português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
BONET BAGANT, MONTSE []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 3   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Ràdio en línia i projectes nadius a Catalunya : els riscos i atractius de la incertesa / Toni Sellas, Montse Bonet
Sellas, Toni


En: Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 43 (juliol 2017), p. 155-164 (Articles
Número dedicat a: Diversitat i indústries culturals. Referències bibliogràfiques.

En els darrers anys, la digitalització ha anat transformant les indústries culturals. La radiofònica, malgrat que a Espanya continua sent de transmissió principalment analògica, no és aliena als canvis. A internet, la ràdio pot diversificar l'oferta més enllà dels continguts que difon a l'antena. Però, paral·lelament, s'hi desenvolupen altres propostes d'àudio nascudes a la xarxa al marge dels radiodifusors tradicionals. L'estudi de la ràdio en línia i els projectes nadius ens permet veure i comparar com afronten estratègicament internet, un espai que planteja nous reptes per a la cadena de valor tradicional de l'empresa radiofònica. A partir de la revisió bibliogràfica i documental, la descripció de la mostra i les entrevistes en profunditat, es posa de manifest el nivell de comprensió de les dinàmiques d'internet, com això es tradueix en una oferta de continguts determinada i com es flexibilitza la cadena de valor. Alhora, s'apunten tendències d'evolució del mercat radiofònic i les dificultats que hi influeixen.


Matèries: Ràdio ; Emissores de Ràdio ; Programes de Ràdio ; Tecnologies de la informació ; Internet ; Indústria audiovisual
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2017]
Autors add.:Bonet Bagant, Montse
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6116685
https://www.cac.cat/sites/default/files/2019-01/Q43_Sellas-Bonet_CA.pdf
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Innovació tecnològica i servei públic audiovisual : estudi de cas de la CCMA / Montse Bonet, David Fernández-Quijada, Roberto Suárez Candel, Luis Arboledas



En: Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 39 (juliol 2013), p. 5-14 (Articles
Notes. Referències bibliogràfiques.

La relació entre la innovació tecnològica i el servei públic audiovisual ha esdevingut els darrers anys, juntament amb la gestió de l'espectre, un dels principals motius d'atac del sector privat de la comunicació i les telecomunicacions. L'obligació legal d'arribar al màxim nombre possible de ciutadans ha de combinar-se ara amb la proliferació d'aparells receptors i de millores tècniques de qualitat d'imatge i de so. L'estudi de cas de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ens permetrà veure formes d'adaptar-se als nous temps tecnològics, complint amb el que s'espera d'un servei públic audiovisual quant a innovació.


Matèries: Mitjans de comunicació ; Televisió ; Tecnologies de la informació ; Innovació tecnològica ; Empreses públiques ; Indústria audiovisual
Matèries:Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2001 - 2013]
Autors add.:Bonet Bagant, Montse ; Fernández Quijada, David ; Suárez Candel, Roberto ; Arboleda Márquez, Lluís
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4458978
https://www.cac.cat/sites/default/files/2019-01/Q39_Bonet_et_al.pdf
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Model de negoci en cadena a Catalunya : de l'èxit radiofònic al fracàs televisiu / Josep Àngel Guimerà i Orts, Montse Bonet
Guimerà i Orts, Josep Àngel


En: Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 38 (juliol 2012), p. 97-103 (Articles
Número dedicat a: Reptes de l'audiovisual europeu. Notes. Referències bibliogràfiques.

Al llarg dels anys dos mil, quatre empreses de televisió local han intentat aplicar a Catalunya el model de negoci en cadena. Sorgit a la indústria radiofònica als anys vint del segle passat, es basa en l'agregació d'emissores per poder emetre en cadena al màxim d'audiència potencial possible per comercialitzar-la entre grans anunciants. Aquesta estratègia, aplicada amb èxit a la ràdio, ha estat un fracàs empresarial i financer en el cas de la televisió local a Catalunya. L'article analitza el sorgiment del model i la seva aplicació a la televisió, així com elements interpretatius per explicar-ne el fracàs.


Matèries: Mitjans de comunicació ; Televisions locals ; Emissores de ràdio ; Emissores locals ; Empreses ; Economia de l'empresa
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[2001 - 2012]
Autors add.:Bonet Bagant, Montse
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4047382
https://www.cac.cat/sites/default/files/2019-01/Q38_guimera_bonet.pdf
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3