português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
fons
Cercar:
128631 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Infants de famílies immigrades a les aules. Els reptes de la diversitat cultural i l'exclusió social a l'escola / Francesc Carbonell
Carbonell i Paris, Francesc


En: Ausa. Vic. vol. 23, núm. 159 (2007) , p. 113-122 : gràf.
Monogràfic: "La immigració a Osona". Notes. Resum en català i anglès.

El sistema educatiu es troba davant del repte d'adequar-se a la creixent complexitat i pluralitat de la societat. El pla "Llengua i Cohesió" ha suposat una aposta decidida per afrontar els reptes actuals: la igualtat de possibilitats s'aconsegueix generalitzant les competències instrumentals bàsiques; per això es vol incidir en els usos lingüístics, la interculturalitat i l'equitat escolar, i en la idea que cal conciliar i coordinar els diferents espais i temps educatius que viuen els nens.


Matèries: Immigració ; Integració social ; Població estrangera ; Interculturalitat ; Escolarització ; Ensenyament primari ; Sistema educatiu ; Política educativa ; Immigrants
Àmbit:Catalunya
Cronologia:2007
Accés: http://www.raco.cat/index.php/Ausa/article/view/85162/110159
Localització: Biblioteca Episcopal de Vic; B. Pilarín Bayés (Vic); Biblioteca de Catalunya; Universitat de Barcelona; B. Municipal de Manlleu BBVA; Universitat Rovira i Virgili; Arxiu Històric de Sabadell; Universitat Autònoma de Barcelona; Biblioteca de Torelló (Torelló); B. Centre de Lectura de Reus; Universitat de Girona; B. Caterina Figueras (Tona); B. Bac de Roda (Roda de Ter); B. Antoni Pladevall i Font (Taradell); B. Marquès de Remisa (Sant Hipòlit de Voltregà)


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  fons : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3