português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
SALES DE TEATRE []
Referències trobades:
539   [Refinar la cerca]
Mostrant:
1 .. 20   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 27
anar a la pàgina                         


1 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
En el record, en la memòria... el CAPSA i Anna Lizaran / per Enric Ciurans
Ciurans i Peralta, Enric


En: Serra d'Or. Barcelona, núm. 718 (octubre 2019), p. 56-61 : il. (Espectacles. Teatre) 



Matèries: Teatre ; Actrius ; Sales de teatre ; Obres de teatre ; Franquisme ; Tardofranquisme ; Vida cultural
Matèries: Lizaran i Merlos, Anna (1944-2013)
Matèries:CAPSA
Àmbit:Barcelona ; Catalunya
Cronologia:1969 - 1976
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de Sabadell


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Barcelona : anatomia històrica de la ciutat / Enric H. March
March, Enric H.


Barcelona : Viena, 2018
275 p. : il. ; 24 cm (Calidoscopi, 7) 
ISBN 9788494906640

La història d'una ciutat no la fan les avingudes i els grans monuments. O almenys, no només. Principalment, la història d'aquesta ciutat es teixeix a partir de les botigues, els mercats i els centres comercials, els transports i les cantines, els banys públics i els urinaris, les esglésies i les processons, les cases dels grans senyors i les barraques, els prostíbuls, els llocs d'esbarjo i els teatres... (Editorial).



Matèries: Botigues i comerços ; Mercats municipals ; Transports i comunicacions ; Bars i cafès ; Banys públics ; Esglésies ; Tradicions populars ; Edificis ; Sales de teatre ; Lleure
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[0000 - 2018]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Arxiu Nacional de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Museu d'Història de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Costura metálica : RCR Arquitectes, Rafael Randa, Carme Pigem, Ramón Vilalta Arquitectes : espacio público teatro "La Lira" en Ripoll, Girona



En: Summa +, N. 141 (Febr. 2015), p. 76-83 : il.
Fotografies, plantes, seccions, alçats, detalls.



Matèries: Projectes d'arquitectura ; Sales de teatre ; Arquitectes
Matèries:Teatre la Lira de Ripoll ; RCR Aranda Pigem Vilalta Arquitectes
Àmbit:Ripoll
Cronologia:[2015]


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Lira 1872-1988 / [Antoni Pujals i Ramon Llimós]
Pujals i Dot, Antoni


[198?]
27,17 p. : il. ; 30 cm
Text mecanoscrit.



Matèries: Sales de teatre ; Associacions recreatives ; Teatre ; Funcions teatrals
Matèries:Teatre La Lira de Ripoll
Àmbit:Ripoll
Cronologia:1872 - 1988
Autors add.:Llimós, Ramon
Localització: B. Lambert Mata (Ripoll)


Enllaç permanent a aquest registre



5 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Representacions operístiques a Barcelona [Fitxer informàtic] / Jaume Radigales i Babí; [dirigida per Roger Alier i Aixalà]
Radigales i Babí, Jaume


[Barcelona] : Universitat de Barcelona, 2019
Dirigida per: Alier i Aixalà, Roger. Universitat de Barcelona. Departament d'Història de l'Art, 1998
1 recurs electrònic (738 p.)
Bibliografia. Notes.

Des de la desamortització de convents a partir de 1835, la ciutat de Barcelona va viure una ingent eclosió teatral a partir dels edificis religiosos convertits en locals per a espectacles. Això va fer perdre els privilegis de l'antic Teatre de la Santa Cruz, denominat a partir de llavors com Teatre Principal, per a fer front a la rivalitat sostinguda amb altres teatres, com el Liceu o el Nou. La tesi demostra, a més, que l'evolució del gust del públic bardelonès comença a derivar cap a les noves ones imposades pel romanticisme italià (Verdi) i francès. Així mateix es compara el gust del públic amb la premsa, particularment la premsa, no sempre d'acord amb la modernitat estètica. El treball reconstrueix el dia a dia de vida operística a la Barcelona de la meitat del segle XIX, amb una incipient vida de concerts condicionada igualment per l'òpera. Així mateix, es desmenteixen les teories sobre les rivalitats entre públics de diferents teatres.


Matèries: Desamortització ; Edificis ; Sales de teatre ; Tesis doctorals ; Teatre ; Opera ; Romanticisme ; Vida cultural
Matèries:Teatre de la Santa Creu de Barcelona ; Teatre Principal de Barcelona ; Teatre Nou de Barcelona ; Teatre del Liceu de Barcelona
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1837 - 1852
Autors add.:Alier i Aixalà, Roger (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10803/666068
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



6 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Atemptat anarquista del Liceu / Rosa Barba i Capsir
Barba i Capsir, Rosa


En: Terme : Revista d'Història. Terrassa, núm. 32 (novembre 2017), p. 241-248 : il. (Cròniques


Matèries: Atemptats ; Terrorisme ; Anarquisme ; Crònica ; Sales de teatre ; Famílies ; Assassinats
Matèries: Cardellach, família ; Guardiola, família ; Salvador Franch, Santiago (1864-1894)
Matèries:Teatre del Liceu de Barcelona
Àmbit:Barcelona ; Terrassa
Cronologia:1893
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Terme/article/view/331333
Localització: Biblioteca Central de Terrassa; Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Pompeu Fabra; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Institut Ramon Muntaner; B. Vapor Badia (Sabadell); UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



7 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Figuretes de vidre al Centre de Lectura l'any 1956 / Escrit per Xavier Amorós Solà
Amorós i Solà, Xavier


En: Revista del Centre de Lectura de Reus. Reus. Novena època (4t trimestre 2014), 1 fitxer html, 3 p.

Al juny de l'any 1956, al Teatre Bartrina del Centre de Lectura es va representar la primera versió en català de l'obra: The Glass Menagerie de Tenesse Williams, amb el títol Figuretes de vidre. El dia anterior tot era apunt, però faltava un detall decisiu: els permisos governatius, els de la censura (Ministeri d'Informació i Turisme) i els del Govern Civil o sigui els del Ministeri de Governació, no havien arribat. Tenia un defecte molt gros per a ells: era teatre contemporani, universalment conegut traduït al català, la llengua que s'havia de consumir , es van tancar les portes de la sala i de la casa i així aquell acte, amb més de tres-centes persones a la sala, es transformà en un acte tolerat però il·legal, clandestí.


Matèries: Institucions culturals ; Associacions culturals ; Sales de teatre ; Obres de teatre ; Censura
Matèries:Teatre Bartrina de Reus
Àmbit:Reus
Cronologia:1956
Accés: https://www.raco.cat/index.php/RevistaCLR/article/view/283602
https://www.centrelectura.cat/revistadigital/?p=759


Enllaç permanent a aquest registre



8 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Teatre Bartrina i el cinema (del cinema mut al cinema sonor) / Escrit per Joan Ramon Mestre
Mestre, Joan Ramon


En: Revista del Centre de Lectura de Reus. Reus. Novena època (2n trimestre 2014), 1 fitxer html, 3 p.

El Teatre no va veure una programació estable de cinema professional mut fins a la seva inauguració com a Teatre Bartrina l'any 1918. Entre la programació destaca la projecció per episodis de Búfalo Bill, el 1920; El Conde de Montecristo, el 1921 i Don Juan conquistador, el 1922. Els grans esdeveniments cinematogràfics són l'estrena de La sardanista, d'Alfons Roure, la primera pel·lícula muda amb subtítols en català. El 1927 s'anuncia com a novetat la projecció de Miguel Strogoff, com a film amb escenes de color. Després vindrien altres sistemes sonors com el Fox Movietone, el Melodion, el Parlophone o el Filmófono. A principi de la dècada dels anys trenta el cinema sonor estava totalment implantat.


Matèries: Institucions culturals ; Associacions culturals ; Sales de teatre ; Cinema ; Sales de cinema ; Pel·lícules de cinema
Matèries:Teatre Bartrina de Reus
Àmbit:Reus
Cronologia:1918 - 1936
Accés: https://www.raco.cat/index.php/RevistaCLR/article/view/283597
https://www.centrelectura.cat/revistadigital/?p=599


Enllaç permanent a aquest registre



9 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Teatre Bartrina i el cinema (1903 - 1925) / Escrit per Joan Ramon Mestre
Mestre, Joan Ramon


En: Revista del Centre de Lectura de Reus. Reus. Novena època (2n trimestre 2014), 1 fitxer html, 3 p.

El 1905 es creà el primer Teatre del Centre de Lectura i des de 1904 es feien representacions teatrals als jardins de l'entitat. Al 1903 s'inaugurà una exposició de fotografies per la qual es llogà un cinematògraf cosa que marcà l'evolució de les relacions entre el cinema, el Centre de Lectura i el Teatre. Des del 1908 es van fer intents de popularització del cinema amb unes sessions benèfiques i de moda. Finalment es va apartar temporalment el cinema del Teatre fins l'any 1915. La idea de fer cinema instructiu es discuteix per primera vegada en una reunió de la Junta Directiva el 24 de març de 1914. Les sessions d'aquest tipus de cinema continuen oferint-se de manera escadussera durant els anys següents fins a l'arribada del cinema sonor.


Matèries: Institucions culturals ; Associacions culturals ; Sales de teatre ; Cinema ; Sales de cinema
Matèries:Teatre Bartrina de Reus
Àmbit:Reus
Cronologia:1903 - 1925
Accés: https://www.raco.cat/index.php/RevistaCLR/article/view/283598
https://www.centrelectura.cat/revistadigital/?p=596


Enllaç permanent a aquest registre



10 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Teatre Bartrina del Centre de Lectura / Escrit per Xavier Filella Farga
Filella Fargas, Xavier


En: Revista del Centre de Lectura de Reus. Reus. Novena època (3r trimestre 2013), 1 fitxer html, 3 p. : il.


Matèries: Institucions culturals ; Associacions culturals ; Sales de Teatre
Matèries:Centre de Lectura de Reus ; Teatre Bartrina de Reus
Àmbit:Reus
Cronologia:1907 - 2013
Accés: https://www.raco.cat/index.php/RevistaCLR/article/view/281280
https://www.centrelectura.cat/revistadigital/?p=131


Enllaç permanent a aquest registre



11 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Teatre a la Tarragona del segle XIX / Francesc Roig Queralt
Roig Queralt, Francesc


En: Kesse: butlletí del Cercle d'Estudis Històrics i Socials Guillem Oliver. Tarragona, núm. 48 (2015) , p. 2-7 : il. (Dossier: el teatre al Camp de Tarragona
Resums en català i anglès.

L'article recull l'activitat teatral a la Tarragona al segle XIX: la de la primitiva Casa de les Comèdies o la del posterior Teatre Principal. Diverses societats promovien representacions en locals propis, mentre que al carrer podíem trobar els populars balls parlats o les temporades estiuenques del teatre Varietats. El teatre fou un element molt important de difusió cultural, on es reflectien les tensions polítiques i socials, tant en el text com en les formes de representació. L'article assenyala les obres més populars d'aquell moment.


Matèries: Teatre ; Teatre popular ; Companyies de teatre ; Associacions culturals ; Sales de teatre ; Obres de teatre
Àmbit:Tarragona
Cronologia:[1801 - 1900]
Accés: https://www.raco.cat/index.php/Kesse/article/view/294135
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; B. Centre de Lectura de Reus; B. Ventura Gassol (Calafell); B. Pública de Tarragona; Biblioteca Popular de Valls; B. Pública de Vila-seca


Enllaç permanent a aquest registre



12 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
L'Activitat teatral a Tortosa entre els segles XVI i XVIII va ser molt prolífica i continuada : així es desprèn de l'estudi fet pel filòleg Enric Querol / R.G
García, Rosa


En: Veu del Baix Ebre. Tarragona. Any XLI, Núm. 2127 (5 de març 1999), p. 8



Matèries: Teatre ; Sales de teatre ; Obres de teatre ; Edat moderna
Matèries: Querol i Coll, Enric
Àmbit:Tortosa
Cronologia:[1500 - 1800]
Localització: B. Pública de Tarragona; Biblioteca Marcel·lí Domingo (Tortosa)


Enllaç permanent a aquest registre



13 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Teatre Auditori Felip Pedrell : butlletí Informatiu



1998-
Tortosa : Ajuntament de Tortosa. Servei de Realitzacions Socioculturals. Equipaments culturals, DL 1998-
22 cm. Periodicitat desconeguda.



Matèries: Butlletins ; Revistes ; Equipaments culturals ; Sales de teatre
Matèries:Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa
Àmbit:Tortosa
Autors add.:Ajuntament de Tortosa. Servei de Realitzacions Socioculturals, Equipaments culturals
Localització: B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



14 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Tortosa estrena el Teatre-Auditori



En: Ebre : setmanari independent de les Terres de l'Ebre. Tortosa, Núm. 862 (16 juny 1995), p. 21



Matèries: Sales de teatre
Matèries:Teatre-Auditori Felip Pedrell de Tortosa
Àmbit:Tortosa
Cronologia:1995
Localització: B. Pública de Tarragona; Biblioteca Marcel·lí Domingo (Tortosa)


Enllaç permanent a aquest registre



15 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Villaroel molt més que teatre / per Marta Monedero
Monedero, Marta


En: Serra d'Or. Barcelona, núm. 702 (juny 2018), p. 59-63 : il. (Espectacles. Teatre) 



Matèries: Sales de teatre ; Teatre
Matèries:Teatre Villarroel de Barcelona
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1972 - 2018
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de Sabadell


Enllaç permanent a aquest registre



16 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
La Lluita contínua de l'Antic Teatre / per Marta Monedero
Monedero, Marta


En: Serra d'Or. Barcelona, núm. 696 (desembre 2017), p. 62-65 : il. (Espectacles. Teatre) 



Matèries: Teatre ; Sales de teatre ; Equipaments culturals ; Associacions culturals ; Associacions obreres ; Patrimoni cultural
Matèries:Antic Teatre, l' ; Cercle Barceloní d'Obrers de Sant Josep
Àmbit:Ciutat Vella - Barcelona
Cronologia:[1879 - 2017]
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona; Biblioteca de Catalunya; Arxiu Històric de Sabadell; B. Miquel Carreras de Sabadell (antic fons CES)


Enllaç permanent a aquest registre



17 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Història del Paral·lel : memòries d'un home del carrer / Rossend Llurba ; edició d'Albert Arribas ; presentacions de Xavier Albertí i Enric H. March
Llurba i Tost, Rossend


Barcelona : Teatre Nacional de Catalunya : Comanegra : Ajuntament de Barcelona, 2017
283 p. : il. ; 24 cm
Es reprodueixen 11 imatges del fons del Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques (MAE).
ISBN 9788491560081 (Ajuntament de Barcelona)
ISBN 9788416605910 (Comanegra)

"Alejandro Lerroux no va ser el veritable emperador del Paral·lel, sinó que ho va ser Rossend Llurba. Llurba era, fins avui, un personatge injustament desconegut, tot i ser autor, entre moltes altres peces, del primer cuplet català ("La font del Xirineu", del 1917). Fou, a més a més, un cronista imprescindible de la Barcelona de la primera meitat de segle, protagonista privilegiat de l'ambient més apoteòsic del Paral·lel, que va deixar al calaix el seu projecte més ambiciós: la història, in situ, de l'avinguda que ell va trepitjar, passejar, cantar i estimar. Aquest volum el posa al seu lloc i el treu a la llum per primera vegada acompanyat d'una selecció d'articles de principis de segle i de tres breus peces literàries de gran valor: "La font del Xirineu", La cançó del Paral·lel (mosaic líric en un acte) i, com a cloenda, el conte "Il·lusió és vida". El nom de Rossend Llurba (el Vilosell, 1887) no pot tornar a caure en l'oblit i passa a ser imprescindible, des d'avui, per a qualsevol persona interessada en la cultura popular catalana de la primera meitat del segle XX, i especialment pel que fa a la seva principal artèria: el Paral·lel barceloní.".



Matèries: Biografia ; Memòries ; Dramaturgs ; Espectacles ; Escriptors ; Cançons ; Sales de teatre ; Vida quotidiana ; Anecdotari ; Lleure
Matèries: Llurba i Tost, Rossend (1887-1954)
Matèries:Avinguda del Paral·lel
Àmbit:Poble Sec - Barcelona
Cronologia:[1887 - 1954]
Autors add.:Arribas Queralt, Albert (Ed.) ; Albertí, Xavier (Pr.) ; March, Enric H. (Pr.)
Autors add.:Teatre Nacional de Catalunya ; Ajuntament de Barcelona
Localització: Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



18 / 539
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Paral·lel fent país: impacte i percepció de l'oferta escènica del Paral·lel, 1892-1936 [Fitxer informàtic] / Edurad Molner ; [dirigida per: Andreu i Mayayo Artal]
Molner, Eduard


Barcelona : Universitat de Barcelona, 2017
Dirigida per: Mayayo i Artal, Andreu. Universitat de Barcelona. Departament d'Història Contemporània, 2017
1 recurs electrònic (738 p.)

Aquest estudi parteix d'una doble pregunta a partir de la constatació del desconeixement d'una gran majoria ciutadana dels trets fonamentals del fenomen de l'oferta espectacular del Paral·lel, i del rebuig de l'elit cultural catalana a les expressions de cultura popular escènica emanada dels locals d'espectacle d'aquesta avinguda. L'estudi planteja una investigació que es proposa explicar el contingut de l'oferta espectacular del Paral·lel. L'anàlisi dels continguts escènics com a mirall, reflex, expressió d'una manera de ser, fer i pensar de les classes populars catalanes i al mateix temps contribuïdors al relat d'aquests segments socials sobre la seva manera d'entendre el seu paper en la història del país, la seva posició política, i la seva manera de veure el món i la vida. Tot plegat ens ajuda explicar, també des del Paral·lel, el perquè de l'evolució política de les classes populars catalanes en les quatre primeres dècades del segle XX. Així doncs el primer bloc de l'estudi planteja una panoràmica general del Paral·lel des de la seva fundació fins a l'època republicana, el que podríem considerar les dècades d'expansió i maduresa de l'oferta escènica del Paral·lel. L'espectacle del Paral·lel fins a l'acabament de la Primera Guerra Mundial, gira al voltant en primer lloc del flamenquisme, la fira, l'espectacle fantàstic i sobrenatural, l'esport - espectacularitzat en un primer moment com a proesa física-, el cuplet, i un conjunt d'expressions més genuïnament teatrals, com són la pantomima, el melodrama, el drama social, el teatre polític i el vodevil que es convertí en espectacle de consum massiu als teatres del Paral·lel. El punt que dediquem a la concentració de l'espectacle en la trama urbana de Barcelona, a l'avinguda del Paral·lel, "Perquè al Paral·lel? S'imposa una demanda social a la planificació", està concebut per explicar el perquè una via concebuda en origen per a l'ús residencial i la comunicació amb el port de la ciutat, acaba concentrant nombroses sales dedicades a l'espectacle gràcies a les disposicions provisionals urbanístiques d'un ajuntament en conflicte amb els interessos dels propietaris. Situats al llindar de la dècada dels anys vint hem volgut acabar aquest panorama sobre l'oferta cultural del Paral·lel amb una exposició del que anomenem els gèneres de la maduresa del Paral·lel: el drama realista del Districte V, la revista (la més local, que es configura al voltant de la figura cabdal de Joaquim Montero, i la d'atmosfera cosmopolita, que deu la seva magnitud al productor Manuel Sugrañes) i en darrer lloc el teatre líric. Emergeix en aquest Parlaúlel madur la potència de la figura de Josep Amich i Bert, Amichatis. Dediquem el segon bloc d'aquest estudi a Baixant de la Font del Gat o la Marieta de l'ull viu, d'Amichatis i Gastó Màntua, molt probablement l'obra dramàtica més vista a Catalunya, a la dècada dels anys vint del segle passat. N'estudiem els derivats La campana de Gràcia o el fill de la Marieta, i les versions lírica i fílmica, basades en la peça original; la relació de l'obra amb un precedent il·lustre, L'auca del senyor Esteve; i l'estudi de la recepció en les principals capçaleres del període, amb un esforç de quantificació de la seva acollida per part del públic a partir de la cartellera publicada, i una deducció de la petjada en l'imaginari popular a partir del rastre de la peça original i dels seus derivats al llarg de més de deu anys d'ençà de la seva estrena l'abril de 1922. L'anàlisi de "La Marieta" confirma la presència hegemònica en el teatre del Paral·lel de valors polítics republicans, i una nova concepció de les relacions home-dona. El darrer gran bloc de l'estudi està dedicat a la percepció de la revista cultural més prestigiosa d'època republicana, Mirador, sobre la producció escènica del Paral·lel. En un buidatge que comprèn des del naixement de la revista el 1929 fins l'esclat de la Guerra Civil el 1936, queda palesa la mirada severa, i el rebuig manifest, envers la producció escènica generada al Paral·lel per part dels col·laboradors de la publicació. Mirador proposa un projecte de modernització del país, basat en els referents internacionals d'entreteniment popular, en el que no hi tenen cabuda les manifestacions escèniques del Paral·lel considerades vulgars i indignes com a tals de la cultura catalana.


Matèries: Tesis doctorals ; Teatre ; Teatre popular ; Espectacles ; Sales de teatre ; Classes populars ; Pensament polític
Matèries:Avinguda del Paral·lel
Àmbit:Barcelona
Cronologia:1892 - 1936
Autors add.:Mayayo i Artal, Andreu (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10803/420873
Localització: TDX: Tesis Doctorals en Xarxa


Enllaç permanent a aquest registre



19 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Kursaal, el llibre (1927-2007) / Rosa Clarena, [et al.]



Manresa : Kursaal [etc.], 2007
185 p. : pral. il. col. ; 31 cm
Bibliografia.
ISBN 9788496521834



Matèries: Sales de teatre ; Commemoració
Matèries:Teatre Kursaal de Manresa
Àmbit:Manresa
Cronologia:1927 - 2007
Autors add.:Clarena Tomasa, Rosa
Autors add.:Teatre Kursaal de Manresa
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Abadia de Montserrat; Arxiu Nacional de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. del Casino (Manresa)


Enllaç permanent a aquest registre



20 / 539
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Crisi greu en el model de gestió del teatre Kursaal / J. S.
Sardans i Farràs, Jordi


En: El Pou de la Gallina. Manresa, núm. 226 (novembre 2007), p. 8-10 : il. (Reportatge



Matèries: Sales de teatre ; Gestió cultural ; Personal directiu ; Empreses municipals
Matèries:Teatre Kursaal de Manresa
Àmbit:Manresa
Cronologia:[2007]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. del Casino (Manresa); B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. Sant Valentí (Navarcles); B. Sant Fruitós de Bages; B. Cal Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada); B. d'Artès; B. Pare Ignasi Casanovas (Santpedor)


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 27
anar a la pàgina                         

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3