português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
CAMPRUBI SUBIRANA, RAQUEL []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 3   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting pel desenvolupament turístic en l'àmbit cultural de la ciutat de Sant Feliu de Guíxols [Fitxer informàtic] / Ester Riera Pérez ; [dirigit per: Raquel Camprubí Subirana]
Riera Pérez, Ester


2015
Dirigida per: Camprubí Subirana, Raquel. Universitat de Girona. Facultat de Turisme , 2015
1 recurs electrònic (115 p.) (Treballs de màster. Universitat de Girona. Turisme Cultural) 
Treball final de màster.


Matèries: Política turística ; Turisme cultural
Àmbit:Sant Feliu de Guíxols
Cronologia:[2015]
Autors add.:Camprubí Subirana, Raquel (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10256/11623
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Anàlisi del fenomen turístic a Ripoll durant el període 1907-1936 a través de revistes històriques de la vila [Fitxer informàtic] / Janina Subirana Puig ; tutora: Raquel Camprubí Subirana
Subirana Puig, Janina


2012
Dirigida per: Camprubí Subirana, Raquel. Universitat de Girona, 2012
1 recurs electrònic
Treball de màster en Turisme Cultural.


Matèries: Turisme ; Incidència del turisme ; Premsa local ; Revistes
Àmbit:Ripoll
Cronologia:1907 - 1936
Autors add.:Camprubí Subirana, Raquel (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/10256/7294
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Pla de màrqueting: El Santuari dels Àngels [Fitxer informàtic] / Brígida Roig Martínez, Raquel Camprubí Subirana
Roig Martínez, Brígida


Universitat de Girona. Facultat de Turisme, 2008
1 fitxer electrònic
Treball de recerca.

L'objectiu principal és realitzar un acurat Pla de Màrqueting del Santuari dels Àngels. S'estudiarà l'empresa i els productes que ofereix, i la competència i el mercat en general. La finalitat és definir els diferents productes que ofereix el Santuari per tal de poder segmentar el públic objectiu al qual es dirigeixen i, així, poder establir eines de comunicació específiques per a cadascun d'ells que permetin que el Santuari es situï en una posició competitiva en el mercat.


Matèries: Màrqueting ; Turisme ; Turisme cultural ; Santuaris
Matèries:Santuari dels Angels de Sant Martí Vell
Àmbit:Sant Martí Vell ; Gavarres, serra de les ; Gironès
Cronologia:[2008]
Autors add.:Camprubí Subirana, Raquel
Accés: http://hdl.handle.net/10256/1505
Localització: Universitat de Girona


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3