português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
FONS
Buscar:
154882 []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 1   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Desmarcar-se de la marca / Joan Ramon Resina, Universitat de Stanford



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 12-14 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 51) i castellà (p. 89).

La ciutat que volia ser el París del sud s'ha quedat sense espais per refugiar-se del trànsit i del soroll, per passejar sense haver de mirar aparadors, per llegir en calma, i compensa la fretura de capitalitat amb la grandesa fugissera de xifres qualssevol. Caldria un nou realisme per enterrar el cofoisme de la Barcelona guapa que van impulsar els consistoris de la gran subhasta, i recuperar la ciutat per a usos més sostenibles.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Turisme de masses ; Desenvolupament sostenible
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1908 - 2013]
Autors add.:Resina, Joan Ramon
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  FONS : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3