Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Miquel de Moragas Spà, [et al.] (editors)
Bellaterra ; Barcelona : Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2013
376 p. ; 30 cm (
Lexikon. Informes, 3)
Bibliografia. A la part superior de la portada: Institut de la Comunicació, Universitat Autònoma de Barcelona.
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 està estructurat en quatre grans apartats. La primera part analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic), les indústries culturals editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català (polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions), a més de tractar dos aspectes clau d'aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, amb un enfocament més assagístic, acull un monogràfic sobre la gestació, l'estratègia i les aportacions de les polítiques de comunicació al Principat. La tercera part sistematitza l'estat de la recerca i els estudis de comunicació a Catalunya. I, per acabar, la quarta part recull la síntesi i conclusions de les principals aportacions d'aquesta setena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya. L'objectiu principal de l'obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país.