português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
200747 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Construcció del nom de marca en una ruta literària i la seva vinculació amb l'autoria dels textos que la constitueixen / Josepa Anglès Soronellas
Anglès i Soronellas, Fina


En: 200740 Recerca en Humanitats 2018. Tarragona : Publicacions URV, 2018. p. 29-44


Els noms de marca tenen un paper essencial en la construcció de marca per la denominació en si i pel grau de coherència que es dóna entre aquesta i el seu contingut. Aquest article es refereix, a partir de setanta-dues rutes dels territoris de parla catalana, com s'ha construït la seva marca de ruta i quina és la presència de l'autor-titular en els textos que les constitueixen. Conclou que són majoritàries les marques de ruta en les quals figura el nom de l'autor i el del lloc per on circulen; que es donen també, tot i que minoritàries, altres opcions significatives i que són residuals les marques de contingut generalista. Quant a la coherència entre marca i contingut, també són majoria les rutes que estan formades per textos de l'autor-titular i purament testimonials les rutes corals.



Matèries: Viatges ; Literatura ; Patrimoni cultural
Matèries:Associació Xarxa d'Espais Escrits
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2017]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Rovira i Virgili; B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3