português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
DOS PUNTS []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 4   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Tutoria a la universitat : una proposta de Pla d'acció tutorial / Maria Pallisera Díaz, [et al.]



Girona : Universitat de Girona, 2009
106 p. : taules, graf. ; 30 cm (Dos punts, 5) 
ISBN 9788484582892

En el nou escenari universitari les tutories universitàries estan adquirint un nou protagonisme com component inherent a les formes de docència que promouen l'aprenentatge autònom dels estudiants. A la vegada, les tutories es poden constituir en una estratègia d'ensenyament per desenvolupar determinades competències generals. Des d'aquesta perspectiva, i a partir de l'experiència desenvolupada als Estudis d'Educació Social de la Universitat de Girona, es presenta el material desenvolupat pel grup de professors i professores que han estat participant durant els darrers anys al Pla d'Acció Tutorial amb els estudiants de primer curs. S'aporta informació sobre les possibilitats de l'acció tutorial a la universitat, un possible model organitzatiu de Pla d'Acció Tutorial i una proposta de material a utilitzar per estudiants i professorat adaptable a diferents contextos universitaris.



Matèries: Universitats ; Ensenyament superior ; Orientació educativa
Àmbit:Girona
Cronologia:[2009]
Autors add.:Pallisera Díaz, Maria
Autors add.:Universitat de Girona
Localització: Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Programa de mentoria de la Facultat de Ciències Universitat de Girona / Jordi Colomer, [et al.]



Girona : Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, DL 2012
32 p. : il., taules, formularis ; 30 cm (Dos punts, 7) 
ISBN 9788484584063

El Pla de Mentoria (PM) és un complement del Pla d'acollida (PA) i del Pla d'acció tutorial (PAT). Es basa en l'orientació i ajuda que rep un estudiant de nou ingrés -estudiant mentorat (em)- per part d'un alumne de cursos superiors -estudiant mentor (EM)- amb l'objectiu d'afavorir la seva integració acadèmica i social i contribuir a l'èxit dels seus estudis universitaris.



Matèries: Universitats ; Ensenyament superior ; Ciències naturals ; Orientació educativa ; Professors ; Estudiants
Matèries:Universitat de Girona. Facultat de Ciències
Àmbit:Girona
Cronologia:2012
Autors add.:Colomer, Jordi
Autors add.:Universitat de Girona. Facultat de Ciències
Localització: Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Programa de tutoria de la Facultat de Ciències Universitat de Girona / Jordi Colomer, [et al.]



Girona : Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, DL 2012
43 p. : il., taules ; 30 cm (Dos punts, 6) 
ISBN 9788484584025

El PAT de la FC és un ajut per als estudiants, en el qual els tutors, i en ocasions alguns estudiants (Pla de Mentoria), donen suport als estudiants per tal de facilitar-los l'adaptació a la nova organització i a les normes i valors de la institució, la millora dels processos d'aprenentatge, l'orientació i la transició de l'etapa universitària a la postuniversitària.



Matèries: Universitats ; Ensenyament superior ; Ciències naturals ; Orientació educativa ; Professors ; Estudiants
Matèries:Universitat de Girona. Facultat de Ciències
Àmbit:Girona
Cronologia:2012
Autors add.:Colomer, Jordi
Autors add.:Universitat de Girona. Facultat de Ciències
Localització: Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Experiències docents d'adaptació a l'EEES a l'Escola Politècnica Superior de la UdG / Isabel Villaescusa Gil (coordinadora), Gerard Arbat Pujolràs, [et al.]



Girona : Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach : Escola Politècnica de la Universitat de Girona, 2008
166 p. : il. ,gràf. ; 30 cm (Dos punts, 4) 

El llibre Experiències docents d'adaptació a l'EEES a l'Escola Politècnica Superior de la UdG és el recull de les experiències presentades per professors i professores de la universitat en les diferents jornades que varen tenir lloc del 2006 al 2008. Aquestes trobades van ser un espai on es van presentar i compartir moltes de les innovacions i canvis metodològics. implementats per adaptar-se a l'Espai Europeu d'Educació Superior.



Matèries: Universitats ; Ensenyament superior ; Professors ; Política educativa ; Unió Europea
Matèries:Universitat de Girona ; Espai Europeu d'Educació Superior : EEES
Àmbit:Girona ; Catalunya ; Europa
Cronologia:2006 - 2008
Autors add.:Villaescusa Gil, Isabel (Dir.) ; Arbat Pujolràs, Gerard
Autors add.:Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior ; Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach
Localització: Universitat de Girona; Biblioteca de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3