português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
231275 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 1   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Les Estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d'Alcarràs / Sara Mir Ribas
Mir Ribas, Sara


En: Shikar : Revista del Centre d'Estudis Comarcals del Segrià. [Lleida], núm. 9 (2022) , p. 168-173 : il. (Annex
Síntesi del Treball de Recerca que va guanyar el primer premi Manuel Camps a treballs de recerca de batxillerat re-lacionats amb el municipi d'Alcarràs. Bibliografia. Resums en català i anglès.

El neuromàrqueting és una disciplina poc coneguda que cada cop està tenint més influència i presència en l'organització dels diferents establiments comercials gràcies als avantatges que comporta, com l'augment del volum de facturació, la fidelització dels consumidors i la millora dels resultats de les empreses. És per aquest motiu que, en el present treball, hem volgut investigar si les seves estratègies també es troben presents en els hipermercats, supermercats i botigues de queviures del municipi d'Alcarràs. Uns establiments que, catalogats com a de primera necessitat i imprescindibles en aquests temps de pandèmia, també han de competir entre si i intentar cercar noves estratègies per incrementar vendes i beneficis.


Matèries: Treballs escolars ; Màrqueting ; Botigues i comerços ; Comerç
Àmbit:Alcarràs
Cronologia:[2018 - 2021]
Accés: https://raco.cat/index.php/Shikar/article/view/412280
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Institut Ramon Muntaner; Biblioteca Ramon Berenguer IV (Almenar); Biblioteca Sant Bartomeu (Alpicat); B. Pública de Lleida; UAB: Sibhil·la


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3