português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
175642 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
El Procés de creació de la marca turística "Segrià, Terra de Ponent" / Montserrat Rocaginé, Rut Alba
Rocaginé, Montserrat


En: Shikar : Revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià. [Lleida], núm. 4 (2017) , p. 20-24 : il. (Turisme
Notes i bibliografia. Resums en català i anglès.

La creació d'una marca turística és un procés apassionant de cerca de sentit territorial. L'objectiu és trobar la pulsió íntima d'un territori, reflexionar-hi i engendrar un eslògan comarcal que identifiqui un lloc tant geogràficament com a nivell de valors intrínsecs. Aquest procés de creació ha estat comunitari i transversal. El resultat és una marca fresca, humil, directa, honesta i que recull l'essència d'una comarca que estimem amb tot el cor.


Matèries: Turisme ; Promoció turística ; Disseny ; Participació ciutadana
Àmbit:Segrià
Cronologia:[2017]
Autors add.:Alba, Rut
Accés: http://raco.cat/index.php/Shikar/article/view/332619/423399
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; Biblioteca Ramon Berenguer IV (Almenar); Biblioteca Sant Bartomeu (Alpicat); B. Pública de Lleida; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3