TVC Multimèdia, pol d'innovació en la producció audiovisual / Martí Petit i Joan Rosés
Petit, MartíEn:
Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 15 (gener-abril 2003), p. 21-26 (
Tema monogràfic)
Número dedicat a: Producció multimèdia i aplicacions digitals.
Aquest article fa un repàs de l'activitat de TVC Multimèdia en totes les fases de la producció de continguts audiovisuals interactius, en tots els seus formats, plataformes i tecnologies. TVC Multimèdia aposta per un sector estratègic de futur per articular i impulsar altres agents del sector multimèdia: empreses, universitats, món creatiu, etc. Des de la seva creació el 1997, TVC Multimèdia assumeix el rol de motor de la indústria multimèdia a Catalunya en l'horitzó de la migració de la televisió analògica a la TDT. Els resultats són fins ara molt positius, ja que la quota de mercat de TVC Multimèdia a tot l'Estat espanyol en serveis i aplicacions interactius és clarament de lideratge. Però perquè Catalunya continuï estant al capdavant d'Europa en serveis interactius com fins ara, cal que des de l'Administració s'estableixin referents clars que animin tots els agents del sector a invertir en el sector. Així, per exemple, una llei general de l'audiovisual serviria de referència per a un sector força inestable.