português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
220956 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Anàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntana [Fitxer informàtic] / Lorena Avilés Peralta, Maria del Carme García López
Avilés Peralta, Lorena


2013
Universitat de Vic, 2013
1 recurs electrònic
Projecte final de grau.

L'objectiu d'aquest estudi, de caire interpretatiu - qualitatiu, consisteix en l'anàlisi de l'Atenció a la Diversitat a les tres escoles rurals de la ZER Tramuntana. Una recerca que pretén descriure, analitzar i interpretar els principals aspectes d'inclusió de l'alumnat en el grup - classe, la resposta educativa que donen els docents a la diversitat en les aules i els documents normatius que recullen aquests dos aspectes. Professors, alumnes i grup - classe són els actors que nosaltres hem estudiat detalladament, a partir d'entrevistes, tests sociomètrics i l'anàlisi dels documents vigents de les tres escoles de referència d'aquesta ZER que tenen present l'Atenció a la Diversitat. A partir de l'estudi dels tres casos reals, l'escola Puig Segalar de Viladamat, l'escola de Ventalló i l'escola Els Valentins de Vilamacolum, ens centrem en la perspectiva curricular i model inclusiu, per poder donar resposta a la nostra hipòtesi plantejada inicialment: El model d'escola rural afavoreix les estratègies d'Atenció a la Diversitat.


Matèries: Escoles rurals ; Educació ; Educació intercultural
Matèries:ZER Tramuntana
Àmbit:Viladamat ; Ventalló ; Vilamacolum
Cronologia:[2013]
Autors add.:García López, Maria del Carme
Accés: http://hdl.handle.net/10854/2506
Localització: Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3