Del llibre a l'ordinador. Proposta d'implementació d'un model virtual d'ensenyament-aprenentatge de l'anglès a l'IES Narcís Oller de Valls / Maria del Mar Camacho Martí
Camacho Martí, María del MarEn:
Quaderns de Vilaniu : miscel·lània de l'Alt Camp. Valls, núm. 43 (2003) , p. 63-84 : il. (
Quaderns de llengua)
Bibliografia i enllaços d'interès. Resums en català i anglès.
Els grans i constants canvis que es produeixen dins la societat del coneixement justifiquen la necessitat de la inclusió de les noves tecnologies dins l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Aquest article tracta de com l'ús de les noves tecnologies està transformant la manera en què ensenyem i aprenem i de com la tecnologia proporciona un entorn en què els alumnes poden explorar els seus coneixements i participar activament en el procés d'ensenyament i aprenentatge l'e-learning o aprenentatge virtual. El mètode d'implementació de les noves tecnologies a què es farà referència al llarg d'aquest article, a part de ser un excel·lent vehicle d'introducció de nous objectius i continguts educatius, contribueix en gran manera a afavorir una comunicació molt més real i autèntica dins la classe i emfatitza la importància de prendre la cultura de la diversitat en consideració. Des de la metodologia que aporta el Problem-based Learning es planteja un cas pràctic que es du a terme a l'Institut d'Ensenyament Secundari Narcís Oller de Valls.