português | español | français | català

logo

Database search

Database:
fons
Search:
154883 []
References found:
Showing:
1 .. 1   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 1
select
print
Text complet
Bookmark and Share
Shedding the brand / Joan Ramon Resina, Stanford University



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 51-52 : il. (Dossier: Barcelona brand
L'article també està en català (p. 13) i castellà (p. 89).

La ciutat que volia ser el París del sud s'ha quedat sense espais per refugiar-se del trànsit i del soroll, per passejar sense haver de mirar aparadors, per llegir en calma, i compensa la fretura de capitalitat amb la grandesa fugissera de xifres qualssevol. Caldria un nou realisme per enterrar el cofoisme de la Barcelona guapa que van impulsar els consistoris de la gran subhasta, i recuperar la ciutat per a usos més sostenibles.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Turisme de masses ; Desenvolupament sostenible
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1908 - 2013]
Autors add.:Resina, Joan Ramon
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  fons : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3