português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
178143 []
References found:
Showing:
1 .. 1   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 1
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
El Valor de la sostenibilidad como factor de diferenciación en los procesos de intermediación turística : un análisis para el caso de las PYMES catalanas / Lluís Garay, Joan Miquel Gomis, Francesc González
Garay Tamajón, Lluís Alfonso


En: Cuadernos de Turismo. Murcia, núm. 41 (Enero-junio) , p. 219-248 : graf.
Bibliografia. Resum en castellà i anglès. També disponible (en pdf) una versió resumida de 5 pàgines en anglès.

La recerca sobre la sostenibilitat en el sector turístic s'ha centrat en els últims anys en les grans empreses d'allotjament. Encara que existeixen treballs que analitzen l'impacte de la implementació de la sostenibilitat en els touroperadors, no s'ha analitzat suficientment a les petites i mitges agències de viatge, que constitueixen una part important de l'estructura del sector. A través d'una mostra propera a les 120 empreses, l'estudi demostra la importància de les motivacions econòmiques però també dels factors personals i la legitimització com a motius per configurar diferents perfils d'agències el comportament sostenible de les quals difereix.


Matèries: Turisme ; Empreses de serveis ; Incidència del turisme ; Petita i mitjana empresa ; Desenvolupament sostenible
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2014 - 2015
Autors add.:Gomis, Joan Miquel ; González, Francesc
Accés: http://dx.doi.org/10.6018/turismo.41.327011
http://revistas.um.es/turismo/article/view/327011/228821 [Versió en anglès]
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3