português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
154886 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 1   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Imagining a city / Jaume Subirana. Lecturer at the Open University of Catalonia and writer



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 53-55 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 15) i castellà (p. 91).

Vivim el triomf d'una ciutat sense sobrenom clar ni imatge unívoca però esdevinguda destí turístic internacional. Busquem una altra marca, doncs. Però, de veritat creiem que dient que Barcelona és Gaudí o el Barça o el Mediterrani o una festa del talent afegirem valor al que el seu simple nom ja evoca?


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Turisme
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Autors add.:Subirana i Ortín, Jaume
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3