português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
081379 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Adopció de mesures correctores de l'impacte ambiental en vies de circulació: el cas de l'autopista de Garraf / Valentí Zapater
Zapater, Valentí


En: Documents d'Anàlisi Geogràfica. Bellaterra, núm. 24 (1994) , p. 131-145 : il.

La construció, prop de Barcelona, de l'autopista del Garraf, alternativa a la carretera de la cornisa del Garraf i continuació de l'A-16, es va començar l'octubre de 1989 sense cap avaluació de l'impacte ambiental (EIA) prèvia. Per a poder dissenyar mesures correctores d'impacte es va fer un estudi del medi i es va confrontar amb el projecte. Aquest estudi del medi es diferencia de l'avaluació d'impacte ambiental (realitzada posteriorment) en que només s'analitzen els impactes susceptibles d'ésser corregits. En el cas que ens ocupa s'explica tot el procés des del disseny de les mesures correctores fins a la seva aplicació i posterior seguiment, comparant-lo amb el que seria un hipotètic cas ideal.


Matèries: Impacte ambiental ; Xarxa viària ; Autopistes ; Legislació ; Degradació del medi ambient ; Medi geogràfic
Matèries:Autopista del Garraf
Àmbit:Garraf ; Sitges ; Castelldefels
Cronologia:[1994]
Accés: http://www.raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41617/52445
Localització: UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat Autònoma de Barcelona; UAB: Ciències Socials; UAB: Sabadell; UAB: Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona; Biblioteca Borja (URL); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida; B. Centre de Lectura de Reus


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3