português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
154891 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Construir marca, fer ciutat / Juan Carlos Belloso. Expert en imatge i competitivitat de territoris. Director de Future Places



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 20-21 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en anglès (p. 58) i castellà (p. 96).

La marca d'un lloc és la reputació que té, o les associacions mentals que provoca, entre els seus diferents públics. Té un impacte fonamental en la predisposició de la gent envers tot el que aquest lloc diu, fa o proposa, i esdevé un element clau en la presa de decisions. Una gran marca suposa un gran avantatge competitiu.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[2013]
Autors add.:Belloso, Juan Carlos
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3