português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
UNICA []
References found:
Showing:
1 .. 11   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 11
select
print
Text complet
Bookmark and Share
L'Espectre del tripartit : comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006 [Fitxer informàtic] / Jordi Pericot i Canaleta, Arantxa Capdevila Gómez (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
1 recurs electrònic (223 p.) (Unica. Estudis, 3) 
Bibliografia.
ISBN 9788492707324

La campanya electoral de les eleccions autonòmiques del 2006 es va desenvolupar en una situació marcada per dos fets fonamentals. Per una banda, la incertesa dels resultats i, molt especialment, la configuració del futur govern (a causa de la previsible necessitat de configurar una coalició). D'altra banda, tot i que tots els partits van tenir present l'anterior govern tripartit, no van fer explícita la seva presència en la campanya electoral. Per tant, el tripartit es converteix en una mena d'ombra que plana sobre la comunicació de totes les forces polítiques, sense arribar a prendre prou entitat. Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat.


Matèries: Eleccions autonòmiques 2006 ; Comportament electoral ; Opinió pública ; Sociologia política ; Propaganda política ; Govern Maragall-Tripartit ; Mitjans de comunicació ; Partits polítics ; Polítics ; Campanyes electorals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2006
Autors add.:Pericot i Canaleta, Jordi (Ed.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Ed.)
Accés: http://www.edu-library.com/ca/show?id=313 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 11
select
print

Bookmark and Share
L'Espectre del tripartit : comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006 / Jordi Pericot i Canaleta, Arantxa Capdevila Gómez (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
223 p. : taules ; 24 cm (Unica. Estudis, 3) 
Bibliografia.
ISBN 9788492707041

La campanya electoral de les eleccions autonòmiques del 2006 es va desenvolupar en una situació marcada per dos fets fonamentals. Per una banda, la incertesa dels resultats i, molt especialment, la configuració del futur govern (a causa de la previsible necessitat de configurar una coalició). D'altra banda, tot i que tots els partits van tenir present l'anterior govern tripartit, no van fer explícita la seva presència en la campanya electoral. Per tant, el tripartit es converteix en una mena d'ombra que plana sobre la comunicació de totes les forces polítiques, sense arribar a prendre prou entitat. Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat.



Matèries: Eleccions autonòmiques 2006 ; Comportament electoral ; Opinió pública ; Sociologia política ; Propaganda política ; Govern Maragall-Tripartit ; Mitjans de comunicació ; Partits polítics ; Polítics ; Campanyes electorals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2006
Autors add.:Pericot i Canaleta, Jordi (Ed.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Ed.)
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 11
select
print

Bookmark and Share
La Campanya fragmentada : comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2010 / Arantxa Capdevila, Carles Pont (eds.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2012
333 p. : gràf. ; 24 cm (Unica. Estudis, 6) 
Bibliografia.
ISBN 9788499841670



Matèries: Eleccions autonòmiques 2010 ; Comportament electoral ; Sociologia política ; Propaganda política ; Mitjans de comunicació ; Partits polítics ; Campanyes electorals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2010
Autors add.:Capdevila i Gómez, Arantxa (Ed.) ; Pont i Sorribes, Carles (Ed.)
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 11
select
print
Text complet
Bookmark and Share
De Pujol a Maragall: comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2003 [Fitxer informàtic] / Josep Gifreu (Dir.), Arantxa Capdevila Gómez (Dir.), Francesc Pallarés (Dir.)



Girona : Documenta Universitaria, 2008
1 recurs electrònic (254 p.) (Unica. Estudis, 1) 
ISBN 9788499840529

La campanya electoral al Parlament de Catalunya del 16 de novembre de 2003 va plantejar dues qüestions fonamentals: quina nova majoria governaria la Generalitat i qui seria el nou President després de Jordi Pujol. Amb majoria absoluta del PP a Espanya, la campanya fou considerada d'alta intensitat. Les negociacions posteriors donaren pas al primer govern "tripartit", presidit per Pasqual Maragall. Aquest estudi aborda l'anàlisi rigurosa de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el tercer estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995 i de 1999. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, L. Lòpez , M.Obradors, C. Pont, J. Pericot, A. Capdevila, I. Pintor, J. Gifreu, J.M. Corbella, L. Gómez. L. Aubia, A. Aira, A. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz Collantes, E. Pujadas, O. Pérez) examinen els aspectes més rellevants de la campanya dels partits, dels mitjans de comunicació i de les repercussions en l'electorat.


Matèries: Eleccions autonòmiques 2003 ; Comportament electoral ; Vida política ; Govern Pujol-CiU ; Govern Maragall-Tripartit
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2003
Autors add.:Gifreu, Josep (Dir.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Dir.) ; Pallarés i Porta, Francesc (Dir.)
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Accés: http://www.edu-library.com/ca/show?id=407 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 11
select
print

Bookmark and Share
De Pujol a Maragall: comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2003 / Josep Gifreu (Dir.), Arantxa Capdevila Gómez (Dir.), Francesc Pallarés (Dir.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2007
254 p. : il. ; 23 cm (Unica. Estudis, 1) 
ISBN 9788496742307

La campanya electoral al Parlament de Catalunya del 16 de novembre de 2003 va plantejar dues qüestions fonamentals: quina nova majoria governaria la Generalitat i qui seria el nou President després de Jordi Pujol. Amb majoria absoluta del PP a Espanya, la campanya fou considerada d'alta intensitat. Les negociacions posteriors donaren pas al primer govern "tripartit", presidit per Pasqual Maragall. Aquest estudi aborda l'anàlisi rigurosa de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el tercer estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995 i de 1999. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, L. Lòpez , M.Obradors, C. Pont, J. Pericot, A. Capdevila, I. Pintor, J. Gifreu, J.M. Corbella, L. Gómez. L. Aubia, A. Aira, A. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz Collantes, E. Pujadas, O. Pérez) examinen els aspectes més rellevants de la campanya dels partits, dels mitjans de comunicació i de les repercussions en l'electorat.



Matèries: Eleccions autonòmiques 2003 ; Comportament electoral ; Vida política ; Govern Pujol-CiU ; Govern Maragall-Tripartit
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2003
Autors add.:Gifreu, Josep (Dir.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Dir.) ; Pallarés i Porta, Francesc (Dir.)
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 11
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Producció cinematogràfica de Catalunya : trets i dimensions [Fitxer informàtic] / Carles José i Solsona
José i Solsona, Carles


Girona : Documenta Universitaria, 2010
1 recurs electrònic (173 p.) (UNICA. Estudis, 5) 
ISBN 9788499840857

En el treball que publiquem, amb el suport de l'Institut Català de les Indústries Culturals, el lector hi pot trobar informació dels films produïts anualment, per empreses catalanes i en coproducció amb la resta de l'Estat espanyol i altres països, en total i per gèneres, però també les dades de públic i recaptació que han aconseguit a Catalunya i fora de Catalunya, així com el seu pes dins la indústria espanyola, en funció de la forma de cooperació entre productores catalanes i de fora. El nombre de còpies de les pel·lícules, espectadors dins i fora, nombre de sessions realitzades, mitjana d'espectadors per cada còpia i sessió, els resultats de les versions en català i en castellà, si és el cas, o els costos mitjans i les inversions de les produccions configuren una bona part de l'anàlisi personal que Carles José ha fet del cinema de Catalunya. A més a més, tot això ho contextualitza amb una informació pertinent sobre les dimensions econòmiques d'aquesta indústria per ella mateixa i en relació amb la del conjunt de l'Estat espanyol, i amb els ajuts percebuts de les administracions catalana i espanyola, així com de les televisions.


Matèries: Cinema ; Indústria cinematogràfica ; Empreses ; Dades estadístiques
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2010]
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Accés: http://www.edu-library.com/ca/showswf?id=433 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 11
select
print

Bookmark and Share
Producció cinematogràfica de Catalunya : trets i dimensions / Carles José i Solsona
José i Solsona, Carles


Girona : Documenta Universitaria, 2010
173 p. : taules ; 24 cm (UNICA. Estudis, 5) 
Disponible també en versió electrònica.
ISBN 9788499840857

En el treball que publiquem, amb el suport de l'Institut Català de les Indústries Culturals, el lector hi pot trobar informació dels films produïts anualment, per empreses catalanes i en coproducció amb la resta de l'Estat espanyol i altres països, en total i per gèneres, però també les dades de públic i recaptació que han aconseguit a Catalunya i fora de Catalunya, així com el seu pes dins la indústria espanyola, en funció de la forma de cooperació entre productores catalanes i de fora. El nombre de còpies de les pel·lícules, espectadors dins i fora, nombre de sessions realitzades, mitjana d'espectadors per cada còpia i sessió, els resultats de les versions en català i en castellà, si és el cas, o els costos mitjans i les inversions de les produccions configuren una bona part de l'anàlisi personal que Carles José ha fet del cinema de Catalunya. A més a més, tot això ho contextualitza amb una informació pertinent sobre les dimensions econòmiques d'aquesta indústria per ella mateixa i en relació amb la del conjunt de l'Estat espanyol, i amb els ajuts percebuts de les administracions catalana i espanyola, així com de les televisions.



Matèries: Cinema ; Indústria cinematogràfica ; Empreses ; Dades estadístiques
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2010]
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 11
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Producció audiovisual a Catalunya, 2008 - 2009 [Fitxer informàtic] / Josep Gifreu, Joan M. Corbella (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2010
1 recurs electrònic (365 p.) (UNICA. Estudis, 4) 
ISBN 9788499840932

El bienni 2008-2009 que prenem com a objecte d'aquest informe de l'Observatori de la Producció Audiovisual (OPA), passarà probablement a la història del sector audiovisual com un període de transició. Una transició entre el creixement i la recessió, entre l'estabilitat i la incertesa, entre les seguretats del model de negoci tradicional i els nous reptes de l'era digital. A causa dels múltiples desafiaments, provinents per una banda del canvi de paradigma en els processos de creació, de producció i de distribució de les indústries culturals, i per l'altra de l'impacte universal de la crisi econòmica, la producció audiovisual catalana i els sectors relacionats han experimentat amb diferent intensitat els efectes de la nova situació. El primer informe de l'OPA, dedicat a la producció audiovisual a Catalunya en el període 2005-2007, constatava encara una progressió creixent en gairebé tots els sectors. Aquest segon informe de l'Observatori sobre els anys 2008-2009 registra línies de continuïtat, però també d'estancament, amb perspectives més aviat problemàtiques. Aquest informe té la pretensió de posar a disposició de tots els agents implicats o interessats en les diferents línies de producció i de comercialització de l'audiovisual de Catalunya, així com dels analistes i estudiosos de les dinàmiques del sector, un conjunt d'aproximacions descriptives sobre el desplegament dels principals subsectors durant els anys 2008-2009, a més d' una selecció de valoracions fetes a l'OPA per directius i professionals significats del l'audiovisual català per mitjà d'entrevistes realitzades per diversos col·laboradors: Mònica Terribas, Antoni Esteve, Emili Prado, Marc Melillas, Joan Vila i Frederic Cano des de la televisió; Lluís Miñarro i Jaime Rosales des de la perspectiva del cinema; Xavier Berenguer, Antoni d'Ocon i Daniel Martínez sobre la ficció d'animació, i des de la responsabilitat de les polítiques audiovisuals en el període, Joan Manuel Tresserras i Carles Mundó.


Matèries: Documents audiovisuals ; Indústria de la comunicació ; Indústria audiovisual
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2008 - 2009
Autors add.:Corbella Cordomí, Joan Maria (Ed.) ; Gifreu, Josep (Dir.)
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Accés: http://www.edu-library.com/ca/showswf?id=432 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 11
select
print

Bookmark and Share
La Producció audiovisual a Catalunya, 2008 - 2009 / Josep Gifreu, Joan M. Corbella (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2010
365 p. : gràf. ; 24 cm (UNICA. Estudis, 4) 
ISBN 9788499840932

El bienni 2008-2009 que prenem com a objecte d'aquest informe de l'Observatori de la Producció Audiovisual (OPA), passarà probablement a la història del sector audiovisual com un període de transició. Una transició entre el creixement i la recessió, entre l'estabilitat i la incertesa, entre les seguretats del model de negoci tradicional i els nous reptes de l'era digital. A causa dels múltiples desafiaments, provinents per una banda del canvi de paradigma en els processos de creació, de producció i de distribució de les indústries culturals, i per l'altra de l'impacte universal de la crisi econòmica, la producció audiovisual catalana i els sectors relacionats han experimentat amb diferent intensitat els efectes de la nova situació. El primer informe de l'OPA, dedicat a la producció audiovisual a Catalunya en el període 2005-2007, constatava encara una progressió creixent en gairebé tots els sectors. Aquest segon informe de l'Observatori sobre els anys 2008-2009 registra línies de continuïtat, però també d'estancament, amb perspectives més aviat problemàtiques. Aquest informe té la pretensió de posar a disposició de tots els agents implicats o interessats en les diferents línies de producció i de comercialització de l'audiovisual de Catalunya, així com dels analistes i estudiosos de les dinàmiques del sector, un conjunt d'aproximacions descriptives sobre el desplegament dels principals subsectors durant els anys 2008-2009, a més d' una selecció de valoracions fetes a l'OPA per directius i professionals significats del l'audiovisual català per mitjà d'entrevistes realitzades per diversos col·laboradors: Mònica Terribas, Antoni Esteve, Emili Prado, Marc Melillas, Joan Vila i Frederic Cano des de la televisió; Lluís Miñarro i Jaime Rosales des de la perspectiva del cinema; Xavier Berenguer, Antoni d'Ocon i Daniel Martínez sobre la ficció d'animació, i des de la responsabilitat de les polítiques audiovisuals en el període, Joan Manuel Tresserras i Carles Mundó.



Matèries: Documents audiovisuals ; Indústria de la comunicació ; Indústria audiovisual
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2008 - 2009
Autors add.:Corbella Cordomí, Joan Maria (Ed.) ; Gifreu, Josep (Dir.)
Autors add.:Universitat Pompeu Fabra. Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 11
select
print
Text complet
Bookmark and Share
La Producció audiovisual a Catalunya, 2005 - 2007 [Fitxer informàtic] / Josep Gifreu, Joan M. Corbella (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
1 recurs electrònic (407 p.) (UNICA. Estudis, 2) 
ISBN 9788499840499

La cultura audiovisual impregna totes les manifestacions de la vida corrent de la gent, dels grups, de les entitats i dels pobles d'aquest segle XXI. Catalunya ha d'afrontar la irrupció de la cultura audiovisual actual, marcada per la digitalització i l'accés al ciberespai posicionat com un sector cultural cada vegada més potent i assolint bones perspectives de creixement. Davant la complexitat que caracteritza aquest sector d'activitat l'Observatori de la Producció Audiovisual (OPA), una iniciativa del grup de recerca UNICA de la Universitat Pompeu Fabra, ha elaborat aquest primer informe. L'estudi ofereix un balanç analític de la producció i circulació de l'audiovisual d'origen català del període 2005-2007, avaluant quantitativament i qualitativa la informació disponible en les diverses fonts de seguiment dels segments d'aquesta indústria. El llibre aplega capítols específics sobre les diverses perspectives de l'activitat audiovisual (de la producció cinematogràfica, televisiva i de videojocs fins a la comercialització del cinema i l'audiència de televisió), i inclou textos en què diversos analistes i professionals (J.M. Corbella, X. Cubeles, R. Besalú, F. Guerrero, F. Ciaurriz, O. Pérez, J. Rom, M. Altarriba, A. Nater, C. Martorell, C.J. Solsona, M. Oliva, C. Losilla, S. Ramentol, F. Benavente, G. Salvadó, J. Goytisolo, Ll. Arcarazo, J. Bas, Ll. M. Güell, S. Reitg, J. Roures, F. Escribano) exposen els seus punts de vista, per mitjà d'articles o d'entrevistes, per a fonamentar un balanç crític de l'estat i les perspectives de la creació, dels processos i dels canvis de l'audiovisual a Catalunya.


Matèries: Cinema ; Indústria audiovisual ; Indústria cinematogràfica ; Documents audiovisuals ; Indústria de la comunicació
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2005 - 2007
Autors add.:Corbella Cordomí, Joan Maria (Ed.) ; Gifreu, Josep (Dir.)
Accés: http://www.edu-library.com/ca/show?id=410 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Barcelona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 11
select
print

Bookmark and Share
La Producció audiovisual a Catalunya, 2005 - 2007 / Josep Gifreu, Joan M. Corbella (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
410 p. : il. col. ; 24 cm (UNICA. Estudis, 2) 
Ed. bajo demanda.
ISBN 978-84-96742-74-1

La cultura audiovisual impregna totes les manifestacions de la vida corrent de la gent, dels grups, de les entitats i dels pobles d'aquest segle XXI. Catalunya ha d'afrontar la irrupció de la cultura audiovisual actual, marcada per la digitalització i l'accés al ciberespai posicionat com un sector cultural cada vegada més potent i assolint bones perspectives de creixement. Davant la complexitat que caracteritza aquest sector d'activitat l'Observatori de la Producció Audiovisual (OPA), una iniciativa del grup de recerca UNICA de la Universitat Pompeu Fabra, ha elaborat aquest primer informe. L'estudi ofereix un balanç analític de la producció i circulació de l'audiovisual d'origen català del període 2005-2007, avaluant quantitativament i qualitativa la informació disponible en les diverses fonts de seguiment dels segments d'aquesta indústria. El llibre aplega capítols específics sobre les diverses perspectives de l'activitat audiovisual (de la producció cinematogràfica, televisiva i de videojocs fins a la comercialització del cinema i l'audiència de televisió), i inclou textos en què diversos analistes i professionals (J.M. Corbella, X. Cubeles, R. Besalú, F. Guerrero, F. Ciaurriz, O. Pérez, J. Rom, M. Altarriba, A. Nater, C. Martorell, C.J. Solsona, M. Oliva, C. Losilla, S. Ramentol, F. Benavente, G. Salvadó, J. Goytisolo, Ll. Arcarazo, J. Bas, Ll. M. Güell, S. Reitg, J. Roures, F. Escribano) exposen els seus punts de vista, per mitjà d'articles o d'entrevistes, per a fonamentar un balanç crític de l'estat i les perspectives de la creació, dels processos i dels canvis de l'audiovisual a Catalunya.



Matèries: Cinema ; Documents audiovisuals ; Indústria audiovisual ; Indústria de la comunicació
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2005 - 2007
Autors add.:Corbella Cordomí, Joan Maria (Ed.) ; Gifreu, Josep (Dir.)
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3