português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
154884 []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 1   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 1
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Desmarcarse de la marca / Joan Ramon Resina, Universidad de Stanford



En: Barcelona metròpolis : capital en transformació. Barcelona, núm. 90 (tardor 2013), p. 89-90 : il. (Dossier: marca Barcelona
L'article també està en català (p. 13) i anglès (p. 51).

La ciutat que volia ser el París del sud s'ha quedat sense espais per refugiar-se del trànsit i del soroll, per passejar sense haver de mirar aparadors, per llegir en calma, i compensa la fretura de capitalitat amb la grandesa fugissera de xifres qualssevol. Caldria un nou realisme per enterrar el cofoisme de la Barcelona guapa que van impulsar els consistoris de la gran subhasta, i recuperar la ciutat per a usos més sostenibles.


Matèries: Ciutats ; Promoció de ciutats ; Turisme ; Turisme de masses ; Desenvolupament sostenible
Àmbit:Barcelona
Cronologia:[1908 - 2013]
Autors add.:Resina, Joan Ramon
Accés: https://www.barcelona.cat/metropolis/sites/default/files/revistes/bm90baixa.pdf [exemplar complet]


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3