português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
118342 []
References found:
Showing:
1 .. 1   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 1
select
print

Bookmark and Share
La Resistència al franquisme des de l'eduació de persones adultes a Osona / Anna Gómez, Núria Simó, Miquel Casanovas
Gómez, Anna


En: Quaderns del Centre d'Estudis Comarcals de Banyoles. Banyoles, núm. 26 (2007) , p. 187-198 (Resistència al franquisme i educació no formal. Comunicacions) 
Col·loqui de Tardor organitzat pel Centre d'Estudis Comarcals de Banyoles i la Universitat de Girona, novembre de 2007. Notes a peu de pàgina. Inclou resum trilingüe català-castellà-anglès.

La comunicació fa una anàlisi de les activitats formatives de l'àmbit de l'educació no formal que hem considerat resistents al franquisme a partir de les dades recollides per a la recerca "75 anys d'educació de persones adultes a Osona", realitzada durant els cursos 2004-2006 i finançada per la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal d'Osona. Al llarg de la comunicació resseguim algunes activitats vinculades a l'Educació de Persones Adultes dins l'àmbit de la formació sociocultural; per exemple la formació musical, el teatre, el cinema, etc.; que durant el franquisme contribuïren a la dinamització cultural i al manteniment de la llengua catalana en els nou municipis de la comarca d'Osona que han participat en la recerca.



Matèries: Educació de persones adultes ; Franquisme ; Entrevistes
Àmbit:Osona
Cronologia:1931 - 1975
Autors add.:Simó, Núria ; Casanovas, Miquel
Autors add.:Jornades d'Història de l'Educació (18es : 2007 : Banyoles )
Localització: Biblioteca de Catalunya; UAB: Sibhil·la; UB: Filosofia, Geografia i Història; UAB: Humanitats (Hemeroteca); Universitat de Girona; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Lleida; Fundació Bosch i Cardellach


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3