português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
ELECCIONS AUTONOMIQUES 2006 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 4   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 4
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Resultat de les Eleccions de l'1 de novembre de 2006 al Parlament de Catalunya



En: L'Esquerda de la bastida. La Jonquera, núm. 63 (2006) , p. 21 : il.


Matèries: Eleccions autonòmiques 2006
Àmbit:Jonquera, la ; Agullana ; Cantallops
Cronologia:2006
Accés: https://xacpremsa.cultura.gencat.cat/pandora/viewer.vm?id=0000803027 [exemplar complet]
Localització: B. Carles Rahola (Girona)


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Eleccions al Parlament de Catalunya



En: Fatumer : revista de l'Associació Cultural Pi del Broi. Pinell de Brai, núm. 42 (desembre 2006), p. 10 (Resultats d'eleccions al Pinell



Matèries: Eleccions autonòmiques 2006
Àmbit:Pinell de Brai, el
Cronologia:2006
Localització: Biblioteca de Catalunya; B. Dr. Mn. Joan Baptista Manyà (Gandesa); Biblioteca Marcel·lí Domingo (Tortosa); B. Pública de Tarragona


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 4
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
L'Espectre del tripartit : comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006 [Fitxer informàtic] / Jordi Pericot i Canaleta, Arantxa Capdevila Gómez (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
1 recurs electrònic (223 p.) (Unica. Estudis, 3) 
Bibliografia.
ISBN 9788492707324

La campanya electoral de les eleccions autonòmiques del 2006 es va desenvolupar en una situació marcada per dos fets fonamentals. Per una banda, la incertesa dels resultats i, molt especialment, la configuració del futur govern (a causa de la previsible necessitat de configurar una coalició). D'altra banda, tot i que tots els partits van tenir present l'anterior govern tripartit, no van fer explícita la seva presència en la campanya electoral. Per tant, el tripartit es converteix en una mena d'ombra que plana sobre la comunicació de totes les forces polítiques, sense arribar a prendre prou entitat. Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat.


Matèries: Eleccions autonòmiques 2006 ; Comportament electoral ; Opinió pública ; Sociologia política ; Propaganda política ; Govern Maragall-Tripartit ; Mitjans de comunicació ; Partits polítics ; Polítics ; Campanyes electorals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2006
Autors add.:Pericot i Canaleta, Jordi (Ed.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Ed.)
Accés: http://www.edu-library.com/ca/show?id=313 [Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI i URL]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Lleida; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Politècnica de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili


Enllaç permanent a aquest registre



4 / 4
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
L'Espectre del tripartit : comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006 / Jordi Pericot i Canaleta, Arantxa Capdevila Gómez (ed.)



Barcelona ; Girona : Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual : Documenta Universitaria, 2009
223 p. : taules ; 24 cm (Unica. Estudis, 3) 
Bibliografia.
ISBN 9788492707041

La campanya electoral de les eleccions autonòmiques del 2006 es va desenvolupar en una situació marcada per dos fets fonamentals. Per una banda, la incertesa dels resultats i, molt especialment, la configuració del futur govern (a causa de la previsible necessitat de configurar una coalició). D'altra banda, tot i que tots els partits van tenir present l'anterior govern tripartit, no van fer explícita la seva presència en la campanya electoral. Per tant, el tripartit es converteix en una mena d'ombra que plana sobre la comunicació de totes les forces polítiques, sense arribar a prendre prou entitat. Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat.



Matèries: Eleccions autonòmiques 2006 ; Comportament electoral ; Opinió pública ; Sociologia política ; Propaganda política ; Govern Maragall-Tripartit ; Mitjans de comunicació ; Partits polítics ; Polítics ; Campanyes electorals
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2006
Autors add.:Pericot i Canaleta, Jordi (Ed.) ; Capdevila i Gómez, Arantxa (Ed.)
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3