los marroquíes en Barcelona [Fitxer informàtic] / Oumaya Sagaama ; director: Antonio Torres Torres
Sagaama, Oumaya


Barcelona : Universitat de Barcelona, [2010]
Dirigida per: Torres Torres, Antonio. Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, 2010
Un fitxer electrònic
Programa de doctorat de "Variedades del español en ámbitos profesionales y en ELE". Bibliografia.


Matèries: Normalització lingüística ; Llengua espanyola ; Integració social ; Cultura ; Immigrants ; Interculturalitat ; Educació intercultural ; Vida cultural ; Immigració ; Tesis doctorals
Matèries: Marroquins
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2010]
Autors add.:Torres Torres, Antonio (Dir.)
Accés: http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0527110-133411/
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 2
anar a la pàgina        

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3