português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
264898 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 1   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Veus sobre les cures a la ciutat. Feminització, migracions i temps de crisi / La Col·lectiva, Ateneu Cooperatiu de l'Hospitalet



En: Quaderns d'estudi : Centre d'Estudis de l'Hospitalet. L'Hospitalet de Llobregat, núm. 38 (desembre 2024), p. 13-27 : il.
Títols i resums en català, castellà i anglès.

A l'Hospitalet gran part de les dones que van migrar a finals del franquisme, així com les dones provinents de les migracions actuals, s'han dedicat i es dediquen a les cures. Recollim veus diverses, a partir d'extractes de converses, perquè ens expliquin què entenen per les cures i com han viscut la seva experiència a la ciutat.


Matèries: Immigració ; Dona ; Crisi econòmica ; Pandèmies ; COVID - 19
Àmbit:Hospitalet de Llobregat, l'
Cronologia:[1960 - 2024]
Autors add.:Col·lectiva, la : Ateneu Cooperatiu de l'Hospitalet
Accés: https://raco.cat/index.php/QuadernsCELH/article/view/435838
Localització: B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Barcelona; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat Autònoma de Barcelona; Centre d'Estudis de l'Hospitalet de Llobregat; Biblioteca Central Tecla Sala (l'Hospitalet de Llobregat); B. Josep Janés (l'Hospitalet de Llobregat)


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3